نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: ما ممکن است زیر بار برخی از مسائل برویم، ولی هرگز زیر بار بی حجابی نمی‌رویم، ما از دهه ۶۰ تاکنون تعداد زیادی شهید دادیم برای اینکه ارزش‌های اسلامی پایمال نشود. کور خواندید اگر فکر می‌کنید با این قاعده‌ها می‌توانید حجاب و قانون الهی را زیر پا بگذارید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تربیت نسلی انقلابی و فعال در عرصه‌های علمی کشور از جمله مهمترین مأموریت‌های آموزش و پرورش است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، اعمال حج تمتع را تشریح کرد.
سرپرست زائران ایرانی بیت الله الحرام روز سه شنبه از بیمارستان صحرایی و اورژانس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری بر «بازنگری» و «بازمهندسی» شدن اقدامات فرهنگی عملیات حج تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به روحانیون توصیه کرد با فراهم کردن شرایط در کاروان ها به زائران کمک کنند تا در ایام تشریق اعمال خود را به بهترین شکل ممکن و بدون مشکل انجام دهند.
سرپرست حجاج ایرانی گفت: با تلاش و فعالیت کارگزاران و خادمان ضیوف الرحمان تا این مرحله عملیات حج به خوبی پیش رفته است.
سرپرست حجاج ایرانی با حضور در یکی از هتل های محل اسکان زائران ایرانی ضمن مطلع شدن از برخی مشکلات و کمبودها ، از مسئولان سازمان حج و زیارت خواست نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.
نماینده ولی فقیه در قم با بیان اینکه برخی هنرشان این است که انسان‌های معاند را به مخالف، مخالف را به موافق و موافق را به فدایی تبدیل کنند، گفت: در طرف مقابل هم برخی عکس عمل می‌کنند و فدایی‌ها را به موافق، موافق را به مخالف و مخالف را به معاند تبدیل می‌کنند و ما باید این افراد را بشناسیم و به آنها مسئولیت ندهیم.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در تالیف کتاب های درسی باید به امر بسترسازی برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان توجه ویژه ای شود.
اهواز- نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، مهم‌ترین مطالبات مردم این استان از رئیس‌جمهور را تشریح کرد.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: بنا به فرموده قرآن کریم بیشتر کسانی که در کره مریخ هستند، مشرک هستند. برخی با زبان می‌گویند لااله‌الاالله، اما در دل می‌گویند لااله‌الاانا.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی به دلیل عمل نکردن به فرمایش حضرت آقا چنین مصیبتی می‌بینیم بنابراین باید دولت انقلابی توجه ویژه‌ای به معیشت مردم داشته باشد و این موضوع جزو برنامه‌های دولت است.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تربیت نسلی از دانش آموزان توحیدی و اخلاق مدار به عنوان یک اصل اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار گیرد.
اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خیران «سوادیار» که در خوزستان فعال شده نشان از اهتمام خانواده‌ها به موضوع سواد آموزی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:با فتنه نمی‌شود مثل عملیات دفاع مقدس جنگید، یکی از ابعاد جهاد تبیین این است که فضا را روشن کرد، اگر فضا روشن شود مردم درست انتخاب می‌کنند و اگر فضا تاریک باشد نمی‌بینند.
اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان، مردم ایذه و قوم بختیاری را از وفاداران به انقلاب اسلامی دانست و بر مجازات شدید تروریست‌ها تاکید کرد.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مطالبه مردم را برخورد قاطع با اغتشاشگران به خصوص آنهایی که جنایت کردند، دانست.
نماینده ولی فقیه در سپاه با حضور در منزل طلبه بسیجی شهید آرمان علی وردی، از شهدای اغتشاشات اخیر در تهران، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص دستگیرشدگان اتفاقات اخیر، گفت: کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این ها ۶۵ درصد هیجانی است.
موسوی‌فرد گفت: ما حتی در فتنه ۸۸ که در آن نزدیک به هشت ماه کشور دچار آشوب شد، فعالان این فتنه چهار سال بعد مسئول عالی رتبه کشور شدند.
نماینده، ولی فقیه در کردستان وحدت و یکدلی را تنها راه مقابله با دشمن دانست و بر ضرورت دعوت ماموستا‌ها و روحانیون از مردم استان به حفظ آرامش و هوشیاری در برابر فتنه‌ها تاکید کرد.
حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه فضای مجازی به اتفاقات اخیر چندین برابر دامن زد، بیان کرد: اگر فضای مجازی نبود جریان این نوع از اتفاقات خیلی زودتر مشخص می‌شد و دشمنان با اطلاعات غلط مردم را به آشوب دعوت نمی‌کرد.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: آن چیزی که وظیفه و رسالت ما است این است که امروزه فضای مجازی، با کمال تاسف رها شده است؛ دشمن از یک کاه کوه می‌سازد و از کوه نیز کاه می‌سازد. یعنی خدمات ارزشمند کشور را نمی‌بیند و یک مشکل را بزرگ می‌کند. باید این کشور فکری به حال فضای مجازی کند.
من معتقدم اصلاح‌طلبان سکولار نباید به راحتی و از موضع طلبکارانه با ما برخورد کنند، همه زیر سر آن‌هاست، ما این بلا‌ها را از دست شما‌ها داریم می‌کشیم، حالا این آقایان دلسوز شدند و هر روز هم به دنبال حاشیه‌سازی برای دولت جدید هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ