سیامک صالحی به طور موقت، جانشین حسین ثوری در فدراسیون بوکس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک دی در راستای عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به شهروندان اعطا کرد.
کارگاه آموزشی قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای فوتبال در هتل آکادمی در حال برگزاری است.
کارگاه آموزشی قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای فوتبال توسط روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.
بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و هم‌سویی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، جوانان بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به ساخت خوابگاه‌ برای دانشجویان دختر اقدام کرده و تاکنون ۱۰خوابگاه را در سراسر کشور به بهره‌برداری رساند.
پنج مرد و یک زن ایرانی با اعلام فدراسیون جهانی والیبال در سمت‌ها و مسئولیت‌های مختلف در لیگ‌ ملت‌ها 2023 نقش‌آفرینی‌ خواهند کرد.
«مسئولیت‌های نظامی آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های اول انقلاب»، «ممانعت ایشان از فروش هواپیما‌های نظامی توسط دولت موقت»، «ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران»، «ماجرای آزادسازی سوسنگرد» و... از موضوعاتی هستند که «در لباس سربازی» به آن‌ها می‌پردازد.
هویدا در دادگاهش گفت: من همه مسئولیت‌های دولتم را قبول می‌کنم، اشتباهی که در این ۱۳ سال کردم این بود که در کار آن‌ها دقت عمل به خرج نمی‌دادم، ولی از این حرف‌ها گذشته است. بعضی از آن‌ها فقط اسما وزیر من بودند و کسی دیگر به آن‌ها دستور می‌داد مثل نصیری رئیس ساواک که اگر لازم می‌شد خود من راهم به صور مختلف تهدید می‌کرد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: ۲۱۶ خانه بهداشت در ۱۳۶ شهر ۲۸ استان کشور در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بنیاد 15 خرداد در حوزه سلامت و درمان بیماران احداث شده است.
بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و هم‌سویی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، جوانان بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: این موضوع مسئولیت‌های سنگینی را بر دوش این وزارتخانه گذاشته که باید سهم خود را در ارتقا اقتصاد کشور ایفا کند.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمودهای رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد:این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل شکور ایفا کند.
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از بهره ‎مندی بیش از هزار نفر از استادیاران جوان دانشگاه‌ها و موسسه‌های علمی کشور از تسهیلات طرح کاظمی آشتیانی خبر داد.
بانک تجارت با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در سال ۱۴۰۱ از طریق اعطای تسهیلات در قالب‌هایی همچون وام ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن، اشتغال خانگی و ... فراتر از گذشته وارد شده است.
بذرپاش گفت:در حوزه ریلی تکمیل کریدور شمال- جنوب و شرق-غرب از مسئولیت‌های اصلی بوده که در این خصوص توافقات خوبی با تامین‌کنندگان مالی داخلی و خارجی انجام شد.
بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در چهارمین مرحله از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه غیرحضوری به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال جاری، حدود 30 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد.
کنعانی گفت: این دیدار نقض فاحش مسئولیت‌های بین المللی فرانسه در مبارزه با تروریسم و خشونت طلبی است و به منزله ترویج این پدیده‌های شوم است.
دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال، مسابقه روایت‌نویسی «هوادار» ویژه جام جهانی قطر را برگزار خواهد کرد.
دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال با همکاری «خانه کتاب و ادبیات ایران» مسابقه روایت‌نویسی «هوادار» ویژه جام جهانی قطر را برگزار می‌کند.
از یک طرف ما به عنوان مقام قضایی دارای وظایف و مسئولیت‌های سنگین و خطیر هستیم و از سویی دیگر اختیاراتی نیز داریم؛ همچنین شیطان و هوای نفس نیز در کمین است؛ باید به این مقوله‌ها توجه کنیم؛ نباید وقتی فردی مستحق بازداشت نیست به صرف اینکه مقام قضایی از این اختیار برخوردار است، دستور بازداشت فرد مزبور را صادر کند
پیام نیازمند با بازگشت از فوتبال پرتغال پخته‌تر و با تجربه‌تر از گذشته به دنبال تکرار روزهای خوش گذشته است.
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه مدیریت شرکت سایپادیزل به مقوله سلامت و درمان کارکنان و پیشگیری از حوادث حین انجام کار نمونه‌ای شایسته تقدیر در میان مجموعه های تولیدی است.
کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری
امین شریعتی در دوران دفاع مقدس، مسئولیت‌های مهمی در قرارگاه قدس، نجف و ... بر عهده داشت و پس از شهادت شهید مهدی باکری، مجددا به عنوان فرمانده لشکر عاشورا منصوب شد و تا پایان جنگ در این مسئولیت انجام وظیفه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ