اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشیدن آب به حالت ایستاده، تعادل مایعات در بدن بر هم می‌خورد و این اغلب منجر به تجمع بیشتر مایعات در مفاصل و در نتیجه آرتروز می‌شود.
کریستیانو رونالدو، بازیکن النصر عربستان، با اظهارنظر جدیدش به لیونل مسی برای انتخاب لیگ حرفه‌ای آمریکا کنایه زد.
مدیر برنامه های ویکتور اوسیمن اخبار و شایعات در مورد اینکه او مانع تمدید قرارداد ستاره نیجریه ای شده را رد کرد.
هرگز نباید تا یک ساعت بعد یا قبل از نوشیدن شیر، پرتقال مصرف کنید، زیرا پروتئین موجود در شیر می‌تواند با اسید پرتقال مخلوط شود و در نتیجه روی هضم و گوارش شما تاثیر می‌گذارد و علاوه بر آن در این مدت هرگز نباید میوه‌های دیگری که اسیدی هستند را مصرف کنید.
ابراهیم مصیبی با افسوسی در صدایش می‌گوید: «زهرا خیلی پیشتر وصیت کرده بود که اعضای بدنش را اهدا کنند. من به خواست خودش و برای اینکه افراد دیگری بعد از او بتوانند زندگی کنند، با این کار موافقت کردم؛ پسرم ناراضی بود و تصور می‌کرد ما قرار است اعضای بدن مادرش را بفروشیم. او می‌گفت چرا باید مادرم را تکه تکه زیر خاک بفرستیم؟»
دانیال اسماعیلی‌فر می‌گوید استارت قهرمانی پرسپولیس از اولین تمرین این تیم در سال جدید خورده است.
خواهر رهبر کره شمالی تأکید کرد که هیچ کشوری نمی تواند حق حاکمیت پیونگ یانگ را برای پرتاب موشک انکار کند.
اخلاق خاص در مربیگری، رفتار ویژه با بازیکنان و جام‌های خاطره‌انگیز، او را در ذهن هواداران میلان و ایتالیا ماندگار کرده.
رئیس اقلیم کردستان عراق در جدیدترین موضع گیری درباره ایران اعلام کرد: اقلیم از احدی برای اقدام علیه ایران، حمایت نمی‌کند.
اندیمشک - رئیس جمهور گفت: کارشکنی‌های دشمن ادامه دارد ولی با کمک مردم هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم.
اندیمشک - رئیس جمهور گفت: کارشکنی‌های دشمن ادامه دارد ولی با کمک مردم هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم.
هرگز در ایران حقوقم را به موقع نگرفتم. من دوست ندارم دروغ بشنوم اما یک‌بار به من می‌گویند امروز یک‌بار هم می‌گویند فردا. یا می‌گویند امروز رمضان است و فردا نوروز و گاهی هم می‌گویند محرم است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید هرگز به این که بهترین یا بدترین مربی باشد فکر نکرده و شرایط لازم برای احیای تیمش را دارد.
پینو زامورانو، داور سابق فوتبال اسپانیا، به صداقت و پاکی داوران اسپانیا ایمان دارد و گفت هرگز کسی به وی نگفت به نفع بارسلونا قضاوت کند.
هافبک تیم فوتبال استقلال اظهارات مدیرعامل این باشگاه را رد کرد و گفت: هرگز نگفتم اگر پول نگیرم برای استقلال بازی نمی‌کنم.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، پس از پیروزی 3-0 مقابل جبل‌الطارق در مرحله مقدماتی یورو 2024، نسبت به سطح تیمش ابراز ناامیدی کرد.
طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها سالانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر در ایالات متحده بر اثر بیماری‌های قلبی عروقی جان خود را از دست می‌دهند که علت اصلی مرگ و میر برای مردان و زنان است.
دستیار اول ساپینتو معتقد است هرچه برای تضعیف استقلال تلاش بیشتری شود این تیم متحدتر از قبل خواهد شد.
رافا بنیتس، شایعات اختلاف با کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در رئال را رد کرد و گفت که هرگز به او نگفته بود باید چطور ضربه کاشته بزند.
سرمربی چلسی با جملاتی جالب، نظر خود را در مورد انتقادات اخیر از هزینه های گزاف این باشگاه در نقل و انتقالات اعلام کرد.
میلان اشکرینیار مصاحبه‌های منتشرشده از قول خودش در مورد امضای قرارداد با پی‌اس‌جی را تکذیب کرد.
رئیس جمهور مصر در جدیدترین موضع گیری خود گفت که به مردم این کشور هرگز دروغ نگفته است.
افشین پیروانی به ادعای حضور در رختکن داوران واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان گفت: هیچ‌کس نگفته است رهبر انقلاب، همانند امام زمان (عج) بدون عیب و نقص است، اما ما می‌گوئیم که بهترین شخص برای رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای است؛ حتی رهبران جهان نیز به بهترین بود ایشان اذعان دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ