آیا این یک تسویه حساب برنامه ریزی شده از سوی سرپرست کنار گذاشته تیم ملی بود؟ چقدر این انتقادها یکروز مانده به اعزام تیم، صادقانه است؟ در میان حملات یک اسم مشترک شنیده شد؛ پزشک احراجی تیم ملی!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تداوم سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پافشاری به تصویب بندهایی از برنامه جنجالی اصلاحات قضایی، معترضان با محاصره ساختمان وزارت جنگ در تل آویو، با پلیس درگیر شدند؛ 28 نفر بازداشت شد.
وقتی میترا برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: من بی‌گناهم اگر چند سال بعد قاتل شوهرم پیدا شد چه پاسخی به من می‌دهید؟
راشل راکوسن، سخنگوی اسنپ‌چت، یکی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که ماکرون آن را به دست داشتن در این آشوب متهم می‌کند، می‌گوید که این شرکت بر اقدامات خود جهت شناسایی و نیز موارد مرتبط با شورش‌ها در فرانسه افزوده است.
نائب رئیس شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران و حضورش در شورای شهر، اظهار کرد: به لطف خدا روند سلامتی وی رو به بهبودی است و بیشتر هواداران ایشان توصیه می‌کنند که استراحت کنند تا بهبودی کامل حاصل شود. اما این‌که چه روزی به شورا باز می‌گردند بسته به توصیه پزشکان دارد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران، گفت: رئیس شورای شهر در حال حاضر روند خوبی را طی می‌کند و بیشتر اصرار دوستداران است تا استراحت کنند.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: با توجه به اینکه آخرین گزارش مدیریت تعارض منافع بیش از یک ماه پیش ارائه شد، گزارش بعدی نزدیک به پنج ماه بعد در صحن ارائه می‌شود.
حجم اختلافات ایران و آژانس بالاست و به راحتی نمی‌توان در جریان یک سفر همه اختلافات را کنار گذاشت. علت سفر گروسی به تهران هم برنامه روتین آژانس است. شورای حکام هر فصل یک‌بار تشکیل می‌شود و گروسی باید آخرین گزارش خود را به شورا بدهد.
آقامیری در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور با رأی اکثریت اعضای این شورا به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور انتخاب شده و پس از تأیید مقام معظم رهبری، به این سمت منصوب شده است.
محمدی دره شوری با اشاره به اینکه به لحاظ قضائی و پلیسی در خصوص سرنوشت سما هر موضوعی محتمل و از فرضیات است، بیان کرد: پسر پیراهن قرمزی که پدر وی مدعی است که او دخترش را ربوده است نیز دستگیر و مدت‌ها در بازداشت بود که با بررسی‌های انجام شده توسط تیم ویژه پلیس آگاهی و بررسی دوربین‌ها و به دلیل فقد دلایل بزهکاری، فعلا آزاد شده است.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
سخنگوی شورای نگهبان آخرین نظرات این شورا درباره مصوبات مجلس و دولت را اعلام کرد.
یکی از رهبران شورای انتقالی جنوب یمن وابسته به امارات به سقوط آخرین مراکز وابسته به این شورا در عدن در جنوب یمن اشاره کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش آخرین اقدامات سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری و بررسی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در یکصد و شانزدهمین جلسه شورا خبر داد.
هادی طحان‌نظیف؛ سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح شفافیت قوای سه‌گانه نیز برای چندمین‌بار در شورای نگهبان بررسی شد. البته شورا در ابتدا نسبت به این مصوبه ایرادات زیادی داشت که همه موارد در رفت و برگشت‌های قبلی مرتفع شد به جز یک مورد که در ارتباط با شفافیت آرای هیئت عالی نظارت و مجمع تشخیص مصلحت بود که مغایرت اصل ۱۱۲ قانون اساسی است و مجلس همچنان به این مسئله اصرار دارد. همچنین هیئت عالی نظارت نیز این مصوبه را از جهات مختلف مغایرت با سیاست‌های کلی اعلام کرده بود که شورا این موارد را به مجلس ابلاغ کرده است.
دکتر حسین آخانی گفت: مساله چم‌شیر از نظر پیش‌بینی اتفاقاتی که قرار است آنجا بیفتد، یکی از ساده‌ترین سدهاست. قبل از هر چیز رودخانه زهره یک رودخانه شور است، ایجاد سد در یک رودخانه شور یعنی تجمع نمکی که به‌طور طبیعی شسته می‌شد و به دریا می‌ریخت. ما می‌خواهیم این را تجمیع کنیم و معلوم نیست دوستانی که می‌خواهند این نمک را پشت این سد جمع کنند برایش چه برنامه‌ای دارند. شواهد جدید زمین‌شناسی نشان می‌دهد در زمان مطالعات سد، در تشخیص بخشی از سازند گچساران اشتباه بزرگی صورت گرفته است.
پیشتر هم در مقاطعی احداث خطوط تراموا در تهران در دستور کار قرار گرفته بود و هر بار بعد از مدتی کنار گذاشته شد و حتی در آخرین بار، در سال ۹۷، دلایلی هم برای خارج کردنش از دستور کار بیان گردید، اما این بار به نظر فرق می‌کند چراکه شهردار تهران در حاشیه جلسه شورا وعده احداث خط تراموا را داده تا به نظر برسد که ماحصل برنامه‌ای مدون را بیان کرده در حالی که...
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت نوجوان هروئین فروش/ اختلاف ملکی با جنایت پایان یافت‌/ می‌خواستم گوشی تلفن بخرم، اما اسلحه دادند/ قتل فجیع دختر ۳ ساله تهرانی/ انکار خانم روانشناس در قتل شوهرش/ سلاخی مسافرزن در لانه شیطانی!/ داستان غم انگیز خواهر و برادری که ربوده شدند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گذشت اولیای دم از قصاص زنی که شوهرش را کشت/ خرید نوزاد در البرز فروش در تهران/ برق جان ماهی گیر رشتی را گرفت/ انکار قتل شوهر پس از یکسال/ حمله هولناک ۲ سارق به یک زن/ سرقت های سریالی سارق عنکبوتی/ جنایت سابقه داران در کوچه سماورسازان!/ نوه از مجازات قصاص رهایی یافت
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری/ سرگذشت دزد عهدشکن/ تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد/ بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان/ انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند/ درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت/ معمای جسد سوخته/ مجازات مرگ برای نامادری که پسر شوهرش را کشت
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.
آسوشتیدپرس گزارش داد که اعضای شورای امنیت سازمان ملل در آخرین نشست این شورا نتوانسته‌اند روی تمدید معافیت سفر ۱۳ مقام طالبان توافق کنند.
کرم‌های ضد آفتاب حاوی فیلتر‌های فرابنفش هستند که اشعه‌های فرابنفش را جذب یا منعکس می‌کنند تا کم‌تر به پوست برخورد کنند. ترکیب بسیاری از فرمول‌های کرم ضد آفتاب از دی اکسید تیتانیوم، پودر سفید رنگی که به عنوان فیلتر استفاده می‌شود گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ