روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص استیضاح وزیر کشور عنوان کرد: اتفاق جدیدی رخ نداده البته هفته پیش نامه‌ای را در سایت خانه ملت گذاشتند که مثلا جمعی از نمایندگان در این خصوص نامه‌ای نوشته‌اند که بعدا آن را برداشتند چیز جدیدی هم نبود.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین که چند ماهی است با اتخاذ برخی مواضع تند در حوزه سیاست داخلی از جمله لزوم برگزاری رفراندوم، راه‌اندازی سایت شخصی و همچنین دیدار‌های پیاپی در تلاش است خود را بار دیگر در فضای سیاسی کشور احیا کند و بر سر زبان‌ها بیندازد، اخیرا با انتشار مطلبی در سایت خود پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ و چینش کابینه یازدهم، با حرف‌های ضدونقیض مجددا توجه افکار عمومی و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌ها، بر جدیت وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و بخش‌های مختلف برای تداوم این اقدامات در قالب نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا بدون ارائه راهکاری عملی، بار دیگر مدعی پایان دادن فوری به جنگ در اوکراین شد.
در جریان افتتاح سد چمشیر رئیس‌جمهور از یکی از تکنسین‌ها که چند سال پیش در فرایند ساخت سد چمشیر جانباز شده بود دلجویی کرد.
زنجان-معاون اجرایی رئیس‌جمهور تاکید کرد: روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان به بهترین شکل در حال انجام بوده و به لحاظ نوع و کیفیت ساخت از بهترین مصالح استفاده شده است.
صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور دستور داد بانوان، به ویژه آن‌ها که فرزند خردسال دارند مشمول تخفیف ویژه برای شناور شدن ساعت کاری‌شان شوند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور دستور داد بانوان، به ویژه آنها که فرزند خردسال دارند مشمول تخفیف ویژه برای شناور شدن ساعت کاری‌شان شوند.
سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، امروز توسط رئیس‌جمهوری رسماً افتتاح شد. ششصدمین سایت 5G ایران و توسعه دسترسی اینترنت پرسرعت در ۳۳۶ روستا، دیگر پروژه‌های ایرانسل بودند که امروز به صورت آنلاین توسط رئیس‌جمهوری افتتاح شدند.
سایت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی امروز در جلسه وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به طور رسمی آغاز به کار کرد.
سایت شبکه المیادین از مصاحبه اختصاصی این شبکه با رئیس‌جمهور ایران در خصوص چشم‌انداز آینده این کشور خبر داد.
معاون اول رئیس‌جمهور بر ضرورت برنامه‌ریزی و ایجاد جذابیت سرمایه‌گذاری برای مردم و بخش خصوصی و همچنین تامین مالی صندوق توسعه ملی برای ساخت نیروگاه‌های جدید تاکید کرد.
تد کروز، عضو جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا دستور جو بایدن، رئیس‌جمهوری این کشور را برای استفاده از موشک ۴۰۰ هزار دلاری یک جنگنده ۲۰۰ میلیون دلاری در ساقط کردن بالونی که به گفته کروز تنها ۱۲ دلار ارزش داشته، مورد تمسخر قرار داد و آن را «بازدارنده‌ای قدرتمند» در برابر دانش‌آموزان دبیرستانی دانست که به ساخت بالون‌های علمی خانگی علاقه‌مند هستند.
معاون شورای امنیت روسیه و رئیس‌جمهور پیشین این کشور گفت: یک بحران جدی در سازمان ملل متحد و سایر نهاد‌های بین‌المللی وجود دارد. این سازمان‌ها برای حل‌وفصل مناقشات بین‌المللی تاسیس شدند؛ اما اکنون غرب آن‌ها را به میدان جنگ بدل کرده است.
رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان گفت: ۱۳۰ هزار دانش‌آموز در این منطقه در حال تحصیل هستند که تعداد مدرسه‌ها با این جمعیت تناسب ندارد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، تصمیم آمریکا برای لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن را «نامشروع» خواند و گفت: هرگز صدای رسا و مطالبه‌گرانه جامعه پویای ‎زنان ایران‌زمین، در اعتراض به پایمال‌شدن ‎حقوق زنان توسط این کشور و سایر کشورهای غربی حامی آن، خاموش نخواهد شد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: هرگز صدای مطالبه‌گرانه جامعه پویای ‎زنان ایران‌زمین، در اعتراض به پایمال‌شدن ‎حقوق زنان توسط این کشور و سایر کشورهای غربی حامی آن، خاموش نخواهد شد.
«محسن منصوری» متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک با گرایش ساخت و تولید از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریتی آموزشی از دانشگاه تهران است.
رئیس‌جمهوری اوکراین گفت: استفاده گسترده مسکو از پهپاد‌های ساخت ایران در حملات جاری علیه اوکراین نشان‌دهنده ورشکستگی نظامی و سیاسی کرملین است.
سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور ساعت ۱۸ به‌وقت ایران در هفتادوهفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، مواضع اصولی و مبتنی بر عدالت ملت ایران را ارائه خواهد کرد.
رئیس‌جمهوری ترکیه از توافق با روسیه بر سر نیروگاه هسته‌ای آق قویو خبر داد.
حداد عادل گفت: شما کجا سراغ دارید رئیس‌جمهوری اینچنین از استراحت خود بگذرد؟! بنده حتی گاهی شاهد بودم آقای رئیسی تا ساعت یازده و نیم شب در جلسات حضور دارد در حالی که می‌دانستم فردا اول وقت باید در یک همایش بزرگ شرکت و سخنرانی کند.
وزیر راه و شهرسازی در نشست با معاون اجرایی رئیس‌جمهور از آغاز به تکمیل کریدورهای ریلی در یک ماه آینده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ