فرمانده مرزبانی کشور در خصوص ورود اسلحه‌ها از مرز‌های غربی برای اغتشاشگران به کشور گفت: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌ها ساخت کشور آمریکا به گونه‌ای است که هر قدر خون به آن‌ها اصابت کند برنده‌تر می‌شود؛ همچنین تنها در حوزه مرزبانی حدود سه هزار قبضه سلاح جنگی که با هدف رسیدن به دست اغتشاشگران و ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کاوش‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در سایت باستانی میدان سنت آمبروزیو در میلان انجام شد، بقایایی انسانی از دوره‌های مختلف تاریخی کشف شد. محققان با بررسی یکی از این اسکلت‌ها که متعلق به قرن ۱۴ میلادی بود، به نتایج هولناکی دربارۀ انجام وحشتناک‌ترین شیوه‌های شکنجه در آن دوران رسیدند.
یک کاشف فلزات این قالب کوچک حکاکی شده را که در سال‌های ۱۴۷۰ تا ۱۵۲۰ میلادی ساخته شده است، در دو مایلی موتیسفونت پیدا کرد.
محققان در نیویورک دریافته‌اند که سلول‌های بنیادی خاصی که به عنوان سلول‌های بنیادی ملانوسیت (McSCs) شناخته می‌شوند، دارای توانایی منحصر به فردی در حرکت بین بخش‌های مربوط به رشد مو در فولیکول‌ها برای رنگ بخشیدن به مو هستند.
هوش مصنوعی اخیراً توانسته سه داروی ضدپیری را پیدا کند که قادرند با حذف سلول‌های پیر و ازکارافتاده،از بیماری‌های مرتبط با پیری جلوگیری کنند و سرعت سالخوردگی را کاهش دهند.
سرپرست کاوش محوطه گبری مود شهرستان سربیشه سفال‌های به دست آمده از این محوطه را از لحاظ قدمت، سفال‌های شاخص دوران هخامنشی، اشکانی و ساسانی دانست.
رابینسون گفت: «ما نشان داده‌ایم که این سم مورچه‌ها سلول‌های عصبی ارسال کننده سیگنال‌های درد را هدف قرار می‌دهند. به طور معمول، کانال‌های سدیم در پاسخ به یک محرک فقط برای مدت کوتاهی باز می‌شوند. ما کشف کردیم که سموم مورچه‌ها به کانال‌های سدیم متصل شده و باعث می‌شوند آن‌ها راحت‌تر باز و فعال بمانند، که باعث درد طولانی می‌شود.»
بهار امسال وقتی فردی به نام رومان نوواک در جستجوی قارچ در جمهوری چک، در دل طبیعت مشغول گشت و گذار بود، به چیزی به مراتب مهم‌تر از قارچ برخورد: یک تکه فلز که از خاک بیرون زده بود. آقای نوواک آن را از خاک بیرون کشید و متوجه شد که تیغه یک شمشیر است. او شروع به کندن زمین کرد و نه تنها به یک شمشیر رسید بلکه یک تبر برنزی هم پیدا کرد.
سردار احمدعلی گودرزی از کشف سلاح سرد و گرم خبر داد و خاطرنشان کرد: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌های ساخت کشور آمریکا به‌گونه‌ای است که هرقدر خون به آنها اصابت کند برنده‌تر می‌شود.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۲ قبضه سلاح جنگی در حکیمیه خبر داد و گفت: پرونده و متهمان به مرجع قضائی ارجاع شدند.
باستان شناس محوطه تاریخی۰۶۳ در محدوده چمشیر از کشف سفال‌های دوران اسلامی خبر داد و گفت: مطالعات ما در این محدوده تمام شده و آن اطلاعاتی که لازم بود را برداشت کرده و به امین الموال سپردیم.
یک گروه تحقیقاتی ژاپنی کشف کرده که آرایش شطرنجی سلول‌ها در اندام «کورتی» گوش داخلی نقش حیاتی در شنیدن دارد.
فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه حجم کشفیات سلاح‌های جنگی در چند ماه اخیر بی‌سابقه بود، گفت:در چند ماه گذشته، ۴۸۰هزار انواع فشنگ جنگی و حدود ۳ هزار سلاح جنگی کشف کرده‌ایم که بی سابقه بود.
کشف محموله سلاح‌های آمریکایی در استان خراسان شمالی، که برای کشتن مردم وارد کشور شده بود!
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان از کشف ۱۴۵ قبضه انواع سلاح‌های جنگی و شکاری و ۱۱ هزار و ۸۶۲ عدد مهمات مربوطه توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
در این فیلم بخشی از سلاح‌های مختلف آمریکایی کشف شده در مرزهای کشورمان از جمله انواع کلت‌ها و چاقوهای آمریکایی را مشاهده می‌کنید.
آنتونی بلینکن که به اتاوا سفر کرده است گفت: «کانادا و ایالات متحده به همکاری با متحدان و شریکان خود ادامه خواهند داد تا اقدام ایران در ارسال این سلاح‌ها را کشف کرده و جلوی آن را بگیرند.»
ماموران نیروی انتظامی و یگان ویژه در مشهد از برخی از اغتشاشگران حاضر در تجمعات، سلاح‌های عجیب دست‌ساز کُشنده کشف و ضبط کردند.
ماموران نیروی انتظامی و یگان ویژه در مشهد از برخی از اغتشاشگران حاضر در تجمعات، سلاح‌های عجیب دست‌ساز کُشنده کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: مأموران کلانتری در این طرح پس از کشف سلاح‌های سرد مانند پنجه‌بکس، چاقو، شمشیر، چماق و... از متهمان، آن‌ها را دستگیر و خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.
همه افراد دارای تعداد کمی از سلول‌های تیموسیت هستند که در برخی موارد، این سلول‌ها به سرطان خون تبدیل می‌شوند.
طی چند سال اخیر حتما کلمه نئوبانک به گوش تان خورده است. سرویسی نوپا که راهی است برای تسریع ارائه خدمات بانکی و ارزش افزوده در حوزه های مختلف به مشتریان تا در کمترین زمان بتوانند با استفاده از خدمات ترکیبی سرویس های مورد نظر خود را دریافت کنند.
بنابر اعلام وزارت اطلاعات این باند ۱۳۹ نفره طی سال‌های اخیر در استان‌های تهران و البرز، با سوءاستفاده از مدارک هویتی افراد مستمند و معتادان بی‌خانمان و از راه جعل گسترده و حرفه‌ای اسناد شخصی و دولتی، اقدام به ثبت شرکت‌های صوری می‌کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ