دیپلمات ارشد چین می‌گوید هرچقدر که چین به حل بحران اوکراین کمک می‌کند، همانقدر آمریکا آتش جنگ را شعله‌ور می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش آمریکا نزدیک به ۷۰۰ پرسنل را برای مقابله با آتش سوزی در هاوایی مستقر کرده است.
آتش سوزی الکتریکی در استودیو برادران وارنر باعث شد که ابری از دود بر فراز محوطه بربانک بلند شود، اما خوشبختانه آتش نشانان توانستند به سرعت آتش را مهار کنند.
طبق گزارش کلانتر، آتش سوزی ای که توسط مردی در زندان شمال غربی ایندیانا روز دوشنبه ایجاد شد به سرعت با خسارات کمی خاموش شد.
عربستان و آمریکا نگرانی شدید خود را از نقض های آشکار آتش بس و اعلامیه جده از سوی ارتش و نیروهای واکنش سریع سودان ابراز کردند.
منابع عبری گزارش دادند که آمریکا با خریداری ۲۰ فروند جنگنده بالگرد از نوع آپاچی АН-۶۴А از رژیم صهیونیستی در صدد تحویل این بالگردها به ارتش اوکراین است.
معترضان در ایتالیا در اعتراض به سیاست‌های جنگ‌طلبانه ناتو در جنگ اوکراین، پرچم آمریکا و اتحادیه اروپا را آتش زدند.
آتش‌نشانان در مرکز نیوجرسی روز چهارشنبه برای مهار آتش‌سوزی گسترده که باعث موج تخلیه و بسته شدن جاده‌ها در طول شب شد، تلاش کردند.
ایالات متحده و اتحادیه اروپا هردو در حال بررسی ممنوعیت تیک تاک هستند. آن‌ها در حال محدود کردن نحوه مدیریت داده‌های کاربر و به طور کلی افزایش نظارت روی این اپلیکیشین در مقایسه با مثلا فیسبوک یا اینستاگرام هستند. این دو نهاد پا را از این هم فراتر گذاشته اند و از ترس جاسوسی نصب این برنامه را برای کارمندان دولتی قدغن کرده اند.
امام جمعه مشهد گفت: در مسئله حجاب همه شما برادران و خواهران باید بایستید و با جریان کشف حجاب مقابله کنید. در عرصه جنگ ارزی هم فراتر از در نظر گرفتن سود شخصی، نباید به امید گران شدن، ارز ذخیره کرد و باد به آتش دشمن رساند.
آمریکا اعلام کرده که با آتش بسی که فقط به نفع روسیه باشد، مخالف است.
یونانی‌ها با سردادن شعارهای «آمریکایی‌ها قاتل مردم هستند» و «برای آموزش و پرورش پول بدهید، نه برای کشتارگاه‌های ناتو»، در مقابل کنسولگری آمریکا در پایتخت یونان تظاهرات کردند.
دیپلمات ارشد وزارت خارجه چین تاکید کرد که این کشور همواره از ایده برگزاری مذاکره میان روسیه و اوکراین حمایت کرده است.
نماینده دائم چین در سازمان ملل ضمن درخواست آتش بس در جنگ اوکراین خواستار شروع مذاکرات صلح در اسرع وقت شد.
منابع خبری از وقوع آتش سوزی در یک کارخانه مواد شیمیایی در ایالت ایلینوی آمریکا خبر دادند.
پس از فروکش کردن آتش جنگ درگیری‌ها در سوریه و کنترل دمشق بر بیشتر مناطق این کشور، شمال، شمال غرب و جنوب سوریه دستخوش دست اندازی و رقابت کشورهای ترکیه و آمریکا بر مناطق نفت خیز این کشور شد.
حداقل ۹ نفر از ملوانان ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن بر اثر اتش سوزی دچار آسیب دیدگی شدند.
سفیر و نماینده کشورمان نزد سازمان ملل متحد گفت: کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین عملاً آتش ادامه جنگ و منافع کارخانه‌های تسلیحاتی آمریکا را تامین می‌کند.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در فتنه اخیر هر چه پس انداز کرده بود به میدان آورد و قدرت، ثروت، رسانه و اعتبار سیاسی خود را هم به کار گرفت تا یک جوان را فریب دهد و یک سطل زباله را آتش بزند و آن را دستاورد بزرگ خود بداند اما با شکست روبرو شد و این فتنه اخیر یک نوزاد مرده و تاریخ ننگین برای آمریکا خواهد بود.
وزیر امور خارجه روسیه شامگاه شنبه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل هشدار داد که آمریکا درباره ایران در حال بازی با آتش است.
وزیر امور خارجه عمان و فرستاده آمریکا در امور یمن، درباره آتش بس و پایان دادن به جنگ در این کشور گفتگو کردند.
امریکا درصدد برافروختن جنگ علیه ایران نیست. چون بخوبی می‌داند که با این کار کل منطقه در آتش خواهد سوخت. در چنین شرایطی که بشدت نیازمند آرامش منطقه برای خروج سالم نفت و گاز از آن است، بعید به نظر می‌رسد که به فکر حمله نظامی به ایران باشد.
به گفته کارشناسان در نشست خبرگزاری مهر، اگر مثلثی را ترسیم کنیم، دو ضلع آن یعنی چین و تایوان به جنگ علاقه‌مند نیستند اما آمریکا به عنوان ضلع سوم در صدد دمیدن بر آتش جنگ است.
«"شی جین پینگ" در موضع گیری هایی گفته است که کاری که آمریکا با تایوان می کند شبیه به بازی با آتش است و در این معادله، بازیگری که با آتش بازی می کند، خواهد سوخت. از این رو قرار نیست چین بسوزد و اگر قرار باشد که به واسطه تحرکات آمریکا، چین بسوزد، این بدان معناست که چینی ها در زمین آمریکایی ها بازی کرده اند. از این رو، سفر "نانسی پلوسی" هم دقیقا با این نیت انجام شده که چین بسوزد. اما راهبردهای کلان چین، رویه هایی را تجویز می‌کنند که عملا از گرفتار شدن چین در این وضعیت جلوگیری می کنند.»
واشنگتن در ادامه حمایت‌های خود از اوکراین و شعله‌ور کردن آتش جنگ در این کشور، مبلغ ۴.۵میلیارد دلار به کی‌یف کمک مالی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ