نشریه پولیتیکو به نقل از دیپلمات های اروپایی از موافقت اتحادیه اروپا با بسته هشتم تحریم ها علیه روسیه در پی جنگ اوکراین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین دائم نماینده روسیه در اتحادیه اروپا، تصویب یازدهمین بسته تحریمی این بلوک علیه مسکو را تلاشی برای وارد کردن جنگ اقتصادی علیه روسیه به مرحله‌ای جدید توصیف کرد.
توبیاس بیلستروم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران مدعی شد: بسته تحریمی جدید برای این است که ما نشان دهیم نقض حقوق بشر در ایران توسط اتحادیه اروپا درک می‌شود و برای کمک به اوضاع تلاش خواهیم کرد.
وبگاه شورای اروپا با انتشار بیانیه‌ای از اعمال هشتمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه پنج فرد و دو نهاد ایرانی با ادعای دست داشتن در «نقض حقوق بشر» خبر داد.
اتحادیه اروپا در بسته جدید تحریم ها علیه روسیه، نام چند نهاد و شرکت ایرانی را به بهانه حمایت نظامی از مسکو در فهرست تحریم قرار داده است.
اتحادیه اروپا در بسته جدید تحریم ها علیه روسیه، نام چند نهاد و شرکت ایرانی را به بهانه حمایت نظامی از مسکو در فهرست تحریم قرار داده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جزییات بسته تحریمی جدید بروکسل علیه مسکو را اعلام کرد.
نماینده سوئد در اتحادیه اروپا بامداد شنبه از موافقت کشورهای عضو این اتحادیه با دهمین بسته تحریم ها علیه روسیه خبر داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مطرح کردن اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: «ما قصد داریم بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران را بر اساس اقدامات حقوق بشری آن‌ها ارائه کنیم و این یک بسته مهم از تحریم‌ها علیه ایران است که مسئول رخداد‌هایی است که اخیراً علیه معترضان داخل ایران رخ داده است».
اتحادیه اروپا احتمالاً در قالب بسته تحریمی جدید خود بخش عربی یک شبکه روسی را تحت تحریم قرار می دهد.
وزرای خارجه کشورهای اتحادیه امروز (دوشنبه) با مجهز کردن اوکراین به بسته کمک‌های نظامی جدید به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو موافقت کردند.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا بر سر تحویل کمک نظامی جدید به اوکراین به اجماع نظر رسیدند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
وزیر امور خارجه ایتالیا از تصمیم اتحادیه اروپا برای معرفی بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران در ادامه رویکرد این اتحادیه برای حمایت از اغتشاشات خبر داد.
دولت بوداپست در جریان تصویب بسته نهم تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه، خواستار معافیت سه وزیر دولت مسکو شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: نشست دیپلمات های ارشد این اتحادیه با محوریت بسته تحریمی جدید علیه روسیه بدون نتیجه به پایان رسیده است.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا در مورد بسته نهم تحریم‌ها بحث خواهند کرد که تقریباً ۲۰۰ فرد و نهاد را به فهرست تحریم‌های بسیار طولانی اتحادیه اروپا اضافه می‌کند. با این حال، مشخص نیست که آیا مجارستان برخی از تصمیمات را مسدود خواهد کرد یا خیر.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که اتحادیه اروپا بر روی وضع بسته جدید تحریم های ضد روسیه  کار می کند.
«آالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان اعلام کرد: «به‌طور فشرده در حال کار روی بسته تحریمی جدید بوده و تصمیم داریم هفته آینده آن را به تصویب برسانیم».
وزارت خارجه آلمان امروز اعلام کرد که مذاکراتی در سطح اتحادیه اروپا برای اعمال بسته جدید تحریمی‌ علیه ایران در حال انجام است.
یک رسانه غربی از حصول توافق میان اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه آنچه «سرکوب اعتراضات» خوانده شده خبر داده است.
نشریه پولیتیکو به نقل از دیپلمات های اروپایی از موافقت اتحادیه اروپا با بسته هشتم تحریم ها علیه روسیه در پی جنگ اوکراین خبر داد.
بسته‌ای جدید از تحریم‌ها علیه روسیه اعمال خواهد شد و کمیسیون اروپا همچنین خواهان تعیین سقف بر قیمت نفت روسیه می‌شود.
اتحادیه اروپا به زودی بسته جدید کمک های مالی خود برای ارائه به دولت اوکراین را معرفی خواهد کرد.
در راستای رویکرد ضد روسی غرب، اتحادیه اروپا در تلاش برای وضع بسته تحریمی تازه علیه روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ