کرم‌های ضد آفتاب حاوی فیلتر‌های فرابنفش هستند که اشعه‌های فرابنفش را جذب یا منعکس می‌کنند تا کم‌تر به پوست برخورد کنند. ترکیب بسیاری از فرمول‌های کرم ضد آفتاب از دی اکسید تیتانیوم، پودر سفید رنگی که به عنوان فیلتر استفاده می‌شود گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری هلال‌احمر با اشاره به افزایش بحرانی تابش اشعه فرابنفش در تهران گفت: استفاده از کرم ضد آفتاب و تمدید مرتب آن در این شرایط ضرورت دارد.
شهروندان اگر کار ضروری در بیرون منزل دارند، حتما از عینک و کرم ضد اشعه فرابنفش استفاده کنند.
سرمربی تیم ملی فرنگی کشورمان با اشاره به عملکرد دور از انتظار علی‌اکبر یوسفی در تورنمنت مجارستان تأکید کرد، او باید در رفتار حرفه‌ای‌اش تجدیدنظر کند.
کرم ضد آفتاب بی رنگ الارو یکی از پرفروش ترین کرم های ضدآفتاب موجود در بازار است که با عملکرد چهارگانه خود، به محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان دست پیدا کرده است. این محصول با دارا بودن SPF50 قادر است به میزان 98 درصد از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند.
آیا کرم ضد آفتاب می‌تواند باعث بروز سرطان و کمبود ویتامین د شود؟ آیا سیاه پوستان به محافظت در برابر اشعه فرابنفش نیاز دارند؟ آیا تعذیه مناسب می‌تواند جایگزین کرم ضد افتاب شود؟ کارشناسان برخی از ادعا‌های معروف درباره کرم ضد آفتاب را بررسی می‌کند.
آویشن به علت وجود تیمول موجود در خود یک ضدعفونی‌کننده و ضد انگل قوی است و انواع کرم‌های روده از قبیل تریکوسفال آنکیلوستوم و اکسیور (کرمک) را می‌کشد و علاوه بر کشتن کرم‌ها، تخم کرم را نیز از بین می‌برد.
به منظور مبارزه با پیری پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب به همه افراد توصیه می‌‎شود، اما همه ضد آفتاب‌ها مناسب استفاده برای ناحیه دور چشم نیستند. از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که مخصوص ناحیه دور چشم است و SPF مناسب داشته باشد.
کرم کارامل (کاستارد کاراملی) یک دسر کاستارد فرانسوی با کارامل است که به طور سنتی با تخم مرغ و لبنیات درست می‌شود. اما شاید شما وگان باشید و دوست داشته باشید این دسر خوشمزه را به صورت گیاهی مصرف کنید بنابراین ما دستور تهیه نسخه گیاهی این دسر خوشمزه را برای شما آماده کرده‌ایم امیدواریم آن را آماده کنید و از خوردن آن لذت ببرید.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: کرم‌های داخل گیلاس سمی نیستند و نمی‌توانند در بدن انسان زنده بمانند، بنابراین مصرف تصادفی آن‌ها برای سلامت خطری ندارد.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: کرم‌های داخل گیلاس سمی نیستند و نمی‌توانند در بدن انسان زنده بمانند، بنابراین مصرف تصادفی آنها برای سلامت خطری ندارد.
یک متخصص پوست و مو، ویژگی یک کرم ضدآفتاب مناسب را ایجاد یک لایه روی پوست دانست که بتواند اشعه‌های UVA و UVB را دفع کند.
رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: در حال حاضر تخم نوغان به ازای هر جعبه ۲۰ هزار تومان بین استان‌ها توزیع می شود و قیمت پیله ‌تر در زمان برداشت این محصول اعلام می‌شود.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) اعلام کرد که اشعه UVC توسط لایه اوزون جذب می‌شود و خطر زیادی ایجاد نمی‌کند. سازمان بهداشت فدرال اعلام کرده که اشعه UVA ضعیف‌تر از UVB است، اما "به عمق پوست نفوذ می‌کند و در طول سال ثابت‌تر است".
به نظر می‌رسد یک ویژگی ضروری برای یک آهنگ وجود دارد که کرم‌های گوش را بچرخاند، خود موسیقی باید مقداری تکرار در آن داشته باشد. اکثر کرم‌های گوش، گروه کر آهنگ‌هایی هستند که به ناچار قطعات موسیقی هستند که بیشترین تکرار را دارند
از قبل می‌دانید که برای جلوگیری از حفره‌های دندانی مسواک بزنید؛ برای تقویت ماهیچه‌ها ورزش کنید و برای محافظت از پوست از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، اما ممکن است متوجه نباشید کار‌هایی نیز هست که می‌توانید برای حفظ هوشیاری مغز خود انجام دهید.
کیک کرم دار نوعی کیک نیمه تر است که قسمت روی کیک قبل از پخت با کرم مخصوصی پوشانده می‌شود و بعد از پخت طعم بسیار دلچسبی دارد.
محققان  کرم های گرد را طوری اصلاح کرده اند که بتوانند نور خورشید را به سلول انرژی تبدیل و عمرشان را طولانی کنند. این پیشرفت نشان دهنده  تاثیر نور در بر مکانیسم های سالمندی است.
کرم انار نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که آب انار از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود و برای پذیرایی در شب یلدا بسیار مناسب است.
دانشمندان پیامی را از طریق یک تونل فضا - زمان منتقل می‌کنند و به پیشرفتی در مکانیک کوانتومی دست می‌یابند. این رفتار شگفت انگیز همان چیزی است که در واقع بین دو سیستم درهم تنیده ایجاد شده در این آزمایش اتفاق می‌افتد. اگر به معادل هولوگرافیک آن فکر کنیم می‌توان آن را راحت‌تر درک کرد: پیام آلیس توسط کرم چاله بلعیده شده و در انتهای دیگر به باب تحویل داده می‌شود
محققان ژاپنی تکنیکی را نمایش داده اند که با کمک کاشت پروتئین های حساس به نور به آنها اجازه می دهد از راه دور حرکات کرم ها را کنترل کنند.
کرم بیسکوییت نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که از ترکیب بیسکوییت با موادی مانند شیر، شکر و خامه تهیه می‌شود و برای پذیرایی بسیار مناسب است.
«ماشین طول عمر» در هر ساعت ده‌ها هزار حیوان یکسان را اسکن می‌کند تا متوجه شود چرا برخی از کرم‌ها بسیار طولانی‌تر از کرم‌های دیگر عمر می‌کنند.
کرم شکلاتی یکی از انواع خوشمزه و پرطرفدار دسرهای شکلاتی است که بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و برای پذیرایی در مهمانی و جشن‌ها بسیار مناسب است.
کرم هلو یکی از انواع دسرهای میوه‌ای است که از ترکیب میوه هلو با خامه، ژله، آبیموه و... تهیه می‌شود و یک دسر مجلسی و خوشمزه است.
سال ٩٠ پل چوبى اولین فیلمى بود که براى مخاطب انبوه‌تر ساختم که مورد لطف مردم واقع شده بود، و در اکثر بخش‌ها (حتا بهترین فیلم) کاندیدا شد اما کارگردانى و فیلمنامه را کاندیدا نکردند و در پایان همان طور که انتظار داشتیم هیچ سیمرغى به فیلم داده نشد! هر چند یک پرونده قضایى ساخت که سال‌ها درگیرش بودم. فیلم بعد دو سال توقیف و با حدود ٤٠ اصلاحیه و تحریم حوزه هنرى راهى اکران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ