پس از پایان بازی فوتبال تیم های ملی فرانسه و مراکش در رقابت های جام جهانی قطر، هواداران دو تیم در برخی شهرهای فرانسه با هم درگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ زنی که بعد از درگیری با شوهرش به طرز مرموزی جان باخته است با انتقال جسد به پزشکی قانونی آغاز شده است. این در حالی است که یکی از فرضیه‌ها خودکشی و دیگری همسرکشی است.
مریم درباره روز حادثه گفت: آن روز هم مثل همیشه با هم درگیر شدیم و او کتکم زد و من برای ترساندش ظرف اسید را به او نشان دادم که به یکباره محمود عصبانی شد و خواست به من حمله کند که ظرف اسید را روی صورتش پاشیدم، وقتی روی زمین افتاد و فریاد می‌کشید همان موقع پشیمان شدم، خودم به سرعت او را به بیمارستان رساندم، اما زنده نماند. باور کنید من نمی‌خواستم همسرم را بکشم.
با تداوم سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پافشاری به تصویب بندهایی از برنامه جنجالی اصلاحات قضایی، معترضان با محاصره ساختمان وزارت جنگ در تل آویو، با پلیس درگیر شدند؛ 28 نفر بازداشت شد.
یوگنی پریگوژین گفت که واگنر نیروهای خود را به عقب برمی‌گرداند و به اردوگاه‌های خود می‌روند.
نماینده سودان در شورای امنیت سازمان ملل خواستار فشار بر نیروهای شورشی برای پایان دادن به درگیری در این کشور شد.
ارتش هند اعلام کرد امروز جمعه در جریان درگیری نظامیان این کشور با «عناصر شورشی» در منطقه کشمسیر ۵ نظامی اترش کشته شدند.
مهدی چمران خطاب به آقای صادقی گفت: شما گفتید منطقه یک نزدیک خانه ماست من را در این منطقه بگذارید. و احمد صادقی در پاسخ گفت: شما روزه هستید من کی چنین حرفی را زدم.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جریان یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در دستور رسیدگی به حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها خطاب به یک عضو شورا گفت: آقای صادقی شما گفتید منطقه یک نزدیک خانه ماست من را در این منطقه بگذارید. احمد صادقی نیز گفت: شما روزه هستید من کی چنین حرفی را زدم.
در جریان درگیری پلیس ضد شورش فرانسه و معترضان این کشور در ساحل چپ رود سن در پاریس معترضان یکی از رستوران‌های مورد علاقه «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور این کشور را آتش زدند.
ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، که چند روز قبل از اخراج آنتونیو کونته از این باشگاه با او درگیری لفظی پیدا کرده بود می‌گوید شایعات درباره رهبری او در شورش علیه کونته نادرست است.
شوش- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن از درگیری در بعد نظامی و امنیتی ناامید شده و توجه خود را نسبت به ناامید کردن مردم از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها معطوف کرده است.
آن‌طور که رسانه‌های استانی در این باره نوشتند ماجرا به جلسه دو روز پیش شورای شهر برمی‌گردد که پس از پایان جلسه شورای شهر تبریز که به بررسی بودجه ۱۴۰۲ تبریز اختصاص داشت، بین علیرضا نوای باغبان نایب رییس شورا و جواد آقاجان‌نژاد خبرنگار باسابقه تبریزی درگیری رخ داده و فیلم آن هم بلافاصله به فضای مجازی می‌رسد.
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
روز دوشنبه، حامیان ژائیر بولسونارو رئیس جمهور پیشین برزیل که در انتخابات شکست خورده با نیرو‌های پلیس درگیر شده و چند خودرو را به آتش کشیدند. شاهدان عینی به رویترز گفتند که هواداران بولسونارو که بسیاری از آن‌ها پیراهن تیم فوتبال برزیل را پوشیده بودند یا پرچم‌های برزیل را حمل می‌کردند با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
یکی از اقوام مقتول در باره این جنایت گفت: مقتول سال ۸۲ زمانی که دانشجو و در شهرستان بود با همسرش که در یک بیمارستان کار می‌کرد آشنا شد و پاییز سال ۸۲ ازدواج کرد، اما از همان ابتدا باهم اختلاف داشتند. شوهرش مرد بد اخلاقی بود و همین مسأله باعث درگیری بین آن‌ها شده بود. زندگی آن‌ها با اختلاف‌هایشان ادامه داشت و آن‌ها صاحب یک پسر که الان ۱۶ سال دارد و دختری که ۸ ساله است شدند. اما اختلاف‌های آن‌ها از سال ۹۸ پررنگ‌تر شد به‌طوری که شوهرش او را مدام کتک می‌زد و چندین شکایت و پرونده نیز در این مورد تشکیل شد. درنهایت ۷ ماه قبل بود که آن‌ها از هم جدا شدند و قرار بر این شد که در هفته ۴۸ ساعت بچه‌ها نزد مادرشان باشند.
پس از باخت تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل مراکش در رقابت های جام جهانی که روز یکشنبه برگزار گردید، هواداران خشمگین بلژیکی با حضور در خیابان ها با پلیس درگیر شدند.
براساس گزارش‌ها در تحولات امروز مریوان به دفتر ارتباطات مردمی «شیوا قاسمی پور» نماینده مریوان و سروآباد و همچنین به ساختمان شورا شهر مریوان حمله شده است.
بیانیه شورا تامین سیستان و بلوچستان: به دلیل مجاورت کلانتری ۱۶ با محل برگزاری نماز جمعه تخلیه نشدن کامل مصلی درگیری مسلحانه و نیز تیراندازی نیروهای انتظامی متاسفانه منجر به مجروحیت و از دست دادن جان تعدادی از شهروندان نماز گذار و عابرین بی گناهی شد که نقشی در اغتشاش نداشتند.
بیانیه شورا تامین سیستان و بلوچستان: به دلیل مجاورت کلانتری ۱۶ با محل برگزاری نماز جمعه تخلیه نشدن کامل مصلی درگیری مسلحانه و نیز تیراندازی نیروهای انتظامی متاسفانه منجر به مجروحیت و از دست دادن جان تعدادی از شهروندان نماز گذار و عابرین بی گناهی شد که نقشی در اغتشاش نداشتند.
محمود فکری پس از پیروزی سایپا برابر چادرملو و حواشی این مسابقه، دقایقی به صحبت با خبرنگاران پرداخت.
در این فیلم رویارویی یک معترض خیابانی و نیروی ضد شورش را مشاهده می‌نمایید.
نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش یا حتی پلیس فرودگاه در کشورهای خارجی به تعهدات خود در قبال احترام به امنیت گردشگر بعضا توجه نداشته و گاهی با خشونت و درگیری فیزیکی از آنها استقبال می‌کنند.
شوش- طولانی شدن پروسه واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شوش باعث نارضایتی شهروندان شده است و باید وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل ورود کند.
مقامات دولت مکزیک می‌گویند درگیری در یکی از زندان‌های این کشور به خیابان‌های شهر کشیده شده و در نتیجه آنها ۱۱ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ