وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۲ بهمن روز تجلی آرمان‌های بزرگ و الهی ملت و روز گرامیداشت سال‌ها مجاهدت، استقلال‌خواهی، عدالت‌جویی، حق‌طلبی، آزادیخواهی و روز عزت ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات وزارت دفاع عراق و آمریکا پس از نشست دو روزه در واشنگتن بیانیه امنیتی مشترک صادر کردند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ساعت ۰۰:۰۰ فردا، کلیه کشتی‌هایی که در دریای سیاه به سمت بنادر اوکراین حرکت کنند، به‌عنوان حامل‌های بالقوه محموله های نظامی تلقی می‌شوند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ساعت ۰۰:۰۰ فردا، کلیه کشتی‌هایی که در دریای سیاه به سمت بنادر اوکراین حرکت کنند، به‌عنوان حامل‌های بالقوه محموله های نظامی تلقی می‌شوند.
وبگاه وزارت دفاع آمریکا در خبر بیانیه سنتکام، به جای نام درست و تاریخی و بین المللی خلیج فارس از عبارت مجعول و ساختگی خلیج ع ر ب‌ ی استفاده کرده است.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه طبق برنامه در حال تکمیل دریافت تسلیحات و تجهیزات نظامی از گروه واگنر هستند.
وزارت دفاع ارمنستان امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: بیانیه باکو درباره تیراندازی به مواضع این کشو دروغ محض است.
وزارت دفاع دولت طالبان اعلام کرد که پس از دو روز گفت‌وگو با هیأت نظامی جمهوری اسلامی ایران در کابل، دو هیأت بر اجرای طرح‌هایشان بر مبنای تعهدات بین‌المللی و مرزی که منجر به منافع دو کشور همسایه گردد ارائه و بر هماهنگی لازم جهت رفع چالش‌ها در آینده تأکید کرده‌اند.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تصویب تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و در آن بر عزم وزارت دفاع برای تجهیز سپاه پاسداران به پیشرفته ترین تولیدات و تجهیزات دفاعی تاکید کرد.
وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات موشکی تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به خاک سوریه از رهگیری موفق تجاوز موشکی صهیونیست‌ها خبر داد.
وزارت دفاع ترکیه با صدور بیانیه ای به تشریح محورهای رایزنی تلفنی میان وزرای دفاع ترکیه و روسیه پرداخت.
در این بیانیه آمده است: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.
وزارت دفاع در بیانیه ای اعلام کرد: شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله نا موفق ریزپرنده ها قرار گرفت.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: در نتیجه سقوط ۴ موشک با کلاهک انفجاری قوی به محل استقرار موقت نیروهای مسلح روسیه در ماکییفکا، ۶۳ سرباز روسی کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: مذاکرات سه‌جانبه وزرای دفاع روسیه، سوریه و ترکیه در مسکو برگزار شد.
وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای از سفر امروز وزیر دفاع و رئیس سازمان اطلاعات این کشور به مسکو خبر داد.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
کیهان نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیتر‌هایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که موضوع «بمب کثیف» محور رایزنی های امروز وزرای دفاع چین و روسیه بوده است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی؛ پلیس امنیت ساز و مردمی را مظهر اقتدار کشور و موجب افتخار ملت عظیم‌الشأن ایران دانست.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و حماسه شهدای۷ مهرماه سال ۱۳۶۰ بر میثاق با شهدا و اقتدار نیروهای مسلح در حفظ و ارتقای قدرت بازدارندگی ایران تأکید کرد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از برکناری «دیمیتری بولگاکوف» و جانشینی «میخائیل میزینتسف» به عنوان معاون وزیر دفاع این کشور خبر داد.
این رویداد تاسف برانگیز بر همگان حجتی شد که ببینند دشمن بر خلاف شعار‌های ظاهری و دراز کردن دستان پولادین با دستکش مخملین در دشمنی با ملت ایران مصمم‌تر و مترصد لحظه‌های کوچک برای وارد کردن ضربه به ملت و کیان اسلامی است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن محکوم کردم اقدامات هنجار شکنانه ی عده ای معدود و فریب خورده در حوادث اخیر، بیانیه ای منتشر کرد.
پاکستان با صدور بیانیه ای مواضع اعلام شده از سوی سرپرست وزارت دفاع طالبان پیرامون مجوز اسلام آباد به هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی برای انجام عملیات در خاک افغانستان را غیرمسئولانه دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ