هافبک تیم ملی ایران در گفتگوی تفصیلی خود با سایت فدراسیون جهانی فوتبال از انگیزه های فردی و تیمی برای صعود به مرحله حذفی صحبت کرد و گفت: چیزی که در ذهن داریم رویای صعود به مرحله حذفی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای زاکانی سوالی از شما دارم، از جان آدمی چه‌چیزی عزیزتر و از گرفته‌شدن این‌جان بر سر بی‌مبالاتی چه‌چیز غم‌انگیزتر باید باشد که شما حاضر نشدید بپذیرید که اشتباه کردید و برای مدیریت شهری به این بزرگی تربیت نشدید. این را هم نخواستیم چه با خود فکر کردید که مسئول مستقیم این‌اتفاق را در صدر مجلس نشاندید و ارجش دادید؟ نمک به زخم داغ‌دیدگان می‌خواستید بزنید یا می‌خواستید ثابت کنید که خدای‌ناکرده از جبروت شما هرگز کم نخواهد شد، حتی اگر ۵ جان عزیز از پی سوءمدیریت شما گرفته شود؟
نوشیدن آب به حالت ایستاده، تعادل مایعات در بدن بر هم می‌خورد و این اغلب منجر به تجمع بیشتر مایعات در مفاصل و در نتیجه آرتروز می‌شود.
سرمربی پیشین آبی پوشان با بیان اینکه نکونام هرگز به استعفا فکر نکرد و جنگید گفت : شرایط من در استقلال سخت تر از وضعیت امروز نکونام بود
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
مدیرعامل تراکتور در مورد نقل قول منتشره از او با خبرنگار ما صحبت کرد.
نه هرگز به جدایی از فاینورد فکر نمی‌کنم. اصلاً چرا باید از فاینورد بروم؟ ما در لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و این تجربه مهمی برای من خواهد بود.
کریستیانو رونالدو، بازیکن النصر عربستان، با اظهارنظر جدیدش به لیونل مسی برای انتخاب لیگ حرفه‌ای آمریکا کنایه زد.
هرگز نباید تا یک ساعت بعد یا قبل از نوشیدن شیر، پرتقال مصرف کنید، زیرا پروتئین موجود در شیر می‌تواند با اسید پرتقال مخلوط شود و در نتیجه روی هضم و گوارش شما تاثیر می‌گذارد و علاوه بر آن در این مدت هرگز نباید میوه‌های دیگری که اسیدی هستند را مصرف کنید.
ابراهیم مصیبی با افسوسی در صدایش می‌گوید: «زهرا خیلی پیشتر وصیت کرده بود که اعضای بدنش را اهدا کنند. من به خواست خودش و برای اینکه افراد دیگری بعد از او بتوانند زندگی کنند، با این کار موافقت کردم؛ پسرم ناراضی بود و تصور می‌کرد ما قرار است اعضای بدن مادرش را بفروشیم. او می‌گفت چرا باید مادرم را تکه تکه زیر خاک بفرستیم؟»
خواهر رهبر کره شمالی تأکید کرد که هیچ کشوری نمی تواند حق حاکمیت پیونگ یانگ را برای پرتاب موشک انکار کند.
اخلاق خاص در مربیگری، رفتار ویژه با بازیکنان و جام‌های خاطره‌انگیز، او را در ذهن هواداران میلان و ایتالیا ماندگار کرده.
قبل از شروع بازی رئال و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (1-1)، بسیاری روی برد حتی قاطع سیتی حساب کرده بودند ولی گواردیولا در پایان بازی گفت که هرگز فکر نمی کرد پیروزی پرگلی کسب کنند.
رئیس اقلیم کردستان عراق در جدیدترین موضع گیری درباره ایران اعلام کرد: اقلیم از احدی برای اقدام علیه ایران، حمایت نمی‌کند.
روزی که مهدی طارمی با پیراهن پرسپولیس به یکی از نمایندگان عربستان گل زد و آن شادی گل خاص را نشان داد، هرگز فکر نمی‌کرد چند سال بعد که در اروپا بازی می‌کند از الهلال عربستان پیشنهاد اغواکننده‌ای دریافت کند.
افشین یکی از کسانی بود که مادر باران از او موادمخدر می‌خرید: «یک شب از خانه بیرون زدم و تصمیم گرفتم دیگر هرگز به خانه پدر باران برنگردم. نمی‌دانستم کجا می‌خواهم بروم فقط می‌دانستم هر جایی بروم به آن خانه دیگر برنمی‌گردم. به فکر افشین افتادم و با او تماس گرفتم و او به من پناه داد. زندگی من و افشین شروع شد. او به من محبت داشت و این همان چیزی بود که سال‌ها در زندگی‌ام از کسی ندیده بودم. برای همین به افشین علاقه پیدا کردم.»
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید هرگز به این که بهترین یا بدترین مربی باشد فکر نکرده و شرایط لازم برای احیای تیمش را دارد.
مدیرکل باشگاه بوروسیا دورتموند می‌گوید علت اینکه این باشگاه هرگز به جذب کریستیانو رونالدو فکر نکرد این بود که دورتموند باارزش بودن را به تعداد بالای دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی وابسته نمی‌داند.
محمدرضا تندروان در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد که تیمش در حال حاضر به قهرمانی فکر نمی کند.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
هیچ راه بهتری برای بازگرداندن ایمان ما به آینده جز افزایش میزان نیروی مغزی موجود برای نوع بشر وجود ندارد؛ و هیچ راهی آسان‌تر برای افزایش این قدرت مغزی وجود ندارد جز آن که به نوابغ امکاناتی را برای انجام کار‌هایی که تنها خود می‌توانند انجام دهند اختصاص دهیم: فکر کردن به افکاری که پیش‌تر هرگز به آن فکر نکرده بودند و حل مشکلاتی که تاکنون غیرقابل حل تلقی می‌شدند.
هرگز به این فکر نیفتادیم که هدفی مثل صعود به مرحله یک‌هشتم جام جهانی را برای خودمان در نظر بگیریم و اعلام کنیم. برای همین کسی سرخورده نیست.
لوئیس فن خال، مربی تیم ملی هلند، که در دو مقطع هدایت بارسا را نیز برعهده داشته، گفت که تصور نمی‌کرد ژاوی روزی وارد دنیای مربیگری شود.
واقعیت امر این است که تیم ملی در جدال با نیکاراگوئه نمایش جذابی نداشت و با وجود برتری در تملک توپ، به‌ویژه در نیمه نخست، از خلق موقعیت‌های متعدد هم عاجز نشان داد. این موضوع باعث شده بسیاری با اشاره به تفکرات فوتبالی کی‌روش که مبتنی بر کار‌های دفاعی است از این مرد پرتغالی ایراد بگیرند که او هرگز عوض نمی‌شود و حتی در بازی با ضعیف‌ترین رقبا هم به فکر نباختن است
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: ما ممکن است زیر بار برخی از مسائل برویم، ولی هرگز زیر بار بی حجابی نمی‌رویم، ما از دهه ۶۰ تاکنون تعداد زیادی شهید دادیم برای اینکه ارزش‌های اسلامی پایمال نشود. کور خواندید اگر فکر می‌کنید با این قاعده‌ها می‌توانید حجاب و قانون الهی را زیر پا بگذارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ