با تداوم سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پافشاری به تصویب بندهایی از برنامه جنجالی اصلاحات قضایی، معترضان با محاصره ساختمان وزارت جنگ در تل آویو، با پلیس درگیر شدند؛ 28 نفر بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می‌بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می‌بیند که ساکنان به او سلام می‌کنند که گویی او را می‌شناسند و از خیابان می‌بیند که او وارد آپارتمانی می‌شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می بیند که ساکنان به او سلام می کنند که گویی او را می شناسند و از خیابان تماشا می کند که او وارد آپارتمانی می شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
در شورای شهر پنجم تهران نامگذاری روی معابر پایتخت حواشی زیادی پیدا کرد، به‌خصوص وقتی این شورا تصمیم گرفت نام محمدرضا شجریان و محمد مصدق بر روی خیابان‌های این شهر نامگذاری شوند، با این وجود نامه‌ای محرمانه برای پیروز حناچی، شهردار تهران ارسال شد که فعلاً تصمیم شورای شهر را اجرا نکند،
در گذشته‌های دور، خدماتی مثل تراشیدن، اصلاح ریش و سبیل مردان بر عهده آرایشگر یا سلمانی بود. محل کار این افراد، دکان سلمانی یا محلی مناسب در کوچه، خیابان یا میدانی پر رفت و آمد بود.
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ مشکوک یک نوزاد و کشف جسد وی در یک خیابان در شوش خبر داد.
ناهید درباره نقشه قتل شوهرش گفت: نخست قرار بود با برداشتن لوله بخاری و انتشار گاز سمی او را بکشیم تا مرگش طبیعی جلوه کند، اما موفق نشدیم و دومین‌بار تصمیم گرفتیم او را خفه کنیم برای همین نیمه‌شب سهیل به خانه ما آمد و او را خفه کردیم. سپس جسد فرهاد را با خودرو چند خیابان دورتر رها کردیم.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر در نشستی با عنوان «بحران در اسرائیل؛ از شورش های خیابانی تا اتحاد مقاومت» روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه ساعت ۱۱ به بررسی آشوب در سرزمین های اشغالی خواهد پرداخت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فعالیت‌های شبانه دستفروشان در اطراف میدان شوش و خیابان مولوی گفت: طی چند روز آینده این بازار‌ها نیز جمع‌آوری خواهند شد که تا انشالله دیگر اقلام سرقتی در چنین فضا‌هایی به فروش نرسد. قطعا جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش آمار سرقت نیز موثر است.
در جریان این ناآرامی‌ها هیچ دانشجویی در دانشگاه‌ها یا محوطه دانشگاه‌ها بازداشت نشد. در واقع کسانی که بازداشت شدند، افرادی بودند که در اغتشاشات خیابانی نقش داشتند. همان‌طور که گفته شد، صد‌ها نفر هیجان‌زده شدند و بر همین اساس دست به شورش زدند. من گمان می‌کنم که ما شاهد نوعی اغراق در این اعداد و ارقام، حتی اگر توسط گروه‌های حقوق بشری گفته شده باشد، هستیم. ما نمی‌توانیم بازداشت روزنامه نگاران در ایران را تایید کنیم. برچسب زدن مجدد به فردی که بازداشت شده، بسیار ساده است. شما می‌توانید در هر لحظه آن شخص مورد نظر را مدافع حقوق بشر، روزنامه نگار و هر چیز دیگری بنامید. هیچ خبرنگاری در جریان ناآرامی‌ها بازداشت نشد.
فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ: شنیدیم رهبر انقلاب از منطقه شوش و مولوی گله‌ای کردند از بهمن ۱۳۹۷ که کار را شروع کردیم پارک و کوچه و خیابانی نبود که مملو از معتاد نباشد./امروز بیش از ۹۰ درصد نقاط شوش و مولوی و هرندی پاکسازی شده است./عرض و اندام اراذل و اوباش در تهران برچیده شده است.
داخل متروی شوش روی تابلویی نوشته شده: مسجد فرازنده، ۱۰۰ متر جلوتر. با کمی پیاده‌روی در خیابان شهید «زیدوند لرستانی» متوجه می‌شویم چقدر جلو چشم بوده، اما آن را ندیده‌ایم؛ آن هم با آن گنبد و کاشی‌های فیروزه‌ای زیبا. اینجا مسجد فرازنده در محله شوش است.
ایسنا نوشت: قریب به اکثر کافه‌ها و مغازه‌های کارگر شمالی فعالیت داشتند اما از سوی میدان انقلاب به سمت خیابان آزادی کمی از روشنایی و شور همیشگی‌اش کاسته شده بود.
رسانه‌های لندن‌نشین در حالی مردم ایران را به کُشتار و جنگ داخلی دعوت می‌کنند که مقامات انگلستان علنا دستور سرکوب و برخورد تجمعات را صادر کرده و معترضان خیابانی را از قدرت قانون می‌ترسانند.
بدون شک جواد خیابانی یکی از خاطره‌ساز‌ترین گزارشگران تاریخ فوتبال ماست. گزارشگری که به دلیل علقه و احساس وطن‌دوستانه غلیظی که دارد، بازی‌های ملی را با شور حماسی گزارش می‌کند. با این همه، اما دست‌کم یک دهه است که در گزارشگری فوتبال از متن به حاشیه آمده و حاشیه‌ساز شده است.
پس از باخت تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل مراکش در رقابت های جام جهانی که روز یکشنبه برگزار گردید، هواداران خشمگین بلژیکی با حضور در خیابان ها با پلیس درگیر شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت ۳ نفر در جریان حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس در خیابان شوش خبر داد.
ساعت ۱۱ صبح ۳۰ شهریور، مرد ضایعات جمع کنی، وقتی به سراغ یک گونی که در کنار سطل زباله افتاده بود رفت، با جسد مردی داخل آن مواجه شد. کشف جسد از سوی مأموران کلانتری به بازپرس محمد جواد شفیعی و تیم جنایی اعلام شد و دقایقی بعد تیم جنایی راهی خیابان زمزم تهران شدند. آن‌ها داخل گونی با جسد مرد جوان در حالی مواجه شدند که داخل چندین کیسه نایلونی پیچیده شده و بعد از آن داخل گونی قرار داده شده بود.
در این فیلم رویارویی یک معترض خیابانی و نیروی ضد شورش را مشاهده می‌نمایید.
در این فیلم رویارویی یک معترض خیابانی و نیروی ضد شورش را مشاهده می‌نمایید.
یکی از پاکبانان شهرداری در تماس با پلیس گفت: هنگام نظافت خیابان متوجه یک گونی بزرگ شدم که در نزدیکی سطل زباله افتاده بود، سعی کردم آن را به داخل سطل بیندازم، اما آنقدر سنگین بود که نتوانستم و وقتی در گونی را باز کردم با جسد پسر جوانی مواجه شدم.
معابر پیرامون میدان امام حسین (ع) و خیابان انقلاب حد فاصل پل چوبی تا میدان و خیابان مازندران، خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا خیابان شوش، خیابان شوش حد فاصل خیابان ۱۷ شهریور تا میدان شوش در هر دو مسیر بطور کامل، خیابان فدائیان اسلام از میدان شوش تا میدان حرم در هر دو مسیر، خیابان قم تا محدوده میدان فرمانداری بطور کامل، محدوده درب‌های ضلع شرقی، غربی و جنوبی حرم بطور کامل، خیابان ۲۴ متری حدفاصل میدان حرم تا خیابان سازمان آب، جاده ورامین حدفاصل سه راه ورامین تا میدان معلم در هر دو مسیر، خیابان شهرداری حد فاصل خیابان رجائی تا میدان مدرس محدودیت دارد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره محدودیت ترافیکی محور‌ها در طول برگزاری راهپیمایی نیز گفت: در خیابان شهدا، میدان شوش و خیابان شوش، خیابان فداییان اسلام و محور‌های اصلی راهپیمایی از نیمه‌شب همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشته و مکلف به پاکسازی مسیر هستند. اول باید پلیس راهور مسیر‌ها را پاکسازی کند تا بخش‌های امنیتی نیز بتوانند کار خود را انجام دهند. از ساعت ۲۴ روز ۲۵ شهریورماه این محدودیت برقرار خواهد شد.
دیوارنگاره یادمانی جهان پهلوان غلامرضا تختی به مناسبت روز کشتی و تولد این اسطوره ملی و جهانی در ابعاد ۲۸۷ مترمربع روی یکی از دیوار‌های منطقه ۱۲ در خیابان شوش– خیابان تختی روز گذشته رونمایی شد.
شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به ناایمنی و خطرساز بودن ساختمان پاساژ آزاد درق محدوده سه راه جمهوری در خیابان حضرت ولیعصر عج گفت: طی روز های گذشته با فرماندار تهران نشستی داشتیم و موضوع ضرورت تخلیه پاساژ مذکور به عنوان‌ اولین گام رفع خطر مطرح وپیگیری شد. ضمنا موضوع به شورای تامین استان نیز ارجاع و در شورا مطرح شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ