حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و تاکید کرد: انقلاب اسلامی هرگز از حرکت و شکوفایی باز نمی‌ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
خطیب نمازجمعه تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی هویت خود را از مدرسه عاشورا دارد گفت: به واسطه مدرسه عاشورا است که امروز سوریه را از چنگال امریکا خارج کرده است.
اراک- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت های دنیا را به چالش کشانده است، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان قابل تصور نیست.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبری فرمودند ارتش از روزهای اول انقلاب، به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و آماده‌تر است؛ البته که ما به این سطح راضی نیستیم و هرگز متوقف نخواهیم شد.
بلومبرگ در گزارشی مدعی شده که در سال‌های اخیر، نظامیان ایران، به خصوص نیرو‌های سپاه پاسداران نفتکش‌هایی را برای امتیازگیری از آمریکا و کشور‌های غربی توقیف کرده‌اند. از جمله جدیدترین موارد در این خصوص، توقیف نفتکش یونانی "نیووی" در تاریخ ۱۳ اردیبهشت بود. این نفت کش از دبی به سمت فجیره، بندر دیگری در امارات متحده عربی در حرکت بود که قایق‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نفتکش را به سمت آب‌های ایران هدایت و توقیف کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بسیار مهم و اساسی است و باید مسائل سیاست داخلی و خارجی را مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دنبال کنیم.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نفتکش خارجی متخلف را در آب‌های تنگه هرمز توقیف کرد. هنوز از دلایل توقیف این نفتکش خارجی اطلاعاتی منتشر نشده است.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلانی نفتکش Niovi با پرچم پاناما را در تنگه هرمز توقیف کرد.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلانی نفتکش Niovi با پرچم پاناما را در تنگه هرمز توقیف کرد.
ناوگان پنجم ارتش آمریکا امروز مدعی توقیف یک نفتکش خارجی توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شد.
نیروی دریایی آمریکا از عبور اولین قایق بدون سرنشین خود از طریق تنگه هرمز تحت رصد دقیق سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
تایباد ـ مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی گفت: آرزوی مشترک جریان ضد انقلاب، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، البته آرزوی ورشکسته‌های سیاسی هرگز محقق نخواهد شد.
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.
فرماندهی مرکزی نیروهایی آمریکایی سنتکام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «یک قایق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز ۵ دسامبر یک اقدام غیر حرفه‌ای را علیه کشتی های امریکایی در تنگه هرمز به انجام رسانده است.»
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فقط شیطان بدنبال تفرقه است و اگر امروز از حلقوم کسی صدای تفرقه برخیزد، به مسلمان بودن آنان باید شک کرد. هرمز علاوه بر نماد وحدت، نماد استقامت هم هست. از فتح المبین تا والفجر ۸ از این جزیره شهید و رزمنده داریم.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است؛ دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند، اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید
وزیر اطلاعات نوشت: سربازان گمنام امام زمان قویاً اطمینان می‌دهند که با هوشمندی و هوشیاری همه‌جانبه، مترصد نقشه و بازی‌سازی‌های ابلهانه‌ی دشمنان خبیث و خنثی‌سازی و مهار توطئه‌های شوم آنان خواهد بود؛ و اجمالاً به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهد که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاورد‌های سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد.
وزیر اطلاعات گفت: به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهند که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ