مدافع میانی تیم ملی ایران نمایش کم‌اشتباه و مطمئنی مقابل ولز داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید صادقی توپ را در اختیار داشت و هیچ مزاحمتی برای او وجود نداشت، غیر از نور لیزر!
فرهاد مجیدی می گوید آخرین ایرانی است که قهرمان آسیا شده ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
اگر فردا روزی جوانی ساده دل تحت تاثیر حرف‌های شما برداشت و گلوله‌ای خالی کرد توی سر فلان کسی که شما او را متهم به اخلال در اقتصاد انقلابی می‌دانید هیچ کس مقصر نیست جز شما. اگر فردا روزی جمعی جوان ساده لوح حرف‌های شما را جدی گرفتند و خواستند در این مملکت ترور و مبارزه مسلحانه راه بیندازند فقط و فقط باید گریبان شما را گرفت.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: مشکلات کشور با وجود ظرفیت‌های متنوع خدادادی و با حضور جوانانی پرانگیزه و متخصص قطعاً قابل حل است و هیچ بن‌بستی وجود ندارد.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه‌ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.
تبریز - دبیر هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در واکنش به انتشار خبر میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از بانوان در بازی های لیگ برتر فوتبال، گفت: تا به این لحظه هیچ مجوزی صادر نشده است.
رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
رئیس جمهور گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق در کربلا در حوالی حرم امام حسین و حضرت عباس (ع) هیچ زائر ایرانی کشته و یا مصدوم نشده است.
تونی کروس معتقد است ال‌کلاسیکو هرگز یک بازی دوستانه نیست و باید در آن تحت هر شرایطی پیروز شد.
«محمدامین آن ضربه را به توپ نزد، بلکه تلنگری به من زد که بدانم پسرم چه استعداد نابی در فوتبال دارد و می‌تواند برای خودش در این عرصه کسی شود و من به عنوان پدر، باید حامی اول او باشم. خودم که هیچ وقت نخواسته بودم ورزشکار مطرحی شوم؛ حتی در دوران نوجوانی هم پدرم سعی می‌کرد من را از فوتبال بازی کردن منع کند، ولی من با دیدن استعداد پسرم تلاش کردم او را در مسیر درست راهنمایی کنم.»
وینیسیوس درک نمی کرد که چرا هیچ توپی در نیم ساعت ابتدایی بازی با سیتی به او نمی رسد و پس از گل اول سیتیزن ها، خیلی زود به سراغ کارلو آنچلوتی در کنار زمین رفت.
پل گاسکوئین، نابغه شر سابق فوتبال انگلیس، پس از چند بار تجربه کردن مرگ، حالا دیگر از هیچ چیز نمی‌ترسد.
سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور می‌گوید آنها باید مالکیت توپ را داشته باشند تا به پیروزی برسند.
وزیر خارجه ارمنستان اعلام کرد این کشور هیچ گاه از مذاکره با جمهوری آذربایجان به منظور حل و فصل اختلافات دوری نکرده است.
توپ مروارید که تهرانی‌ها به لهجه خود آن را «توپ مرواری» می‌نامیدند روزگاری روی سکوی کاشی‌کاری شده‌ای، در میدان توپخانه بود. زنان تهرانی در روزگار قاجار، به این توپ پارچه می‌بستند و از آن درمان درد‌ها و گرفتاری‌هایشان را می‌خواستند. به طوری‌که شب‌های جمعه و چهارشنبه‌سوری، دورتادور توپ مروارید غلغله‌ای از زنان را می‌شد دید که با هیچ ضرب و زوری نمی‌توانستند آن‌ها را از اطراف توپ دورشان کرد.
فابیو کاپلو می‌گوید جام جهانی قطر رسما پایان تیکی‌ تاکا را اعلام کرد و نشان داد مالکیت توپ بدون سرعت و خلاقیت هیچ ارزشی ندارد.
هیچ بازیکنی مثل مهدی طارمی با توپ به سمت دروازه حریف اینقدر خونسرد و فنی حرکت نمی‌کند.
شرکت مشهور آدیداس و EA Sports (سازنده بازی‌های رایانه‌ای ورزشی) فیلم منتخب توپ‌های جام جهانی را که در بازی فیفا ۲۰۲۳ به کار گرفته می‌شوند، منتشر کردند. در این فیلم هیچ خبری از توپ‌های جام جهانی ۲۰۱۸ نیست
هیچ تیمی در فوتبال اروپا به خوبی اتلتیک بیلبائو از بالا پرس نمی‌کند و در بازپس گیری توپ موفق عمل نکرده است. ارنستو والورده توانسته از بیلبائو چنین تیمی بسازد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: ما تنها نماینده آسیا هستم ولی توپ هم گرد است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و می شود اتفاق های بسیار خوبی هم رقم بخورد.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، مدعی شد فده والورده در تمرینات و زمین بازی از هیچ چیزی نمی ترسد.
در حالی یکسال از ابلاغ دستورالعمل احداث مسکن به بانک‌ها سپری می‌شود که هنوز وزارت راه و شهرسازی هیچ گزارشی از حجم آورده متقاضیان و پرونده تکمیلی مشارکت در ساخت آنها ارائه نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ