رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی و اضمحلال قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علم‌الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که انقلاب اسلامی، یک مظهر از پیروزی جریان غدیر بود افزود: پیروزی این جریان از یک نقطه عالم یعنی ایران اسلامی آغاز شد، اما این مبارزه همچنان ادامه دارد و طرف دعوا در این مقابله مستمر، جریان‌های سیاسی معاند، فرقه‌های انحرافی و دنیای استکبار و نظام کفر هستند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی یک قیام مهم به نام اسلام بود که به پیروزی رسید و اصالت فرهنگی را ارتقا بخشید.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه امروز، تأکید کرد که ایمان مردم، راز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و به همین دلیل، دشمنان این ایمان را هدف قرار داده‌اند.
وزیر امور خارجه ژاپن طی پیامی روز ملی جمهوری اسلامی ایران و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.
رئیس پارلمان ارمنستان در پیامی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
جمعی از مقامات خارجی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفتند.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور آغاز شد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی فرا رسیدن 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران تبریک گفت.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۲ بهمن روز تجلی آرمان‌های بزرگ و الهی ملت و روز گرامیداشت سال‌ها مجاهدت، استقلال‌خواهی، عدالت‌جویی، حق‌طلبی، آزادیخواهی و روز عزت ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
برخی از مقامات خارجی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به وزیر امور خارجه تبریک گفتند.
دبیرکل سازمان ملل سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به رئیس جمهور کشورمان و وزیر امور خارجه تبریک گفت.
مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سفرا و مسئولان نمایندگی‌های خارجی مقیم ایران / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه تایلند به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی به امیرعبداللهیان تبریک گفت.
رئیس جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی به رئیس جمهور کشورمان، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به وی و مردم ایران تبریک گفت.
حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و تاکید کرد: انقلاب اسلامی هرگز از حرکت و شکوفایی باز نمی‌ماند.
مشهد ـ برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در حرم رضوی که از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده، در شب ۲۲ بهمن ماه به اوج خود می‌رسد تا زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) به رهبری یاسر عرفات در آن برهه زمانی به عنوان رسمی‌ترین گروه مبارز فلسطینی در مقابله با رژیم صهیونیستی شناخته می‌شد و طبیعتا سفر عرفات به تهران می‌توانست اعلام همبستگی با انقلاب و تبریک پیروزی محبوبیت بیشتری برای یاسر عرفات و سازمان متبوعش داشته باشد.
با پیروزی انقلاب اسلامی نیروی سومی در جهان ظهور یافت که تعادل را به آن بازگرداند و ایران به عنوان نمونه‌ای از حکومت عادل و قوی مبتنی بر اصول اسلام معاصر به جهان معرفی شد.
نیشابور ـ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید نگاه و توجه ویژه ای به شاخص‌ها و عواملی که باعث پیروزی و تداوم انقلاب است، داشته باشیم.
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی قرار گرفته است و علت آن هم این است که تمدن غرب فاقد گفتمان جذاب و مورد استقبال ملت‌های دنیاست.
صفحه مجازی رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتشار کلیپی به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل تیم ملی ولز واکنش نشان داد.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و بدانید که مقاومت کلیدواژه پیروزی است.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و بدانید که مقاومت کلیدواژه پیروزی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ