افشین یکی از کسانی بود که مادر باران از او موادمخدر می‌خرید: «یک شب از خانه بیرون زدم و تصمیم گرفتم دیگر هرگز به خانه پدر باران برنگردم. نمی‌دانستم کجا می‌خواهم بروم فقط می‌دانستم هر جایی بروم به آن خانه دیگر برنمی‌گردم. به فکر افشین افتادم و با او تماس گرفتم و او به من پناه داد. زندگی من و افشین شروع شد. او به من محبت داشت و این همان چیزی بود که سال‌ها در زندگی‌ام از کسی ندیده بودم. برای همین به افشین علاقه پیدا کردم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که با عرضه خودروی ملی ترکیه به نام «توگ» به بازار داخلی، تقاضا برای خودرو‌های برقی بیش از پیش، به‌ویژه از نیمه دوم سال ۲۰۲۳ و در سال‌های ۲۰۲۴-۲۰۲۵ به سرعت افزایش یابد.
بلافاصله بعد از قهرمانی ریورپلاته در لیگ آرژانتین یکی از بازیکنان این تیم الیاس گومز خبر یک تراژدی بزرگ را دریافت کرد و متوجه شد خواهر و مادرش از دنیا رفته‌اند.
وضعیت آب خیابان‌های اصلی با انتهای خیابان‌ها متفاوت است. از ساعت یک شب به بعد چهار الی پنج ساعت آب دارند و می‌توانند تانکر‌های خود را پر از آب کنند، منتهی به دنبال این هستیم تا سایر خیابان‌ها و کوچه‌ها آب پایدار شود.
یکی از هوادارانی که برای تماشای بازی ریورپلاته برابر دفنسا ای خوستیکا به ورزشگاه رفته بود با سقوط از روی سکوها درگذشت.
مقامات السالوادور اعلام کردند که در هجوم هواداران به ورزشگاهی در این کشور دوازده نفر کشته و صدها نفر زخمی شدند.
مقامات السالوادور اعلام کردند که در هجوم هواداران به ورزشگاهی در این کشور دوازده نفر کشته و صدها نفر زخمی شدند.
سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد ... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی شدند و تعدادی از افرادی که در آن تراژدی تاریخی نقش داشتند، دستگیر شدند. استاندار و فرمانده نیروی انتظامی وقت جابه‌جا شدند. من این اقدامات را قدم‌های خوب اما ناکافی می‌دانم.
یکی از بزرگان طایفه درباره این درگیری که از دو هفته پیش شروع شده می‌گوید: این درگیری به دلیل مزاحمت‌های ناموسی رخ داده است. ماجرا هم این بوده که زنی به همراه مردی جوان‌تر از خودش فرار می‌کند. هر دو آن‌ها ازدواج کرده بودند و بچه هم داشتند. خانه پدری این زن در شهرستان سوسنگرد است و این خانم در راه سوسنگرد با این جوان آشنا می‌شود.
منچسترسیتی یازده بازی تا رکورد سه گانه فاصله دارد. رکوردی که تا کنون فقط منچستریونایتد در انگلیس به آن دست پیدا کرده است.
جنگ یمن از سال ۱۳۹۴ شروع شده است. این جنگ بر خلاف تصور عربستان نه تنها در چند هفته به پایان نرسید بلکه اکنون هشتمین سال آن نیز به پایان رسیده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
داستان قلعه‌نویی و استقلال دارد به یک تراژدی عجیب برای این مربی در تیم گل‌گهر تبدیل می‌شود؛ او بار دیگر مغلوب باشگاه سابقش شد و باز هم وقت اضافه و پنالتی جنجالی نقش اول این شکست را ایفا کرد.
تراژدی تکراری قلعه‌نویی جلوی استقلال؛ بازهم جنجال پنالتی، بازهم گل وقت اضافه!
یک فوتبالیست 21ساله ساحل عاجی در جریان مسابقه‌ای از لیگ دسته یک این کشور به زمین افتاد و بعد از مدت کوتاهی به دلیل ایست قلبی درگذشت.
فیلم‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی ترک‌ها نشان می‌دهد که امدادرسانی هم آسان نیست. این امر دو دلیل دارد: زمستان سخت و از بین رفتن جاده‌ها به‌دلیل زلزله. در مسیر غازیانتپ به آدانا، آن‌چنان آسیبی به جاده رسیده که عملا عبور و مرور در آن سخت شده است. در یکی از فیلم‌ها نشان داده شده که زمین یک خودرو را بلعیده است. شکاف وسیعی در دل جاده پدیدار شده است که همتای آن را فقط می‌توان رد فیلم‌های هالیوودیِ آخرالزمانی مشاهده کرد.
کریستین آتسو، مهاجم باشگاه ترکیه‌ای هاتای‌اسپور، که سابقه بازی در چلسی و نیوکسل را دارد در زلزله فاجعه‌بار امروز ترکیه گرفتار شده و همچنان زیر آوار است.
هالک هوگان، قهرمان معروف کشتی کج، این روزها با شرایط فیزیکی سختی دست و پنجه نرم می‌کند.
سرمربی تیم ملی عمان ابعادی از فاجعه فینال جام کشورهای عربی را که به میزبانی عراق در بصره برگزار شد، روایت کرده است.
سرمربی تیم ملی عمان ابعادی از فاجعه فینال جام کشورهای عربی را که به میزبانی عراق در بصره برگزار شد، روایت کرده است.
دیروز در رالی داکار 2023 تلخ‌ترین اتفاق ممکن رخ داد و راننده اهل چک با کامیون خود یک تماشاگر ایتالیایی را زیر گرفت تا دنیا برایش تیره و تار شود.
قبل از شروع دیدار شب گذشته والنسیا و کادیز در ورزشگاه مستایا، یک هوادار والنسیا دچار سکته قلبی شد و ساعتی بعد درگذشت.
سو مصرف گاز در کشورعلی رغم ناتوانی بخش نفت و گاز برای استخراج، ذخیره و توسعه میادین و ذخایر زیر زمینی گاز نوعی ناترازی را برای کشور رقم زده است.
اتفاقات ناگوار در جریان بازی شب گذشته بوکا جونیورز و خیمناسیا باعث تعویق این بازی شد.
ساخته استفن فریرز داستانی بسیار اثرگذار دارد که هر تماشاگری را تحت تاثیر قرار می‌دهد و روایتی تلخ و برخلاف رویه مرسوم در فیلم‌های هالیوودی دارد و شاید به همین دلیل بینندگان این اثر کارگاهی گره خورده با یک تراژدی تاریخی را ستوده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ