دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه مدیریت شرکت سایپادیزل به مقوله سلامت و درمان کارکنان و پیشگیری از حوادث حین انجام کار نمونه‌ای شایسته تقدیر در میان مجموعه های تولیدی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم جوان استقلال انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیم امید در مسیر رسیدن به المپیک دارد.
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: در دولت سیزدهم استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را که در کاهش انتشار کربن نقش مهمی دارد به‌صورت جدی پیگیری می‌کنیم.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: بدیهی است با توجه به توان باروری ضعیف یوزپلنگ‌ها به ویژه توان اسپرمی نر‌ها که در مطالعات مختلف به آن اشاره شده، عدم موفقیت بارداری یوز ماده در همان سال اول پس از جراحی سزارین، نگران کننده نیست و می‌توان از فرصت‌های بعدی برای ادامه فرآیند تکثیر یوزپلنگ آسیایی از این یوز ماده استفاده کرد.
وزیر اطلاعات گفت: ناکارآمدی در سطوح مدیریتی را به دقت رصد کرده در کنار مقابله با نفوذ و فساد مقابله با ناکارآمدی را هم در دستور کار داریم.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه مجلس و دولت به اشتغال زایی در روستاها خبر داد.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: یکی از اقدامات اساسی برای سال بعد، توجه ویژه به ناوگان حمل و نقل عمومی است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ارتقای دانش و مهارت کارکنان در حین خدمت، تکریم منابع انسانی و توجه ویژه به سلامت و معیشت آنان را از محورهای اصلی مورد نظر برای پیشرفت همه جانبه این مجموعه عظیم صنعتی و عرضه محصول با کیفیت عنوان کرد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: بازی‌ها و نرم افزارهای رایانه‌ای و تلفن همراه مورد توجه ویژه سازمان پژوهش است.
رئیس جمهور حضور و اقدام به موقع در کنار پیش‌بینی صحیح و اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه را از دیگر الزامات مدیریت صحیح دانست و تصریح کرد: موضوع ذخیره‌سازی گاز و نفت از مسائل بسیار مهم به ویژه برای شرایط بحرانی و غیرقابل پیش‌بینی است که متاسفانه در یک مقطعی مورد بی‌توجهی قرار گرفته و شرکت ذخیره‌سازی منحل شده است. وزارت نفت پس از پایان شرایط ویژه فعلی باید حتما این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به مردم نسبت به آب گرفتگی معابر و ایجاد روان‌آب هشدار می‌دهیم. لازم است که مردم با توجه به شرایط و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها از این نقاط فاصله گرفته و تمهیدات لازم را بیاندیشند. همچنین توصیه می‌شود که مردم از صعود به ارتفاعات به ویژه در مناطق شمالی استان تهران، اسکان در حاشیه رودها و مسیل‌ها و نیز تردد غیرضروری پرهیز کنند.
صنعت ساختمان و به ویژه سدسازی به دلیل استفاده از منابع و انرژی قابل توجهی بر محیط‌زیست اثر می‌گذارد. مدیریت اثر‌های محیط‌زیستی سد‌ها برای مخازن آب در کشاورزی اهمیت ویژه‌ای دارد. تولید مواد، استفاده از تجهیزات و حمل و نقل به عنوان عوامل انتشار دی‌اکسیدکربن در سد‌ها در نظر گرفته می‌شوند.
قالیباف با بیان اینکه جمهوری اسلامی نه از ترور فیزیکی و نه از راه‌انداختن صحنه جنگ شناختی ابایی ندارد، عنوان کرد: می‌دانیم که در برخی حوزه‌ها به ویژه اقتصادی، اشکالات و ضعف‌هایی داریم و تحریم همین تروریسم‌ها موجب تحمیل مشکلات اقتصادی شده است که البته بخشی هم از ضعف ما در حوزه مدیریتی و کم توجهی ما مسئولان بوده است که باید کمک کنیم تا بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.
نوید مظفری درباره قانون آفساید در جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحات مهمی را ارائه داد.
یزدی مهر اظهارکرد: به همه مردم توصیه می‌شود از رفت‌وآمد غیرضروری و بلندمدت در فضای باز در سطح شهر خودداری کنند چرا که هوا در حال حاضر با توجه به هشدارها برای افراد ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی مناسب نیست.
سید احسان خاندوزی گفت:بانک‌ها توجه ویژه ای به صندوق املاک و مستغلات بورس داشته باشند.
رئیس مجلس گفت: در تدوین و اجرای برنامه هفتم تمامی موضوعات کشور باید خانواده محور باشد و سیاست‌های آموزشی و تربیتی با نگاه به خانواده، تدوین شود و مورد توجه قرار گیرد.
سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی ، در منطقه ۲ شهرداری تهران حضور پیدا کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در جریان پیروزی 6-2 این تیم مقابل ماینتس، سادیو مانه را به شدت تشویق کرد تا نشان دهد از عملکرد او تا چه اندازه خوشحال است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در جریان پیروزی 6-2 این تیم مقابل ماینتس، سادیو مانه را به شدت تشویق کرد تا نشان دهد از عملکرد او تا چه اندازه خوشحال است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توقع مجلس از مرتضوی آن است که کارنامه خوبی در همه موضوعات به ویژه در بحث رسیدگی به قشر محروم رقم بزند.
نماینده مردم تهران گفت: درصدد هستیم برای جهاددانشگاهی در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه توسعه هفتم جایگاهی در نظر بگیریم و کمک کنیم این نهاد در عرصه قانون‌گذاری و به‌ویژه بودجه‌ای و توسعه‌ای دیده شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جریان بازدید از پروژه‌های تعمیرات تخصصی،مقاوم سازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو، بر لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت این دسته از زیرساخت‌های عمرانی تاکید کرد.
کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ