معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه تایلند به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی به امیرعبداللهیان تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه مالزی به منظور دیدار با مقامات ایران امروز به تهران می‌آید.
وزیر خارجه سابق پاکستان و نایب رئیس حزب تحریک انصاف که نفر دوم حزب «عمران‌ خان» محسوب می‌شود، امروز در پایتخت این کشور توسط پلیس بازداشت شد.
کویت به سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان واکنش نشان داد.
امیر عبداللهیان تصریح کرد: گفت‌وگوهای سازنده‌ای با همتای سعودی خودم داشتم و روابط میان دو کشور در مسیر درست پیش می‌رود.
سفیر جدید پادشاهی تایلند در جمهوری اسلامی ایران در آغاز مأموریت خود با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که وزیر خارجه کویت فردا یکشنبه به بغداد سفر می‌کند.
پارلمان چین، رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب حاکم چین را به عنوان وزیر خارجه جدید این کشور معرفی کرد.
وزیر امور خارجه ارمنستان فردا با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران دیدار می‌کند.
وزیر خارجه عمان به منظور دیدار با مقامات ایران وارد تهران شد.
وزیر خارجه عمان به منظور دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان به تهران می‌آید.
این درحالی است که اکنون کویت و عربستان مدعی شدند منابع طبیعی میدان گازی الدره(آرش) تنها حق مشترک این دو کشور است و طرف دیگری در آن حق ندارد.
وزیر امور خارجه الجزایر که شب گذشته وارد تهران شده بود، صبح امروز با حضور در وزارت امور خارجه با امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
منابع اردنی اعلام کردند که ایمن الصفدی وزیر خارجه این کشور وارد دمشق پایتخت سوریه شده است.
وزیر خارجه هند اعلام کرد که مصمم است برخی از فعالیت‌های سفارت دهلی‌نو در کابل را حفظ کند، اما به‌این زودی سفیری به افغانستان نخواهد فرستاد.
رسانه‌های اسرائیل شامگاه دوشنبه اعلام کردند «وزیر خارجه عمان» در حال آماده‌سازی مقدمات برای سفر به فلسطین است. هیچ روابط دیپلماتیک رسمی بین عمان و اسرائیل وجود ندارد، اگرچه پس از امارات، بحرین، مراکش و سودان، کشور بعدی است که به احتمالا به توافقنامه ابراهیم با اسرائیل بپیوندند.
«سید بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان، در مصاحبه‌ای با المانیتور گفت که جدیت واشنگتن و تهران همزمان با تلاش مذاکره کنندگان آن‌ها برای دستیابی به توافق بر سر پرونده هسته‌ای احساس می‌شود.
وزارت امور خارجه چین تأکید کرد که طرف چینی از بلینکن خواست تا به اصل چین واحد پایبند باشد و از استقلال تایوان حمایت نکند.
بن فرحان در جریان این سفر، با امیرعبداللهیان دیدار و طرفین نشست خبری مشترکی برگزار کردند. وزیر خارجه عربستان در این نشست، تأکید کرد که مذاکرات امروز با طرف ایرانی، مثبت و روشن بوده است.
بن فرحان در جریان این سفر، با امیرعبداللهیان دیدار و طرفین نشست خبری مشترکی برگزار کردند. وزیر خارجه عربستان در این نشست، تأکید کرد که مذاکرات امروز با طرف ایرانی، مثبت و روشن بوده است.
در پی توافق تهران و ریاض در پکن، اخیرا ایران سفارت، کنسولگری و دفتر نمایندگی سازمان همکاری اسلامی خود در عربستان را بازگشایی کرد.
وزیر خارجه ونزوئلا تاکید کرد ائتلافی که میان ایران و ونزوئلا شکل می‌گیرد، ائتلافی طولانی مدت و به نفع ایجاد موازنه جهانی و به معنای تضمین ثبات و صادرات انرژی است.
وزیر خارجه آمریکا پس از ماه‌ها تنش بین واشنگتن و پکن و تعویق سفر، سرانجام برای دیدار با مقامات چینی، راهی پکن خواهد شد.
براساس اعلام وزارت خارجه عربستان سعو‌دی، وزیر خارجه این کشور شنبه به تهران سفر می‌کند.
کرمان- سخنگوی دولت با اشاره به سفر وزیر امور خارجه عربستان به ایران در هفته آتی و بازگشایی سفارت این کشور گفت: نگاه دولت سیزدهم زنده و فعال کردن مسیرهای همکاری سیاسی و تجاری با همسایگان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ