نشریه پولیتیکو به نقل از دیپلمات های اروپایی از موافقت اتحادیه اروپا با بسته هشتم تحریم ها علیه روسیه در پی جنگ اوکراین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع ناشناس به خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گفته طالبان با صد‌ها بمب گذار انتحاری خود را برای یک درگیری احتمالی با ایران بر سر آب، آماده می‌کند.
ایران با وجود تحریم‌های آمریکا در حال صادرات بیشترین میزان نفت خام خود از تقریباً ۵ سال گذشته تاکنون است.
نشریه بلومبرگ با استناد به موسسات و کارشناسان انرژی اعلام کرد که میزان صادرات نفت ایران در پنج سال گذشته، یعنی پس از خروج آمریکا از برجام و برگشت مجدد تحریم‌ها به بالاترین حد خود رسیده است.
برنامه‌های نشست سران گروه هفت با حضور رهبران ژاپن، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و کانادا و روسای شورای اروپا و کمیساریای اروپا امروز (جمعه) در هیروشیما آغاز شد.
شبکه بلومبرگ با استناد به گزارشی از مدیرکل آژانس انرژی اتمی مدعی شده است که نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران در سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است.
آمریکا و متحدان غربی آن در تلاش برای افزایش فشارهای اقتصادی بر روسیه از طریق ممنوعیت صادارت به این کشور هستند.
خبرگزاری بلومبرگ با انتشار مقاله‌ای تحت عنوان «محمد بن سلمان مسئول رسوایی عربستان در یمن است» نوشت، اولین حمله در سیاست خارجی ولیعهد سعودی با شکست مفتضحانه به پایان رسید.
نشریه بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد علی‌رغم ۱۰ دور تحریم علیه مسکو، اتحادیه اروپا همچنان نتوانسته بخش زیادی از دارایی‌های خارجی روسیه را در اروپا کشف و بلوکه کند.
وبگاه خبری-تحلیلی «بلومبرگ» در گزارشی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که ایران به دنبال خرید سامانه‌های دفاع هوایی «اس-۴۰۰» از روسیه است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که آژانس بین المللی انرژی اتمی این هفته درباره گزارش ادعایی بلومبرگ پیرامون سطح غنی سازی در ایران اطلاع رسانی می کند.
خبرگزاری بلومبرگ از لغو سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به ژاپن خبر داد.
نشریه بلومبرگ می گوید که روسیه و آمریکا طی هفته های آینده مذاکرات هسته ای را از سر خواهند گرفت.
علی‌رغم پافشارهای تاکنونی اروپا، نشریه بلومبرگ اعلام کرد به علت اختلاف‌های سیاسی، اتحادیه اروپا در شرایط کنونی تصمیم ندارد برای نفت روسیه سقف قیمت تعیین کند.
کشورهای اروپایی از شرکت‌های تولید تسلیحات خواسته‌اند برای کمک به جبران کمبود ذخایر تسلیحاتی خود و همچنین ادامه کمک‌های نظامی به اوکراین برای مقابله با روسیه، تولید را تسریع بخشند.
تارنمای بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که اتحادیه اروپا پیشنهاد داده که کاپیتان‌های نفتکش‌های روسیه از تحریم‌های اعمال شده بر مسکو، معاف شوند.
آمریکا قصد دارد تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرده و در این تحریم‌ها، صادرات نفتی ایران را هدف قرار دهد.
بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که کشورهای اروپایی با افزایش خرید گاز طبیعی مایع(LNG)، می‌توانند در زمستان سال جاری، کمبود عرضه گاز روسیه را جبران کنند.
بلومبرگ به نقل از "اتحادیه دریانوردی تجاری یونان" اعلام کرد که ایران خدمه دو نفتکش یونانی را که خرداد ماه در آب‌های خلیج فارس توقیف شده بودند، آزاد کرده است.
شبکه خبری بلومبرگ به نقل از مقام‌های مطلع می‌گوید آمریکا و ایران همچنان بر سر جزئیات کلیدی برای احیای برجام اختلاف نظر دارند و ممکن است حل و فصل این موارد هفته‌ها زمان ببرد.
پایگاه بلومبرگ به نقل از مقامات کاخ سفید از اعلام مخالفت واشنگتن با حضور رئیس جمهور روسیه در اجلاس سران گروه بیست خبر داد.
ایران نه تنها به غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم بازگشته بلکه برای نخستین بار به غنی‌سازی ۶۰ درصدی رسیده سطح خلوصی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید از نظر فنی از سوخت درجه‌بندی تسلیحات قابل تشخیص نیست.
بلومبرگ امروز به نقل از یک دیپلمات اروپایی آگاه به مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که بروکسل پاسخ ایران به طرح «جوزف بورل» درباره اجرای کامل برجام را سازنده می داند.
بلومبرگ امروز به نقل از یک دیپلمات اروپایی آگاه به مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که بروکسل پاسخ ایران به طرح «جوزف بورل» درباره اجرای کامل برجام را سازنده می داند.
برخی رسانه‌ها امروز به نقل از خبرگزاری بلومبرگ مدعی شدند که این خبرگزاری به نقل از دیپلمات‌های اتحادیه اروپا گزارش داده که موانع احیای برجام می‌توانند ظرف ۷۲ ساعت برطرف شوند یا دیگر توافقی امکان‌پذیر نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ