کریستیانو رونالدو، بازیکن النصر عربستان، با اظهارنظر جدیدش به لیونل مسی برای انتخاب لیگ حرفه‌ای آمریکا کنایه زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشیدن آب به حالت ایستاده، تعادل مایعات در بدن بر هم می‌خورد و این اغلب منجر به تجمع بیشتر مایعات در مفاصل و در نتیجه آرتروز می‌شود.
لیونل مسی رکورد قربیانیان خود در دنیای فوتبال را به ۱۰۰ تیم رساند تا باز هم یک رکورد منحصر به فرد را از آن خود کند.
مدیرعامل تراکتور در مورد نقل قول منتشره از او با خبرنگار ما صحبت کرد.
نه هرگز به جدایی از فاینورد فکر نمی‌کنم. اصلاً چرا باید از فاینورد بروم؟ ما در لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و این تجربه مهمی برای من خواهد بود.
هلند هرگز قهرمان جهان نشده اما جام ملت‌های اروپا را برده است.
ژوزه مورینیو به دلیل رفتارش در فینال لیگ اروپا چهار جلسه محروم شد. باشگاه رم هم به دلیل اتفاقات این بازی با جریمه نقدی مواجه شد.
هرگز نباید تا یک ساعت بعد یا قبل از نوشیدن شیر، پرتقال مصرف کنید، زیرا پروتئین موجود در شیر می‌تواند با اسید پرتقال مخلوط شود و در نتیجه روی هضم و گوارش شما تاثیر می‌گذارد و علاوه بر آن در این مدت هرگز نباید میوه‌های دیگری که اسیدی هستند را مصرف کنید.
لیونل مسی با انتخاب اینتر میامی به عنوان تیم آینده خود بعد از 19 سال فوتبال اروپا را ترک می کند.
ابراهیم مصیبی با افسوسی در صدایش می‌گوید: «زهرا خیلی پیشتر وصیت کرده بود که اعضای بدنش را اهدا کنند. من به خواست خودش و برای اینکه افراد دیگری بعد از او بتوانند زندگی کنند، با این کار موافقت کردم؛ پسرم ناراضی بود و تصور می‌کرد ما قرار است اعضای بدن مادرش را بفروشیم. او می‌گفت چرا باید مادرم را تکه تکه زیر خاک بفرستیم؟»
خواهر رهبر کره شمالی تأکید کرد که هیچ کشوری نمی تواند حق حاکمیت پیونگ یانگ را برای پرتاب موشک انکار کند.
اخلاق خاص در مربیگری، رفتار ویژه با بازیکنان و جام‌های خاطره‌انگیز، او را در ذهن هواداران میلان و ایتالیا ماندگار کرده.
رئیس اقلیم کردستان عراق در جدیدترین موضع گیری درباره ایران اعلام کرد: اقلیم از احدی برای اقدام علیه ایران، حمایت نمی‌کند.
روزی که مهدی طارمی با پیراهن پرسپولیس به یکی از نمایندگان عربستان گل زد و آن شادی گل خاص را نشان داد، هرگز فکر نمی‌کرد چند سال بعد که در اروپا بازی می‌کند از الهلال عربستان پیشنهاد اغواکننده‌ای دریافت کند.
کاکلبور، که اغلب آن را گیاهی سمی می‌دانند، بومی اروپای جنوبی، آسیای مرکزی و چین است، اما در سراسر جهان یافت می‌شود. پژوهشی جدید نشان می‌دهد که عصاره کاکلبور روی تولید کلاژن تاثیر می‌گذارد
بعد از تعویق یک‌ ساله بازی‌های آسیایی چین، حالا در سال 2023 هم مسابقات آسیایی و هم اروپایی برگزار می‌شوند اما اروپایی‌ها هرگز با مشکلی که کشتی آسیا و ایران با آن مواجه است، رو در رو نیستند.
مانوئل پیگرینی، مربی بتیس، پس از شکست 4-1 مقابل منچستریونایتد گفت که هرگز از صعود به یک چهارم نهایی لیگ اروپا ناامید نیستند.
جمعی از نمایندگان مجلس طرحی با عنوان اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران تدوین و پیشنهاد کردند
محمدحسن آصفری گفت: امروز بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس است. اگر قرار باشد اروپایی‌ها با نیرو‌های مسلح و نیرو‌های رسمی ما اینگونه برخورد کنند ما هم گزینه‌های دیگری را روی میز خواهیم گذاشت از جمله محدود کردن تردد کشتی‌های تجاری اروپا در تنگه هرمز در قالب طرح فوریتی در مجلس دنبال خواهد شد.
ما طرحی را دنبال خواهیم کرد که محدودیت تردد کشتی‌های تجاری اروپایی در تنگه هرمز را به همراه خواهد داشت و اگر پارلمان اروپا نسبت به تصمیم خودش عقب‌نشینی نکند، مطمئن باشند اقداماتی را در پارلمان خودمان دنبال خواهیم کرد و با طرح‌های چندفوریتی تردد در تنگه هرمز را برای کشتی‌های اروپایی محدود می‌کنیم که مطمئنا به نفع آن‌ها نخواهد بود، لذا بهتر است تا دیر نشده پارلمان اروپا تصمیم خودش را کنار بگذارد و عقلانیت نشان دهد و از اقدامات احساسی دست بردارد.
زهرا شیخی نماینده اصفهان در مجلس در واکنش به تروریستی خواندن سپاه توسط پارلمان اروپا گفت: امنیت تنگه هرمز را سپاه مقتدر ایران تامین می‌کند.
ما هرگز از چنین تهدیداتی و حتی عمل نسبت به آن نگران نیستیم، چرا که هر چقدر دشمنان به ما فرصت عمل دهند، ما قوی‌تر عمل می‌کنیم. سپاه اساساً در عمل قوی است، کسانی که این امکان را فراهم می‌کنند قدرت سپاه به حرکت درآید، به نفع سپاه کار کرده اند، ولی ما به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم که تکرار اشتباهات گذشته خود را مرتکب نشوند.
در یادداشت ۲۲ آذرماه از بستن تنگه هرمز به روی نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری کشور‌های یادشده به عنوان یکی از اهرم‌های قدرتمند و پشیمان‌کننده برای مقابله با جنایات آمریکا و اروپا یاد کرده بودیم... اکنون این سؤال جدی و صد البته منطقی از مسئولان محترم کشورمان (نه فقط وزارت خارجه) مطرح است که چرا از این حق قانونی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله پشیمان‌کننده با جنایات کشور‌های متخاصم استفاده نمی‌کنند؟!
مهم بستن تنگه هرمز نیست، بلکه مهم توان ادامه آن است. «زمان» در چنین جنگ‌هایی عامل تعیین‌کننده است. بدون توجه به عامل زمان و توان تداوم بستن تنگه هرمز و قدرت بسیج بین‌المللی آمریکا، اروپا، چین و... علیه این اقدام، ایران به ورطه آسیب خواهد رفت.
اولیانوف گفت: از «پیش‌نویس اتحادیه اروپا» اطلاعی ندارم. متن روی میز توسط همه شرکت‌کنندگان در گفتگو‌های وین تهیه شده است. اتحادیه اروپا هشتم اوت تنها چند اصلاحیه در آن ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ