شرکت مشهور آدیداس و EA Sports (سازنده بازی‌های رایانه‌ای ورزشی) فیلم منتخب توپ‌های جام جهانی را که در بازی فیفا ۲۰۲۳ به کار گرفته می‌شوند، منتشر کردند. در این فیلم هیچ خبری از توپ‌های جام جهانی ۲۰۱۸ نیست
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
تصویری از حسین قاآنی، فرمانده سپاه قدس که در مراسم ترحیم آیت‌الله یدالله رحیمیان شرکت کرده است منتشر شد.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
اسحاق جهانگیری در مراسم ختم مادرش تابوشکنی کرد و تصویر مادرش را روی اعلامیه ترحیم او چاپ کرد.
تصاویری از گفت وگوی حسن روحانی و علی لاریجانی در مراسم ترحیم مادر اسحاق جهانگیری را مشاهده می‌کنید. روز گذشته، مراسم ترحیم مرحومه فاطمه بهرامی، مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول سابق رئیس جمهور در مسجد نور تهران برگزار شد.
رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در یک مراسم ترحیم دیداری با محمد دادکان داشت.
ادرسون، دروازه بان برزیلی سیتی، در جریان پیروزی مقابل آرسنال با حرکات تحریک آمیز خود حاشیه ساز شد.
پنالتی کویتی‌ها را فیصل الدخیل باتجربه به عابدزاده جوان زد، تا آن تیم شایسته علی‌رغم جسارت بالایش در دقیقه آخر بازی و روی یک ضربه پنالتی از کویت شکست بخورد و دوره المپیکی نشدن فوتبال ما بعد از دو دوره تحریم و این حذف بعد از المپیک مونترال ۱۹۷۶ همچنان ادامه داشته باشد.
آنقدر گفتیم «مدیریت داخلی! مدیریت داخلی!» که مردم هم باورشان شد و امروز همدستان این هولوکاست و کسانی که در کنار بانیان آن عکس می‌گرفتند طلبکارانه به عنوان منجی ظاهر شده‌اند و به اسم مردم در راهروهای کاخ سفید، الیزه و پارلمان اروپا به دنبال تشدید تحریم و لغو مذاکرات افتاده‌اند.
رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا درباره تحریم سپاه، با لباس سپاه در جلسه حضور یافتند.
بعد از جنجال اخیر تحریف نام خلیج فارس از سوی کشور عراق در بازی‌های اخیر جام خلیج فارس و تاکید اینفانتینو رئیس فیفا در بکار بردن نام خلیج عربی، ارسلان مطهری ستاره استقلال با انتشار یک استوری نوشت: خلیج همیشگی پارس.
رسول خادم پیشکسوت محبوب کشتی ایران، به تحریف نام خلیخ فارس از سوی عراقی‌ها در یک پست اینستاگرامی واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال ایران اگر واکنش و نقدی صریح به محاکم قضایی ورزشی داشت و می‌توانست از حق خود دفاع کند، این بدعت در سایر ارکان ورزشی کشورمان هم پدیدار می‌شد.
در حاشیه مراسم ترحیم رستم قاسمی، وزیر سابق راه و شهرسازی که عصر دیروز در شهرک شهید محلاتی برگزار شد، تاج گل سفارت آذربایجان مورد توجه عکاسان قرار گرفت.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
استاد محمداسفندیاری در برنامه «شیوه» شبکه ۴ گفت: امیرالمومنین اهل طلب پیروزی با ظلم نبود برای بقاء حکومتش، نه آزادی‌های سیاسی را محدود کرد و نه برای تحکیم قدرت خویش به انقلابی‌ها امتیاز ویژه داد تا دهان سپاهیانش را ببندد، ملاک بهره مندی مردم از امکانات حکومت، نیاز ان‌ها بود نه انقلابی بودنشان به عکس شیوه معاویه...
نخست وزیر مجارستان اعلام کرد تحریم های اروپا تنها به زیان کشورهای این قاره تمام شده است.
این صحبت‌ها واکنش تند محمد زرندی، معاون ارتباطات باشگاه استقلال را به دنبال داشت و او مدعی شد جواد خیابانی بدون سند حرف زده و تاریخ را تحریف کرده است.
اقتصادان و تحلیل‌گر سابق مسائل اقتصادی نشریه وال‌استریت ژورنال می‌گوید کارزار تحریمی غرب علیه روسیه نتیجه عکس داده و موجب شده اقتصاد روسیه به سمت خودکفایی حرکت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ