پل گاسکوئین، نابغه شر سابق فوتبال انگلیس، پس از چند بار تجربه کردن مرگ، حالا دیگر از هیچ چیز نمی‌ترسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به سرمربی این تیم توصیه کرد برای دیدار حساس برابر سپاهان تدابیری در نظر بگیرد که یکی از آماده‌ترین بازیکنان فعلی فوتبال ایران را ناکام بگذارد.
بازیکن جوان سپاهان توانسته تدابیر فنی مدنظر مورایس را در غیاب ستاره ملی‌پوش طلایی‌پوشان به خوبی به اجرا در بیاورد.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید نمی‌داند با چه زبانی از بازیکنانش تشکر کند چراکه علی‌رغم مشکلات که توجهی به آنها نمی‌شود بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.
طبق گزارش‌ها، باشگاه بارسلونا مارکوس آلونسو را فروشی نمی‌داند و این بازیکن برای رقابت با الکس بالده در این تیم خواهد ماند.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
با اینکه کیلیان امباپه برای چهارمین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک انتخاب شد اما در فرانسه بحث درباره او بالا گرفته و خیلی‌ها امباپه را بهترین فوتبالیست تاریخ لیگ این کشور نمی‌دانند.
مدافع نفت آبادان معتقد است ریکاردو ساپینتو در جریان بازی عصر جمعه به او فحاشی کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید از این که تا چه میزان می‌تواند برای خرید بازیکن در تابستان هزینه کند خبر ندارد.
پدر امیرحسین شیرچی گفت: چند ماه قبل یکی از رگ‌های قلبش متورم شده بود. اصطلاح پزشکی آن را نمی‌دانم اما او را چند روزی بستری کردند و بعد مرخص شد. نباید امیرحسین را بازی می‌دادند. چکاپ نکرده او را به زمین بازی فرستادند و این اتفاق رخ داد.
بازیکن با تجربه آلومینیوم می‌گوید توهین به فخرالدینی اهانت به او و کل بازیکنان است.
ما باشگاهی حرفه‌ای با مدیریت فوق‌العاده داریم که حضور در آن آرزوی هر بازیکن جوانی مثل من است.
رضا میرزایی بازیکن استقلال گفت که بازیکنان این تیم تا آخرین هفته و برای کسب عنوان قهرمانی، تلاش خواهند کرد.
مشخص نیست بازیکنی حرفه‌ای مثل کاوه که در فوتبال اروپا مدتی درخشیده و با ارقام سنگین به عضویت تیم های برتر لیگ بلژیک در آمده ، چگونه اصول اولیه قرارداد بستن را نمی‌دانست و اینچنین خودش را به دردسر انداخت؟
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
در دقیقه 17 بازی مصدوم شدم اما هنوز هم نمی‌دانم به بازیکن خودمان خوردم یا بازیکن حریف، ترسیده بودم که خدایی نکرده اتفاقی برای زانویم افتاده باشد.
ماریا خواهر پله بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل درباره اطلاع مادرشان از مرگ پله گفت: ما با مادرمان صحبت می‌کنیم، اما او از وضعیت پله آگاه نیست. او در دنیای خودش زندگی می‌کند. هر وقت اسم پله را می‌برم چشمانش را باز می‌کند و می‌گویم باید برایش دعا کنیم. مادرم متوجه منظور من نمی‌شود و نمی‌داند پسرش دیگر در این دنیا نیست.
سرمربی تیم استقلال بعد از بازی با مس رفسنجان گلایه خود از مشکلات مالی باشگاه را بیان کرد.
بازیکن سابق یوونتوس که زیدان او را بزرگترین استعدادی می‌دانست که دیده بود در سن ۴۹ سالگی درگذشت.
مهدی طارمی گفت: تیم بودن مشخصه اصلی تیم ملی فعلی است و با این اتحاد رخ دادن هر اتفاقی ممکن است.
بازیکن مشهور اسنوکر جهان از عدم بکارگیری جوانان در این رشته ورزشی به شدت انتقاد کرد.
در صورتی که استقلال نمی‌توانست مطالبات باشگاه سانتاکلارای پرتغال را پرداخت کند، علاوه بر جریمه دیرکرد محبی را از دست می‌داد و این بازیکن باید به سانتاکلارا بازمی‌گشت.
مدافع راست نساجی بعد از دیدن کارت قرمز جلوی چشمانش نمی‌توانست تصمیم داور را باور کند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فضای استقلال باعث شد مهدی قایدی بار دیگر همان بازیکنی شود که قبل از جدایی از این تیم بود.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حادثه متروپل برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ