سازمان بورس و وزارت اقتصاد باید قبل از ایجاد جو هیجانی ریزشی در بازار سرمایه به حمایت این بازار پرداخته تا شاهد ریزش به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نباشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال نساجی مازندران که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود، اولین دیدار خود در لیگ بیست و سوم را با تساوی پشت سر گذاشت.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه بلغارستان موفق به شکست آمریکا شد.
بعد از شکست شش گله مقابل استقلال، اکنون شاگردان ساکت الهامی جدالی سخت برابر گل گهر خواهند داشت.
«عظمت دولت بیک‌اف» قزاق با شکست یکی از باتجربه‌ترین کشتی‌گیران ایران به دنبال مطرح کردن خود در وزن ۸۶ کیلوگرم در سطح جهان و المپیک است.
تیم اتحاد کلبا، در غیاب سرمربی ایرانی خود، شکست سنگینی را مقابل النصر تجربه کرد.
مقامات واشنگتن و پایتخت‌های اروپایی، از جمله در مادرید، یکی از سرسخت‌ترین ارائه‌دهندگان کمک به کی‌یف می‌گویند که در بهار امسال برای حمله جدید روسیه به اوکراین آماده می‌شوند و باید در زمستان امسال هر کاری که می‌توانند انجام دهند تا فرصت‌های روسیه را برای شکستن خط دفاعی اوکراین بسوزانند.
دو مدافع ایرانی در روزی که از بالاترین انگیزه برای درخشش در ترکیب الاهلی پیش چشم کارلوس کی‌روش برخوردار بودند، ستاره‌های السد را با شکست بدرقه کردند.
عملکرد پرسپولیس در دیدار برابر هوادار که منجر به شکست این تیم و در خطر از دست رفتن صدر جدول شد، نشان از سقوط آمار کیفی و کمی این تیم در هفته بیستم لیگ برتر دارد که زنگ خطر را به صدا درآورد.
آلن شیرر تیم منتخب خود در لیگ جزیره طی فصل کنونی را اعلام کرد که محتمل‌ترین گزینه شکستن رکورد خودش در نوک پیکان خط حمله آن حضور دارد.
بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان اکنون یحیی گل محمدی برابر آلومینیوم و در استادیوم آزادی با حضور هواداران به دنبال پیروزی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت سایپا آذین گفت: شرکت سایپاآذین در 11 بهمن ماه سال جاری توانست با تولید 270 هزار ست صندلی از تولید سال 1400 عبور کند.
هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال زنان با شکست شهرداری گرکان به پایان رسید.
پدر رومان سایس کاپیتان تیم ملی مراکش معتقد است شاگردان الرکراکی می توانند با شکست فرانسه به فینال مسابقات جام جهانی 2022 راه یابند.
پرسپولیس با دو گلی که در نیمه اول از رحمان جعفری مهاجم شمس آذر دریافت کرده، از حریف قزوینی خود شکست خورده راهی رختکن شد.
سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، می‌گوید این تیم می‌خواهد با پیروزی برابر برزیل به مراحل بالاتر جام جهانی 2022 صعود کند.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران امید زیادی برای ثبت نخستین گل خود در جام جهانی دارد.
گِرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، مدعی شد خط زدن رک استفن از لیست جام جهانی برایش دشوار بوده است.
تیم ملی عراق مقابل یکی از تیم های حاضر در گروه سوم جام جهانی 2022 شکست سنگینی را متحمل شد.
تراکتور با یک خط حمله آماده به مصاف پرسپولیس در تهران می رود تا طلسم‌شکنی کرده و این تیم را شکست دهد.
تیم ملی فوتسال ازبکستان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر ترکمنستان به پیروزی پرگل رسید.
شکست اروگوئه حالا بیش از پیش تاریخی است. ایران با این برد از شکست سه حریف خود در جام جهانی نهایت استفاده را برد تا خط و نشان قاطعی برای آن‌ها کشیده باشد.
استقلال ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از 10 دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.
استقلال ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از ده دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۹۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۶۸۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ