آقای زاکانی سوالی از شما دارم، از جان آدمی چه‌چیزی عزیزتر و از گرفته‌شدن این‌جان بر سر بی‌مبالاتی چه‌چیز غم‌انگیزتر باید باشد که شما حاضر نشدید بپذیرید که اشتباه کردید و برای مدیریت شهری به این بزرگی تربیت نشدید. این را هم نخواستیم چه با خود فکر کردید که مسئول مستقیم این‌اتفاق را در صدر مجلس نشاندید و ارجش دادید؟ نمک به زخم داغ‌دیدگان می‌خواستید بزنید یا می‌خواستید ثابت کنید که خدای‌ناکرده از جبروت شما هرگز کم نخواهد شد، حتی اگر ۵ جان عزیز از پی سوءمدیریت شما گرفته شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای احمدی و آقای ملاکی ویدیو را برای مسخره‌بازی ضبط کرده‌اند و دنبال فالوئر می‌گشتند. اصلا کاری به چستر و این حرف‌ها هم نداریم، اما شما را به خدا یک نفر دنبال کار این مسکن و اجاره مسکن را بگیرد که مردم گرفتارند.
چرا در این ایام که روز‌های منبر و روضه است، جناب‌شان به مجلس نمی‌گویند که چرا قانون حجاب را به پستو بردید تا آن را تصویب کنید؟ مگر نه اینکه بر این باور هستید که این قانون بر حق است؟ این سکوت و آن فریاد نشان می‌دهد که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی زمین مثل قارچ پس از باران بیرون می‌زند که رقیب بر سرکار باشد. اما وقتی دوستان بر کرسی قدرت تکیه می‌زنند دیگر می‌شود ندید و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
چهره سیاسی اصولگرا می‌گوید:: ما دو دولت سیزدهم نداریم که یکی با اجماع همه طیف‌های جریان انقلاب به‌منظور عبور از شرایط بغرنج پایان دولت روحانی سر کار آمده باشد و دیگری خود را تافته‌ جدا بافته از کلیت جریان و منحصر در یک گروه خاص کرده باشد.
مهاجم بابلی شمس آذر قزوین اختلاف تیمش را با هوادار به یک گل کاهش داد.
فرهاد مجیدی در مصاحبه تازه‌اش، استقلال را بزرگ‌ترین باشگاه آسیا دانسته است. سوال اینجاست که اگر استقلال واقعا در چنین وضعیتی قرار دارد، چرا شما در دوران بازی و مربیگری، همواره خواهان ترک این تیم با اولین پیشنهاد دریافتی بودید؟
آقای رئیسی! خیلی محکم و قاطعانه فرمودید بساط کشف حجاب را جمع می‌کنید. چنان که پیشتر قاطعانه فرموده بودید تورم را مهار می‌کنید و جلوی رشد قیمت دلار را می‌گیرید و سالانه صد‌ها هزار مسکن می‌سازید و شغل ایجاد می‌کنید و... الخ.
سجاد شهباززاده به علت تکل خشن و خطرناک با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.
سامان نریمان جهان که اولین پاس گل لیگ بیست و سوم را به نام خود ثبت کرد، امیدوار است در کنار بازیکنان جوان پیکان فصل متفاوتی را برای این تیم رقم بزنند.
زلزله‌شناس و استاد پژوهشگاه زلزله‌شناسی می‌گوید: «گسل شمال تهران هر ۳هزار تا ۳۵۰۰ سال یک زلزله مهم در حدود ۳۰ هزار سال گذشته نشان داده است. بخش شرقی گسل مشا، همان‌جایی که از دماوند عبور می‌کند، حدود هزار و۱۰۰‌سال یک زلزله مهم در ۱۰‌هزار سال گذشته نشان داده است.»
چمران گفت: خوشبختانه آقای شربیانی در صحن شورا حاضر شدند و شایعاتی که در خصوص ایشان در فضای مجازی منتشر شده بود نشان داد که دروغ است. متاسفانه زمانی که جمعی در حال کار کردن هستند هجمه‌ها به سمت آن‌ها روانه می‌شود؛ لذا امیدوارم که در کار خودشان موفق باشند.
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: در دوره ریاست‌جمهوری حسن روحانی بدترین وضعیت مسکن را در پایتخت شاهد بودیم. اگر بنا بود رویه آقای روحانی در کشور ادامه پیدا کند همه باید از کشور فرار می‌کردند.
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز در مصاحبه مطبوعاتی خود از این پرونده ۲۰ هزار میلیاردی سخن گفتند، افزود: آقای زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید کردند و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهند و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی گفت که دستورات سابق ادامه پیدا کند و کارگروه هم کار خود را انجام دهد اما اگر قرار باشد اموال شرکت کنترل ترافیک واگذار شود کارگروه دیگر معنا ندارد.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای زاکانی در آن انتخابات ادعا کرد «۸۰ درصد مشکل کشور بی عرضگی مدیران است»، امروز این آقا مدیریت کلانشهر تهران را در اختیار دارد و با یک برف چند سانتی متری خیابان‌های شهر قفل شد.
حسینی نوشت: آقای امانی عضو شورای شهر گفت: آقای زاکانی بعدازظهر پنجشنبه باید به اتاق مانیتورینگ معاونت حمل و نقل می‌رفت و معاونت‌ها و شهرداران را به خط می‌کرد تا آن فاجعه نصف شب اتفاق نیافتد. اما آقای ‎زاکانی عصر پنج‌شنبه‌ی بحرانی تهران کجا بود؟ مسجد باغ فیض دیدار مردمی!
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی بعدازظهر روز چهارشنبه یا پنجشنبه باید به اتاق ماریتورینگ معاونت حمل و نقل می‌رفت و معاونت‌ها و شهرداران را به خط می‌کرد تا آن فاجعه نصف شب اتفاق نیافتد.
مجری صدا و سیما با انتشار ویدئویی از عملکرد شهردار تهران انتقاد کرد. آقای زاکانی با یک عذرخواهی و استعفا مردم را خوشحال کن.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به اظهارات رضا کیانیان نسبت به شهردار تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد: آقای کیانیان اگر اهل انصاف بودید نگاهی به سابقه فداکاری‌های علی زاکانی می‌کردید.
شما به خاطر اعتراضات اخیر به یاد ایران افتادید یا به خاطرتان آوردند وگرنه تا به حال من نشانه‌ای از این علاقه در شما ندیدم. اگر شده خواهش می‌کنم نمونه‌های آن را برای روشن شدن ذهن من اعلام کنید. این مثل دوران اشغال افغانستان از طرف کشور دوست و برادر روسیه را شنیدید؟ «ما زیر بار زور نمی‌رویم، مگر زور پرزور باشد؟»
آقای زاکانی، شهردار تهران، پیش از این گفته بود که از سوی رئیس‌جمهور مسئولیت گرفته و حکم دارد که درباره آلودگی هوای تهران مسئول مستقیم باشد، اما بعدها هیچ خبری از این مسئولیت‌پذیری نشد، به ایشان تذکر هم داده‌ایم اما حالا گفته می‌شود که وظیفه این کار فقط بر عهده شهرداری تهران نیست و یک کار ملی است.
عبدالله گنجی که در دوره اصولگرایان در شهرداری، مدیر مسئول روزنامه زاکانی شده بود، از این روزنامه رفت. زاکانی چندی پیش او را مشاور فرهنگی خود کرد و یکی دو روزی است که نام گنجی نیز از صفحه آخر روزنامه همشهری پاک شده است. آقای گنجی پیش از این مدیر روزنامه جوان بود. او در توئیتر بیش از رسانه‌های دیگر فعال است.
یک دانشجو روز گذشته در دانشگاه شریف خطاب به شهردار تهران گفت: آقای زاکانی! شما بخاطر پاداش حضور پوششی در انتخابات، از بین وزارت بهداشت و شهرداری یکی را انتخاب کرده‌اید! در حالی که مدرک تحصیلی شما مرتبط به پست شما نبود شهردار تهران شدید. شما نماد مدیران کم‌سواد در قدرت هستید که باعث تشدید مهاجرت نخبگان شده‌اند.
ماجرای تله‌گذاری را زاکانی این‌گونه روایت می‌کند که یکی از کارکنان منطقه ۲۱ مجاب شده قراری با یکی از پرسنل مرکز بگذارد تا مشخص شود این فرد زدوبند کرده و مثلا دو سکه گرفته و از این قرار نیز فیلمی تهیه شده است. هنگامی که این موضوع را شنیدم تا صبح نخوابیدم و پنج صبح این فرد را که از نزدیک‌ترین افراد به من بود عزل کردم. برخی ممکن است نامه بنویسند که چرا این آقا تغییر کرده است، اما ما تعارف نداریم. خودش هم باور نمی‌کرد که کنار گذاشته شود، اما گفتم که این کارتان خلاف شرع است و شما حق ندارید تبانی کنید و از پرسنل یک منطقه استفاده کنید که یکی دیگر از پرسنل را سر قرار بکشانید.
مهدی چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مطابق رای دیوان عدالت امکان خدافظی زاکانی از شهرداری تهران وجود دارد، گفت: رای دیوان عدالت اداری چیز دیگری است و ربطی به آقای زاکانی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ