تونی کروس معتقد است ال‌کلاسیکو هرگز یک بازی دوستانه نیست و باید در آن تحت هر شرایطی پیروز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبی‌های شهر ریاض و زرد و مشکی‌های شهر جده باید از ساعتی دیگر در شهر طائف نبرد حیثیتی را برگزار کنند.
تونی کروس و لوکا مودریچ ال‌کلاسیکوی دیشب را روی نیمکت آغاز کردند. آیا این نشانه‌ آغاز دورانی جدید در رئال مادرید است؟
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، در بازی شب گذشته برابر رئال مادرید هم به زمین نرفت تا یک قدمی به جدایی نزدیک‌تر شده باشد.
کارلو آنچلوتی رمز پیروزی در ال‌کلاسیکو را صبور بودن می داند و اینکه بدون عجله و انجام کارهای عجیب و غریب، نمایشی کامل ارائه دهند.
رافا گِرِرو، کارشناس داوری ال‌چیرینگیتو، معتقد است در ال‌کلاسیکوی دیشب، گاوی باید اخراج می‌شد و گل مارکو آسنسیو نیز در شرایط آفساید نبود.
سرخی روبرتو در واپسین ثانیه‌های نیمه اول ال‌کلاسیکو گل تساوی بارسا را به رئال زد تا چهارمین گل فصل خود را به ثمر رسانده باشد.
ژاوی تاکید کرد که فردا بارسا برابر رئال نمایشی متفاوت با ال‌کلاسیکوی قبلی خواهد داشت و هجومی بازی می کند.
کارلو آنچلوتی بارسلونا را به یک شیر تشبیه کرد که باید آن را کاملا جدی گرفت. او وعده یک بازی هجومی را در ال‌کلاسیکو داد.
تیبو کورتوا گفت که در رختکن رئال در مورد پرونده رسوایی داوری بارسا حرفی زده نمی‌شود و ابراز امیدواری کرد که داور ال‌کلاسیکو قضاوتی بدون حاشیه داشته باشد.
چهار بازیکن بارسلونا فردا در بازی سنگین برابر بیلبائو باید مراقب باشند تا کارت زرد نگیرند چون در این صورت از بازی برابر رئال مادرید محروم خواهند شد.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، مدعی شد که وینیسیوس جونیور باید به دلیل درگیری با فرانکی دی یونگ در ال‌کلاسیکو اخراج می شد.
ادواردو کاماوینگا در صورتی که امسال با رئال مادرید فاتح کوپا دل‌ری شود، ششمین جام باشگاهی‌اش را فتح خواهد کرد؛ اما او ابتدا باید در ال‌کلاسیکوی امشب از سد بارسا عبور کند.
به نظر نمی‌رسد ادن هازارد فردا هم شانسی برای بازی مقابل بارسلونا داشته باشد. او هرگز در یک ال‌کلاسیکوی رسمی به میدان نرفته است.
رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای، بی‌تاب بازی برابر رئال است و از انگیزه بالای بارسلونا برای این دیدار خبر داد.
درخواست کریستیانو رونالدو از هواداران هیجان‌زده‌اش که از او امضا می‌خواستند برای آرام شدن و سر و صدا نکردن با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
شعار هواداران رئال درپایان ال‌کلاسیکو؛ ژاوی باید بمونه!
ژاوی هرناندز معتقد است که فردا بارسلونا باید مثل ال‌کلاسیکوی 6 ماه پیش که 0-4 رئال را شکست دادند، شجاعانه و باشخصیت بازی کند.
کارلو آنچلوتی معتقد است رئال بای با همان ذهنیتی که در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول قرار گرفت، در ال‌کلاسیکو به میدان برود.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز تاکید کرد که به ژاوی اعتماد کامل دارد و به او گفته است که باید در فصل جاری قهرمان لالیگا شوند. او نسبت به درخشش بارسا در ال‌کلاسیکو هم خوشبین است.
پس از تساوی 3-3 برابر اینتر که چیزی کمتر از شکست برای بارسلونا نبود، شاید بازگشت ژول کُنده و رسیدن او به ال‌کلاسیکو بهترین خبر ممکن برای ژاوی باشد.
اخیرا فاش شد که مسئولان بارسلونا با بدنساز تیم ملی برزیل تماس گرفته اند و از او خواسته اند تا بیشتر مراقب رافینیا باشد. کارلو آنچلوتی امروز درپاسخ به سوالی در این رابطه، واکنش جالبی نشان داد.
تا روز ال‌کلاسیکو رئال مادرید در لالیگا باید برابر اوساسونا و ختافه قرار بگیرد و بارسا نیز به مصاف مایورکا و سلتاویگو خواهد رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ