دیپلمات اوکراینی که در دوران حضور در برلین به عنوان سفیر کشورش، به اظهارات خصمانه و تقابلی علیه آلمان شهرت داشت، از صدراعظم این کشور درخواست متهورانه‌ای کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اغلب دیپلمات های حاضر در نشست جده، به این واقعیت اذعان کردند که بدون حضور طرفین مناقشه، ممکن نیست که مذاکره به نتیجه روشنی برسد.
رئیس شورای فدراسیون روسیه، آمریکا و اوکراین را در قتل خبرنگار روس همدست خواند.
وزیر مشاور در امور خارجی قطر، امروز در جریان سفر به تهران با تعدادی از مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی می‌کند.
دیپلمات ارشد روسیه در سازمان ملل متحد می‌گوید که ضدحملات اوکراین علیه مسکو «خودکشی» است.
دیپلمات اسبق آمریکایی بر این باور است که رژیم کی‌یف با حملات اخیر به منطقه بلگورود روسیه، صرفا به‌دنبال واکنش عجولانه مسکو و در نتیجه مداخله مستقیم ناتو بوده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از واکنش متقابل این کشور به اخراج دیپلمات‌های خود از اوکراین خبر داد.
دیپلمات ارشد چین می‌گوید هرچقدر که چین به حل بحران اوکراین کمک می‌کند، همانقدر آمریکا آتش جنگ را شعله‌ور می‌کند.
اذعان دیپلمات ارشد آمریکایی از شکست قریب الوقوع اوکراین مقابل روسیه؛ بایستی به جای تجهیزات فرسوده اهدایی متحدان غربی به کی‌یف، تجهیزات نوین و سریع برای نجات متحد شرقی‌مان از شکست اقدام کنیم.
اذعان دیپلمات ارشد آمریکایی از شکست قریب الوقوع اوکراین مقابل روسیه؛ بایستی به جای تجهیزات فرسوده اهدایی متحدان غربی به کی‌یف، تجهیزات نوین و سریع برای نجات متحد شرقی‌مان از شکست اقدام کنیم.
مالک توئیتر و تاجر آمریکایی در جدیدترین موضع گیری درباره تحولات اوکراین گفت در حالی که دیپلمات ها به ادامه درگیری در اوکراین تمایل دارند، نظامی ها خواهان صلح هستند.
«اورماس رینسالو» روز دوشنبه در آستانه برگزاری نشست مشترک وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل ادعا کرد: ما خیلی نگران اقدامات ایران هستیم که در جنگ اوکراین به صورت نیابتی رفتار می‌کند و هزاران پهپاد ایرانی به روسیه تحویل داده است. ایران باید عواقب جدی این اقدام را تجربه کند. این دیپلمات استونی درباره برنامه ادعایی چین برای ارسال سلاح به روسیه نیز ابراز نگرانی کرد.
دیپلمات ارشد وزارت خارجه چین تاکید کرد که این کشور همواره از ایده برگزاری مذاکره میان روسیه و اوکراین حمایت کرده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اظهارات دیپلمات ارشد وزارت خارجه آمریکا در خصوص جنگ اوکراین را مورد انتقاد قرار داد.
بنا به اعلام دیپلمات ارشد وزارت خارجه چین این کشور به زودی و در قالب یک سند موضع خود را در خصوص جنگ اوکراین شفاف خواهد کرد.
دیپلمات ارشد روسی می گوید که تجهیزات نظامی غرب که به اوکراین فرستاده شده است؛ همگی زمین گیر خواهند شد.
اسناد تازه منتشر شده حکایت از آن دارد که دیپلمات ارشد دولت بوش پدر نسبت به جنگ روسیه با اوکراین به عنوان یک احتمال خطرناک هشدار داده بود.
یک دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه هشدار داد که از منظر حقوقی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی حق دفاع از همدیگر را در برابر تجاوز خارجی دارند.
ولادیمیر ماکی روز شنبه در سن ۶۴ سالگی به طور ناگهانی درگذشت. برخی گزارش‌ها می‌گویند که این دیپلمات کهنه‌کار درخصوص مسئله جنگ اوکراین به طور مخفیانه با غرب در ارتباط بود و قصد جلوگیری بلاروس از مشارکت در جنگ ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه را داشت.
یک دیپلمات روس گفت که ناتو حاضر است برای مقابله با روسیه کل اوکراین را ویران کند.
دیپلمات ارشد روسیه در سازمان ملل در رابطه با ادعای ارسال پهپادهای ایران به روسیه گفت: «آن ها برای متهم کردن ایران کوته فکر هستند.»
نشریه پولیتیکو به نقل از دیپلمات های اروپایی از موافقت اتحادیه اروپا با بسته هشتم تحریم ها علیه روسیه در پی جنگ اوکراین خبر داد.
نشریه پولیتیکو به نقل از دیپلمات های اروپایی از موافقت اتحادیه اروپا با بسته هشتم تحریم ها علیه روسیه در پی جنگ اوکراین خبر داد.
دیپلمات ارشد کره شمالی از نتیجه همه‌پرسی الحاق چهار منطقه در جنوب و شرق اواکراین به روسیه، حمایت کرد.
وزارت خارجه رومانی امروز از اخراج یک دیپلمات روسیه از بخارست به بهانه تحولات اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ