شورش در زندان زنان هندوراس در روز چهارشنبه دست کم ۴۱ کشته برجای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سال بعد از شورش بزرگ در تیم ملی زنان اسپانیا، خورخه ویلدا سرمربی این تیم موفق شد با لاروخای زنان فاتح جام جهانی شود.
قصه تلخ فرزند طلاق/ بازداشت مادر و پسر جوان به‌خاطر سرقت طلا‌های کودکان/ قتل پسر ۱۹ ساله با تبر و گلوله/ هویت جعلی قاتل فراری در زندان لو رفت/ قتل خونین دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه/ کلاهبرداری‌های میلیاردی با رسید‌های جعلی!/ شلیک‌های مرگبار یک زن به شوهرش
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارتقای جایگاه سازمانی شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و راهبری و نظارت بر امور فرهنگی بانوان و خانواده در عرصه اندیشه‌ورزی و تصمیم‌سازی را در این شورا تصویب کردند.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارتقای جایگاه سازمانی شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و راهبری و نظارت بر امور فرهنگی بانوان و خانواده در عرصه اندیشه‌ورزی و تصمیم‌سازی را در این شورا تصویب کردند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: افزایش شور و نشاط در محیط اجتماعی از ضرورت‌های اساسی یک جامعه است.
رهبر یک گروه شبه نظامی راست افراطی در امریکا به نام به ۱۸ سال زندان محکوم شد. اتهام، تحریک و مدیریت شورش و حمله به ساختمان کنگره آمریکا اعلام شده است.
پس از تجمع صبح‌ امروز مقابل شورا؛ علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر و مشاور رسانه‌ای او برای شنیدن حرفهای آنها حاضر شدند. یکی از این زنان به مشاور نادعلی گفت اگر نیرو ندارید ما حاضریم در مترو حاضر شویم و رایگان برای گسترش حجاب تبلیغ کنیم.
رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دانیال با صدور قرار تأمین کیفری، بازداشت و روانۀ زندان شدند و عوامل تیراندازی نیز در مرجع انتظامی تحت‌نظر قرار دارند.
تنش بین البرهان و حمیدتی به دو دلیل شروع شد: اول، آزادی موسی هلال، عموی حمیدتی و رقیب او در نفوذ میان رهبران قبایل عرب در دارفور است که به دستور البشیر زندانی شده بود. دوم، دستور البرهان مبنی بر عدم سفر اعضای شورا بدون اجازه او؛ مساله‌ای که حمیدتی آن را بخشی از "مهندسی جامع برای کاهش نفوذ خود و جلوگیری از ایفای نقش‌های سیاسی در پرونده‌های صلح" قلمداد کرد.
یکی از مسئولان این زندان با بیان اینکه این زندان در شهر راجو در نزدیکی مرز ترکیه قرار دارد و حدود یک هزار و ۳۰۰ مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش در آن نگهداری می‌شوند، افزود که زندانیان پس از زلزله دست به شورش زدند و بخش‌هایی از زندان را تحت کنترل خود درآوردند.
عبدی نوشت: یکی از اشتباهات رسمی این بود که این اعتراضات را به توطئه بیگانگان تقلیل داد، این تقلیل دادن اعتراضاتی به این مهمی، ماهیت آن را تغییر نمی‌دهد، واقعیت را از میان نمی‌برد، فقط موجب محروم شدن تقلیل‌دهندگان از شناخت واقعیت می‌شود و، چون چنین شد، خط‌مشی خود را تغییر نمی‌دهند و منبع اعتراض و شورش همچنان فعال خواهد ماند و تردید نکنید که با این سیاست‌ها دوباره بخش بزرگی از عفوشوندگان یا افراد مشابه آنان را به زندان خواهید برد.
رییس‌جمهوری که به خاطر شورش ملت کشور خود علیه فساد و سوء مدیریتش از کشور متواری شد، چه اثرگذاری دارد؟ میهمان سیاسی که خبر «یه قل و دوقل بازی کردن» وی درحاشیه همایش، جزو خبر‌های سایت‌های خبری از همایش است، چه گلی می‌خواهد به سر جهان بزند؟ آیا چنین همایش‌هایی ما را از مشکلات بین‌المللی و منطقه‌ای دور خواهد ساخت؟
دنی آلوس به جرم تجاوز دستگیر و روانه زندان شده است، و حالا همسر او در شبکه‌های اجتماعی لب به سخن گشود.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانواده شهر تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.
حمید رسایی در توئیتی خطاب به رضا کیانیان نوشت: اگر یک بار تائید صلاحیت شورا مهمه سه با تائید آن شورا هم مهم است. ولی شما نگفتی چرا سال ها‌ی اول انقلاب زندان بودی؟ حکم دادگاه چه بود؟
استفانی جونز، مربی سابق تیم ملی فوتبال زنان آلمان، از کارگروهی که فدراسیون فوتبال این کشور برای تیم ملی تشکیل داده، انتقاد کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمام پرستاران کشور تبریک گفت.
زن معتاد گفت: یک روز برای خرید مواد به میدان شوش رفته بودم که شاهرخ را دیدم. سر صحبت را با او باز کردم و بعد به خاطر اینکه پول مواد نداشتم تصمیم گرفتم با ترفندی وی را به باغ ببرم تا بتوانم گوشی و سیمکارتش را سرقت کنم و با پول آن مواد تهیه کنم. وقتی به باغ رسیدیم شاهرخ را در اتاقک زندانی کردم و گوشی و سیمکارتش را دزدیدم، بعد هم به دنبال مواد رفتم. ولی فکر نمی‌کردم این کارم باعث مرگ او شود.
طالبان از یگان ضد شورش زن رونمایی کرد. این زنان معتقدند باید همه زنان به مردم و کشور خود خدمت کنند. در این ویدئو از زنانی که به عنوان پلیس در حکومت پیشین خدمت کرده‌اند، خواسته شده تا دوباره بر سر کارشان برگردند.
طالبان از یگان ضد شورش زن رونمایی کرد. این زنان معتقدند باید همه زنان به مردم و کشور خود خدمت کنند. در این ویدئو از زنانی که به عنوان پلیس در حکومت پیشین خدمت کرده‌اند، خواسته شده تا دوباره بر سر کارشان برگردند.
15 بازیکن تیم فوتبال زنان اسپانیا در مخالفت با سرمربی خود اعلام کردند که از حضور در تیم ملی انصراف داده‌اند.
مقامات دولت مکزیک می‌گویند درگیری در یکی از زندان‌های این کشور به خیابان‌های شهر کشیده شده و در نتیجه آنها ۱۱ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در یوم‌العباس بار دیگر صحنه دلدادگی مردمان دیار پایتخت شور و شعور حسینی بود. در این مراسم محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور نیز حضور داشت.
نکته قابل تامل اینکه تجربه نشان داده چنین نهادهایی هیچ کارایی موثری ندارد و زنان سینماگر نیز به دنبال چنین مجموعه‌هایی نمی‌آیند؛ کمااینکه می‌توانستند خواستار پیگیری سازمان سینمایی شوند اما در هر دو نامه‌شان بر تشکیل کمیته مستقل با اکثریت زنان متخصص و دارای تجربه در این امور ذیل خانه سینما تاکید کردند، نه سازمان سینمایی و تاکید کردند امورشان در چارچوب صنف پیش برود. اگر سازمان سینمایی قصد حمایت از این سیصد زن را داشت و دارد، باید به جای این شورا که اعضای منتصبش نیز تجربه کار در این حوزه را ندارند و از هم اکنون ناکارآمدی‌اش مسجل است، از هیات مدیره خانه سینما می‌خواست تا درخواست زنان سینماگر را برای تشکیل کمیته مورد نظر ایشان ذیل خانه سینما با اکثریت زنان متخصص و معتمد این 300 سینماگر زن تشکیل دهد؛ در غیر این صورت هیچ اقدامی برای حمایت از این زنان انجام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ