دبیرکل سازمان ملل سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به رئیس جمهور کشورمان و وزیر امور خارجه تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیام یادبود خود به مناسبت بمباران اتمی ناکازاکی نسبت به خطر فاجعه هسته‌ای در جهان هشدار داد.
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
دیدارنماینده دبیرکل سازمان ملل متحد درامور عراق با وزیرامور خارجه
یک روزنامه لبنانی گزارش داد که فرستاده سازمان ملل در نظر دارد در روزهای آینده در راستای ارزیابی موضع لبنان در قبال تحولات مرزهای جنوبی‌اش، با دبیرکل حزب‌الله دیدار و گفتگو کند.
معاون دبیرکل سازمان ملل روز پنج‌شنبه در جلسه استماع گزارش شش‌ماهه دبیرکل، درباره قطعنامه ٢٢٣١ ضمن ابراز تاسف از توقف مذاکرات، «دیپلماسی» را «تن‌ها راه موثر» برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای جمهوری اسلامی خواند. وی گفت که برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام، با بیش از ۲۰ برابر بیشتر شدن ذخایر اورانیوم غنی‌شده جمهوری اسلامی از حد مجاز عملا متوقف شده است.
دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار تسریع عملیات در چارچوب توافق‌نامه غلات دریای سیاه و تمدید آن شد.
بازدید دستیار دبیرکل سازمان ملل متحد از تالاب صالحیه
دیدارمعاون دبیرکل سازمان ملل در اموربشر دوستانه با وزیر امورخارجه
دبیرکل سازمان ملل با مدد گرفتن از یک آیه از قرآن کریم، از دین مبین اسلام و مسلمانان که دارای روحیه بسیار خوبی در زمینه پذیرش آوارگان هستند، تمجید به عمل آورد.
«آنتونیو گوترش» در ادامه سفر به عراق با «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان در اربیل دیدار و گفتگو کرد.
من وقتی به سازمان ملل رفتم، دبیرکل از من در دیداری عذرخواهی کرد و گفت که خیلی تلاش کردیم تحریم‌ها را نسبت به مردم ایران در مواجهه با کووید ۱۹ برداریم، اما موفق نشدیم و من گفتم آقای دبیرکل امروز علاوه بر اینکه مردم ما تا ۷۰ درصد واکسینه شدند، از تولیدکنندگان واکسن و صادرکنندگان آن هستیم.
کشور‌های غربی و آمریکا در حالی ادعای تحویل پهپاد‌های ایران به مسکو را مطرح می‌کنند که مقامات جمهوری اسلامی ایران و روسیه بار‌ها آن را رد کرده‌اند.
دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای حادثه انفجار مرگبار روز گذشته در شهر استانبول را محکوم کرد.
دبیرکل سازمان ملل در پیام تبریک به «محمد شیاع السودانی» بر تعهد این سازمان به حمایت از دولت و مردم عراق تأکید کرد.
در این بیانیه آمده است: دبیرکل به شدت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ شیراز در جمهوری اسلامی ایران را که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است، محکوم می‌کند. این گونه اقدامات که مکان‌های مذهبی را هدف قرار می‌دهند، بسیار شنیع و شرم‌آور هستند. دبیرکل بر لزوم مجازات عاملان این جنایت که علیه افرادی صورت گرفته است که از حق آزادی مذهب بهره می‌بردند، تاکید می‌کند.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد به همه پرسی های روسیه در مناطقی از شرق و جنوب اوکراین واکنش نشان داد.
دبیر کل سازمان ملل متحد در دیدار با نخست وزیر عراق از تلاش ها برای برگزاری گفتگوی ملی میان گروه های سیاسی این کشور تمجید کرد.
دبیر کل سازمان ملل نسبت به ادامه بحران سیاسی در سودان هشدار داد و از عبدالفتاح البرهان خواست از سیاست کناره گیری کند.
دبیر کل سازمان ملل متحد در جریان سفر به پاکستان خواستار کمک جهانی به سیل‌زدگان این کشور شد.
همزمان با افزایش جان باختگان ناشی از سیل در پاکستان به حدود ۱۴۰۰ نفر، دبیرکل سازمان ملل برای انجام سفری دو روزه وارد این کشور شد.
دبیر کل سازمان ملل به منظور حل و فصل و رایزنی در خصوص مناقشه اوکراین وارد این کشور شد.
دبیرکل سازمان ملل متحد به زودی با رؤسای جمهوری اوکراین و ترکیه دیدار خواهد کرد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پاسخ به سوالی از سوی خبرنگاران درباره حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا در اوکراین که بزرگترین نیروگاه برق اتمی در اروپا به شمار می‌رود، گفت: هرگونه حمله به یک نیروگاه اتمی یک «خودکشی» است.
دبیرکل سازمان ملل متحد در سالروز حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و کشتار حدود ۱۴۰هزار تن در ژاپن، گفت که بشر در حال بازی کردن با یک اسلحه پر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ