برخی از مقامات خارجی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به وزیر امور خارجه تبریک گفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گویی حسین شریعتمداری اصلاً در ایران نیست و سروکاری هم با اخباری که این روز‌ها فضای مجازی و حقیقی را در نوردیده و آبرویی برای مدیران به‌ویژه مدیران فرهنگی و قشر روحانی باقی نگذاشته... ندارد. وقت آن رسیده که دلسوزان کشور و مقاماتی که زورشان به این روزنامه و مدیرمسئول آن می‌رسد، ترمز این ماشین پرسرعت تخریب را بگیرند وگرنه با این روند و...، ته‌مانده‌های امید به آینده‌ای که روشنایی آن چندان هم محسوس نیست، کاملاً از بین خواهد رفت.
فارس نوشت: بسیار جای تعجب است که وزیر خارجه با وجود آنکه چندین بار با مقامات طالبان دیدار کرده و میزبان آنها بوده است نسبت به حساسیت این مسائل و هزینه‌هایی که ممکن است براثر چنین اظهاراتی بر نظام و مردم ایران تحمیل شود بی‌اطلاع باشد.
بررسی اظهارنامه های در جریان تشریفات ترخیص واردات کالاهای اساسی نشان می دهد که از ابتدای سال تا ۶ مرداد ماه ۱۳۲۴ هزار تن و به ارزش ۲۳۲ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال، هنوز ترخیص قطعی نشده اند.
وزرای خارجه، اقتصاد و تجارت و ارتباطات سوریه با رئیس‌جمهور کشورمان دیدار کردند.
ارتش سودان از کشته شدن شماری از افراد از جمله چند نظامی در پی سقوط یک هواپیمای غیرنظامی در شرق این کشور خبر می دهد.
مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور چندین سند همکاری امضا کردند.
مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور چندین سند همکاری امضا کردند.
مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور چندین سند همکاری امضا کردند.
چند تن از فوتبالیست های مازندرانی صبح امروز به بازی والیبال ساحلی پرداختند.
در سفر رئیس‌جمهور به منطقه آمریکای لاتین، چندین سند همکاری در حوزه‌های مختلف بین مقامات ایرانی و ۳ کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کانادا به امضا خواهد رسید.
خوشبینانه‌ترین احتمال پیش‌رو در انتخابات آتی، تن دادن نظام سیاسی به حضور نیرو‌هایی میانه از جریان محافظه‌کاری در قالب اقلیت مجلس و احیای همان نقشی باشد که تکنوکرات‌ها در مجلس پنجم ایفا کردند. این الگو چه بسا هم از سوی بخش قابل توجهی از ایرانیان خسته از دعوا‌های سیاسی مورد پذیرش قرار نگیرد و هم با مقاومت جریانات افراطی مواجه شود که ضرورتی به توازن حداقلی نمی‌بینند و جاه‌طلبی‌های کلان‌تری در انبان برنامه سیاسی خود دارند.
چند تن از مقامات کشورهای خارجی در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم خود به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفتند.
به گزارش خبرگزاری مهر لحظاتی پیش آژیر خطر در چندین منطقه جنوب جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد و به گفته مقامات اسرائیلی این منطقه هدف حملات موشکی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر ب لحظاتی پیش آژیر خطر در چندین منطقه جنوب جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد و به گفته مقامات اسرائیلی این منطقه هدف حملات موشکی قرار گرفت.
منابع عراقی از بازداشت چند تن از سرکرده های داعشی در سلیمانیه خبر دادند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم چند تن از نمایندگان مجلس گفت: این مجلس ذره ای در مقابله با ظلم مماشات نمی کند.
موشک‌های کروز روسیه در ۳۱ دسامبر به ساختمان‌های مسکونی در پایتخت اوکراین و چندین شهر دیگر آسیب رساندند. در جریان آنچه یکی از مقامات اوکراین آن را "ترور در شب سال نو" توصیف کرد، حداقل یک نفر در کی‌یف کشته و ده‌ها زخمی شدند.
مقامات شهر بلگورود روسیه، تصاویری را از ورود یک بابانوئل با تانک و خودروی زرهی به شهر منتشر کردند. این بابانوئل به دیدار سربازان روس در جنگل‌های اطراف این شهر رفت. شهر بلگورود در نزدیکی مرز کشور اوکراین قرار دارد و از آغاز جنگ، چندین بار هدف بمباران هوایی قرار گرفته است.
مقامات ترکیه از کشته شدن و زخمی شدن شماری بر اثر سقوط چندین راکت در منطقه کاراکامیش در غازی عنتاب در جنوب ترکیه خبر دادند.
معاون وزیر صمت گفت: روزانه ۲۵۰ تن مواد غذایی و کشاورزی به قطر ارسال می‌شود که اکنون چند محموله آن به قطر رسیده است. ‌
چین سفر اخیر چندین تن از قانون‌گذاران اروپایی و مقامات اتحادیه اروپا به تایوان را محکوم و تاکید کرد که هرگونه تلاش خارجی برای کمک به «استقلال تایوان، محکوم به شکست است.»
سه بازیکن بایرن مونیخ نمی‌توانند این تیم را در دیدار مقابل بارسلونا یاری کنند.
در پی ادعاهای مبنی بر فروش پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، چند تن از مقامات این اتحادیه از تصویب قریب‌الوقوع بسته تحریمی علیه ایران خبر داده‌اند.
مقامات اوکراین امروز اعلام کردند که روسیه، کی‌ یف و غرب اوکراین را با چندین فروند موشک «کینژال» هدف قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ