وزارت خارجه رومانی امروز از اخراج یک دیپلمات روسیه از بخارست به بهانه تحولات اوکراین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از جستجوگران آماتور در حال بررسی جنگلی نزدیک Neuorid در غرب رومانی، گنجینه‌ای از سکه‌های اوایل قرن شانزدهم را کشف کردند که در یک ظرف سرامیکی مدفون شده بودند.
به هرحال فکر می‌کنم نزدیک یک ساعت نزد آقای صدر بودم و برایم جالب بود که ایشان پشت میز ننشستند. از قلم من خیلی تعریف کردند. گفتند من مقالات شما را خوانده‌ام. چه قدر زیباست، من افتخار می‌کنم که شیعه چنین کسانی دارد. اینکه چقدر خوب درباره ولایت و امام حسین (ع) نوشته‌اید. ما به شما احتیاج داریم. ما با شما قرارداد می‌بندیم...
با حکم نیما نکیسا؛ حجت الاسلام محمد مالمیر به عنوان مشاور فرهنگی باشگاه ذوب‌آهن انتخاب شد.
جواد کریمی بازیکن تیم ملی والیبال ایران به تیم آرکادا گالاتی رومانی پیوست.
سگ‌ها از ۴۰ هزار سال پیش همدم انسان‌ها بودند، بنابراین باستان‌شناسان با یافتن ردپا‌های سگ حین حفاری یک سکونتگاه رومی ۲۰۰۰ساله در رومانی هیجان‌زده شدند، اما زیاد شگفت‌زده نشدند.
این فرد مطلع گفت: «افراد حاضر در صحنه به سرعت ایشان را به بیمارستان امام خمینی منتقل کردند که بعد از معاینات پزشکی معلوم شد تیغه کاتر، حدود ۱۰ سانت از گردن ایشان و در فاصله یک سانتی‌متری شاهرگ را بریده است. حجت‌الاسلام رضایی به اتاق ترومای بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر هم تحت نظر پزشکان قرار دارد.»
سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان: «مولوی عبدالحمید را رسماً به مناظره زنده دعوت می‌کنم تا همه بدانند او ساده‌ترین مسائل دین اسلام را نمی‌داند. گرچه این اشخاص بی سواد همیشه از مناظره و بحث‌های علمی فرار می‌کنند.»
بنا به یک ادعا رسانه‌ای، نیروی هوایی رومانی دو جنگنده روسی را در نزدیکی مرز هوایی خود رهگیری کرده است.
روحانی گفت: آنچه خواست مردم است شاید ده‌ها سؤال باشد، اما در یک همه‌پرسی می‌توان از مردم خواست به سه پرسش اساسی در زمینهٔ سیاست خارجی، سیاست داخلی و اقتصاد پاسخ دهند.
رحمت الله بیگدلی؛ فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان و مشاور رئیسی درباره استقلال مالی زنان پاسخ داد و نوشت: ای کاش تاریخ اسلام را می خواندی!
یک دیپلمات سابق گفت: تبلیغات علیه ایران جو روانی ایجاد کرده است و مردم را به سمت خرید ارز سوق داده است.
حجت الاسلام حسین‌پور یکی از هزاران روحانی است که زندگی خودشان را وقف تبلیغ و مردم کرده‌اند. امروز پای صحبت‌های روحانی نشسته‌ایم که سال‌هاست زندگی‌اش در تبلیغ و خدمت به مردم می‌گذرد.
مردی که می‌خواهد به همسرش ابراز محبت کند و هنگام بیرون رفتن از منزل، متوجه خاک روی میز می‌شود؛ به جای بیان دوست داشتن روی میز یک قلب می‌کشد، اما همسرش فکر می‌کند آن، نشانه اعتراض به کثیفی منزل است! بنابراین داشتن مهارت گفتگو، یکی از اصلی‌ترین مسائل در ایجاد آرامش در خانواده است که این مهارت باید توسط بانوان در خانواده تببین شود.
یک ورزشکار اهل رومانی عنوان قهرمانی مسابقه سیلی‌زنی در سنگین وزن و جایزه پنج هزار یورویی را به دست آورد، اما این قهرمانی به قیمت تغییر شکل صورتش تمام شد.
پلیس مرزی رومانی از دستگیری یک تبعه اوکراین که در حال قاچاق سلاح به انگلیس بود، خبر داد.
به خواب رفتن وزیر کشاورزی رومانی هنگام گفتگو در یک برنامه زنده تلویزیونی بحث برانگیز شده است.
اندرو تیت، اینفلوئنسر جنجالی شبکه‌های اجتماعی در رومانی دستگیر شد. وی مظنون به قاچاق انسان، تجاوز جنسی و تشکیل یک گروه جنایی سازمان یافته می‌باشد.
​دبیر سابق ستاد امر به معروف در توئیتی آلودگی هوای تهران را ناشی از بلا دانست.
توضیحات حجت الاسلام نیک بین، نماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره رفتار ناشایستی که چند جوان با او داشتند را ببینید.
یک روحانی اصلاح‌طلب خطاب به بسیجیان دانشگاه شریف که برای اختلاط در سلف این دانشگاه گریه کرده بودند، به کنایه گفت: حج و اربعین هم مختلط است، تذکری به خدا ندارید؟
یک منبع آگاه گفت: نامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده پر از ارجاعات اشتباه و اشارات غیرواقعی است و به سبب زمان‌پریشی آشکار متن، زمان و مکان رویداد‌ها همخوانی ندارد که نشان از تقلای ترحم‌برانگیز نویسندگان دروغ‌پرداز آن دارد.
در وزن ۷۹ محمد نخودی در دور نخست در یک کشتی نفس گیر با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل یاکوب شیخ جمال کشتی گیر روسی الاصل از رومانی به پیروزی رسید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اخراج یک کارمند سفارت این کشور در رومانی را در راستای سناریو طراحی شده غرب دانست.
کارشناس برنامه سمت خدا به کنایه گفت: یک شماره حساب بدهید مردم اضافه‌های ۳۰۰هزار تومان را به دولت برگردانند! پیش‌تر تلویزیون در گزارشی عنوان کرده بود که مبلغ یارانه کفاف زندگی مردم را می‌دهد و اضافه هم می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ