سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) به رهبری یاسر عرفات در آن برهه زمانی به عنوان رسمی‌ترین گروه مبارز فلسطینی در مقابله با رژیم صهیونیستی شناخته می‌شد و طبیعتا سفر عرفات به تهران می‌توانست اعلام همبستگی با انقلاب و تبریک پیروزی محبوبیت بیشتری برای یاسر عرفات و سازمان متبوعش داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه برای تماشای بازی مقابل لوریان در ورزشگاه پارک دو پرنس حضور دارد.
مهران گلزاری ارسال کننده پاس گل دوم سرمه‌ای پوشان سیرجانی در افتتاحیه لیگ برتر بود.
توماس کیمس درباره حضورش در زندان ایران گفت: در ایران با من مثل یک مهمان رفتار شد؛ آنها در مهمان‌نوازی کم نگذاشتند و هیچ شکنجه‌ای در کار نبود.
پیکان امشب مهمان هوادار و امیدوار است اولین بردش را در سال جدید رقم بزند.
گل گهر فردا در دیداری دشوار در قائمشهر مهمان نساجی خواهد بود.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
ستایشی درباره ادعاهای مطرح شده درباره آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن گفت: ادعاهای دروغ رسانه‌های معاند و برخی افراد صاحب تریبون در داخل علیه متهمان بازداشتی نسوان مطرح می شود و این ادعای دروغ اولا طرح کننده اولیه دروغ رسانه ای رسانه های خارجی بوده و متاسفانه برخی هم در داخل آن را مطرح کردند که تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.
آرسن ونگر برای اولین بار پس از ترک آرسنال برای دیدار مقابل وستهم به امارات بازگشت.
وزارت ورزش و جوانان قصد دارد المپیاد تازه تاسیسی را برگزار کند که ویژه بانوان است و با عنوان «المپیاد فرهنگی ورزشی نوروزگاه» اسفندماه سالجاری اولین دوره خود را پشت سرخواهد گذاشت.
تقابل پرگل ایران و انگلیس در اولین بازی گروه B جام جهانی یک مهمان ویژه هم داشت.
روز گذشته فائزه هاشمی دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اوین با خانواده‌اش ملاقات کرد.
اولین فیلم از متهمان ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک در مقر پلیس منتشر شد. پیش از این، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفته بود: آدم ربایان که ۳ نفر بودند، در واقع یک نفر دیگر در اواسط راه به این دو نفر اضافه می‌شود دکتر فرهود را به شهر‌های شمالی برده بودند تا از او اخاذی کنند.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در حالی به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد که نماینده وزن ششم به عنوان اولین نماینده ایران به دیدار رقبای خود می رود.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در حالی به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد که نماینده وزن ششم به عنوان اولین نماینده ایران به دیدار رقبای خود می رود.
آرسنال در هفته پنجم لیگ اروپا امشب در هلند مهمان آیندهوون بود و با نتیجه 2-0 شکست خورد تا اولین شکست توپچی‌ها در این فصل لیگ اروپا رقم بخورد.
بایرن مونیخ در هفته نهم بوندس‌لیگا در اولین دِر کلاسیکر فصل مهمان دورتموند بود و دیدار دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید.
تیم فوتبال تراکتور تبریز در دیداری که مهمان آلومینیوم اراک بود موفق به کسب اولین پیروزی خود در فصل بیست و دوم لیگ برتر شد.
در روزی که بانوان هوادار تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر روی سکوی ورزشگاه آزادی نشستند، مهاجم هلندی سرخپوشان هم برای اولین بار پایش به گلزنی باز شد.
نخستین کنسرت «مازیار فلاحی» پس از مهاجرت از ایران در کشور آلمان برگزار شد. کنسرتی که بیش از هر چیزی، تحت تاثیر حضور «سردار آزمون» بود.
تا ساعاتی دیگر هفته دوم لیگ برتر آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها استقلال در انزلی مهمان ملوان خواهد بود.
چلسی در اولین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر مهمان اورتون بود و با پنالتی‌ای که توسط جورجینیو به گل تبدیل شد موفق شد سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.
چلسی در اولین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر مهمان اورتون بود و با پنالتی‌ای که توسط جورجینیو به گل تبدیل شد موفق شد سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.
در این جلسه اظهارات ۲۲ نفر از اولیای دم متوفیان استماع شد و برخی از وکلای آنان نیز اظهارات خود را بیان کردند.
حجت قاسم زاده اصل کارگردان فیلم باتشکر از استقبال تماشاگران در اولین اکران مردمی گفت: خیلی تشکر می کنم و خوشحالم که امروز تماشاگران این فیلم را از نزدیک می بینم و از اینکه در این شرایط سخت و با این ترافیک فیلم روز ششم را برای تماشا انتخاب کرده اید سپاسگزارم و امیدوارم بعد از تماشای فیلم راضی از سینما خارج شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ