ولادیمیر ماکی روز شنبه در سن ۶۴ سالگی به طور ناگهانی درگذشت. برخی گزارش‌ها می‌گویند که این دیپلمات کهنه‌کار درخصوص مسئله جنگ اوکراین به طور مخفیانه با غرب در ارتباط بود و قصد جلوگیری بلاروس از مشارکت در جنگ ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ زنی که بعد از درگیری با شوهرش به طرز مرموزی جان باخته است با انتقال جسد به پزشکی قانونی آغاز شده است. این در حالی است که یکی از فرضیه‌ها خودکشی و دیگری همسرکشی است.
در تصادفی دلخراش هفت هوادار تیم محبوب کورینتیانس جان خود را از دست دادند.
بخش نگران‌کننده این گزارش، اما هشدار درباره فرارسیدن ابربحرانی است که پیش‌تر کارشناسان فراوانی در شیپور هشدار آن دمیده بودند؛ خشک‌شدن دریاچه‌ای که ده‌ها کیلومتر اطراف آن باید خالی از سکنه شود و نمک آن به چشم هر جنبنده‌ای در شمال غرب ایران خواهد رفت. گزارش می‌گوید «ویژگی طبیعی تمامی تالاب‌ها و دریاچه‌ها تغییرات درون‌سالی پیکره آبی آنهاست. دریاچه ارومیه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همه‌ساله تراز این دریاچه بین روز‌های مختلف سال متغیر بوده است.»
پژوهش‌ها نشان می‌دهند که چربی شکمی با افزایش خطر مرگ زودرس همراهی دارد- بدون توجه به اینکه وزن کلی افراد چقدر باشد. در واقع، برخی از بررسی‌ها نشان داده‌اند که در زنانی که بر اساس شاخص توده بدنی (BMI) دارای وزن طبیعی بوده‌اند، بیشتر بودن دور کمر از حد طبیعی (زیاد چربی شکمی) با افزایش خطر مرگ به علت بیماری‌های قلبی-عروقی همراهی دارد.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
مهسا عابدی دختر آسیب دیده از این حمله - که اتفاقا خود نیز یک سگ خانگی هم دارد - در این حادثه از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شد. به گفته وی پزشکان او را دوبار به اتاق عمل برده اند و حدود ۲۰۰ بخیه به او زده اند تا شاید بتوانند جمجمه‌ای که با دندان‌های سگ "پیت‌بول" از هم شکافته شده است را به حالت طبیعی برگردانند!
یکی از تئوری‌ها می‌گوید که اوکتاویان قتلِ کلئوپاترا را ترتیب داده بود تا بتواند سلطه‌اش را بر امپراتوریِ روم مستحکم کند. گفته شده که جنگ نقشه‌ای بود که اوکتاویان برای بازپس‌گرفتنِ کنترل مناطق شرقی از مارک آنتونی و کلئوپاترا کشید.
پدر من سرحال بود، تست می‌داد، تمرین می‌کرد. یادم است وقتی در اسلواکی بود هم می‌گفت چند مرتبه در خیابان بعضی‌ها به او حمله کرده بودند و اتفاقاتی از این دست رخ داده بود. مادرم همیشه می‌گوید من می‌دانم بیماری ناصر طبیعی نبود، او را بیمارش کردند.
"دایره مرگ" یک پدیده طبیعی عجیب است که در آن کلونی مورچه ها اساساً با دنبال کردن یکدیگر در یک دایره بی پایان خودکشی می‌کنند.
ربیعی با اشاره به اینکه این پلنگ نر کهنسال بوده، افزود: احتمال اینکه پلنگ مرگ طبیعی داشته باشد وجود دارد، زیرا مرگ و میر حیوانات نیز در سنین بالا امری طبیعی محسوب می‌شود، اما دلایل مرگ این پلنگ در حال بررسی است.
امیرعبداللهیان در پاسخ به این پرسشی درباره حقوق زنان در ایران و ضرورت اصلاحات در این حوزه گفت: در جمهوری اسلامی ایران زنان از حقوق بالایی برخوردار هستند، مرگ طبیعی مهسا امینی باعث تاسف است، اما واقعیت آن است که فضای مجازی و رسانه‌ای غرب یک هجمه برنامه ریزی شده با اهداف سیاسی و امنیتی خاص علیه ایران ترتیب داد.
شمن های پرو پیش بینی کردند که در سال جدید میلادی، جنگ در اوکراین پایان خواهد یافت. پله نماد فوتبال برزیل خواهد مرد. به دلیل بلایای طبیعی در آمریکای شمالی مرگ‌های زیادی وجود خواهد داشت؛ و لولا شروع سختی برای سومین دوره ریاست جمهوری خود خواهد داشت.
محققان دریافتند میزان بستری شدن در بیمارستان و مرگ به هر دلیلی- نه فقط کووید- برای افراد واکسینه شده ۳۷ درصد کمتر از افراد دارای ایمنی طبیعی است.
چهارمین مصرف کننده گاز طیعی در دنیا هستیم و امروز بیش از ۹۵ درصد جمعیت کشور از این نعمت برخوردار هستند.
یکی از هواداران تیم ملی فوتبال ولز به همراه خانواده خود برای حمایت از تیم ملی کشورش در جام جهانی به قطر سفر کرد جمعه در سن ۶۲ سالگی به مرگ طبیعی درگذشت و در بازی ولز مقابل ایران در جام جهانی حاضر نشد.
امسال شاهد سیل های ویرانگر در پاکستان، آتش سوزی های گسترده جنگلی در آمریکا، خشکسالی در اروپا و شاخ آفریقا و دیگر بلایای طبیعی بودیم، موضوعی که به حاد شدن بحران کنونی غذا منجر خواهد شد.
سعید چلندری، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه صورت جسد شبیه ایرانی‌ها نیست، ادامه داد: ظاهر این جسد موجود در تصاویر به گونه‌ای نیست که در آن شرایط هواپیما، ارتفاع و در دمای منفی ۶۰ درجه فوت کرده باشد چراکه جسد فردی که در آن اختلاف فشار هوا و به دلیل کمبود اکسیژن فوت کرده‌باشد، باید سیاه شود، اما این جسد ظاهر یک مرگ طبیعی شبیه به سکته را دارد.
آپنه مرکزی خواب اساساً اختلالی است که باعث توقف تنفس افراد می‌شود و به طور مداوم هنگام خواب اتفاق می‌افتد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که مغز سیگنال‌های الکتریکی مناسب را به ماهیچه‌هایی که مکانیسم‌های تنفسی را کنترل می‌کنند در طول خواب ارسال می‌کند که از ساقه مغزی نشأت می‌گیرد. معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که سطح اکسیژن در بدن به شدت افت می‌کند و در نتیجه بدن روند طبیعی را پیش نمی‌گیرد.
سفارت ایران پیش‌تر اعلام کرده بود که این زائران بیشتر بر اثر تصادف یا مرگ طبیعی در پیاده‌روی اربعین فوت شده‌اند. ازدحام جمعیت و گرمازدگی، از جمله چالش‌ها اربعین امسال نیز اعلام شده بود.
تاکنون 48 نفر فوتی بر اثر مرگ طبیعی یا سانحه داشتیم که 70 درصد از فوتی ها مشمول بیمه نیستند و در سامانه سماح ثبت نام نکرده بودند که از همین جهت خواهش می‌کنیم زائران در سامانه ثبت نام کنند.
یک رسانه انگلیسی با ارتباط دادن پدیده های جوی طبیعی به مرگ ملکه این کشور، سعی در القا چهره ای معنوی از او به مخاطبان کرد.
یک رسانه انگلیسی با ارتباط دادن پدیده های جوی طبیعی به مرگ ملکه این کشور، سعی در القا چهره ای معنوی از او به مخاطبان کرد.
یک رسانه انگلیسی با ارتباط دادن پدیده های جوی طبیعی به مرگ ملکه این کشور، سعی در القا چهره ای معنوی از او به مخاطبان کرد.
یک رسانه انگلیسی با ارتباط دادن پدیده های جوی طبیعی به مرگ ملکه این کشور، سعی در القا چهره ای معنوی از او به مخاطبان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ