کارگاه آموزشی قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای فوتبال در هتل آکادمی در حال برگزاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده، ولی فقیه در استان با انتقاد از برخی رویکرد‌های مدیران رسانه ملی گفت: آن مجری که با تلویزیون کسب شهرت می‌کند، ولی لیاقت آن را ندارد و از این شهرت سوء استفاده و فردا به این ملت خیانت می‌کند؛ بنابراین از مدیران رسانه ملی انتظار داریم مجریان را به خاطر ژست عروسکی مورد استفاده قرار ندهد.
رئیس جمهور با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مدیران هستند، گفت: شما به عنوان رسانه امیدآفرینی در دل مردم امید آفرینی کنید.
رئیس جمهور با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مدیران و مردم هستند، گفت: شما به عنوان رسانه امیدآفرینی در دل مردم امید آفرینی کنید.
در جلسه امروز مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران رسانه باشگاه‌ها یک بند جالب در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات افشا شد.
رییس فدراسیون فوتبال از مدیران رسانه درخواست ویژه‌ای برای کنترل نیمکت‌ها داشت.
سخنگوی قوه فضائیه در اولین همایش سراسری مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌های قوه قضائیه بر اجرای فرامین رهبر انقلاب در حوزه رسانه تأکید کرد.
یک رسانه فرانسوی مدعی است مدیران پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه اعلام کرده‌اند در صورت تمدید نکردن قراردادش فصل آینده نیمکت‌نشین محض بوده و در هیچ مسابقه‌ای به میدان فرستاده نخواهد شد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید مدیران رئال مادرید به کارلو آنچلوتی اطلاع داده‌اند که رئال در ادامه تابستان مهاجم دیگری خریداری نخواهد کرد.
محسن سرافراز، رئیس اسبق صداوسیما درباره عادل فردوسی‌پور و تعطیلی برنامه ۹۰ در سال ۱۴۰۰ توضیحاتی را به روزنامه شرق ارائه داد و گفت: «در دوره ما فشار برای تعطیلی برنامه ۹۰ بود، منتها مجموعه تصمیمات این بود که این کار انجام نشود. اما به نظرم در دوره بعد خواستند مدیر مجموعه شبکه ۳ خودش را نشان دهد و او هم کمک کرده که این برنامه تعطیل شود. مدیران شبکه سه تصور می‌کردند می‌توانند شبیهش را درست کنند که خب نتوانستند!»
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که ترجیحش انتقال به منچستریونایتد است و با این باشگاه به توافق اولیه رسیده است.
در توضیحات دفتر رسانه وزارت صمت آمده است: آنچه مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفته، احکام مربوط به مدیران پروژه‌های داخلی وزارتخانه است که پیش از این هم افراد مذکور اجرای پروژه‌ها را بر عهده داشتند.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
یک رسانه انگلیسی مدعی شد مدیران چلسی شش هفته قبل از اخراج رسمی گراهام پاتر و در ماه فوریه تصمیم گرفته بودند فرانک لمپارد را به جای او روی نیمکت تیم‌شان بنشانند.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد در صورت جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، گزینه اول مدیران سیتی برای جانشینی او است.
دادستان تهران گفت: گفت در یک هفته گذشته علیه مدیران مسئول رسانه‌های هم‌میهن، رویداد ۲۴ و شرق و همچنین اشخاصی از جمله آذر منصوری، صادق زیبا کلام و رضا کیانیان اعلام جرم صورت گرفته و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.
مدیر رسانه هوادار در خصوص اتفاقات جنجالی بازی تیم‌شان با آلومینیکم صحبت کرد و به مصاحبه‌های برخی اعضای تیم حریف واکنش نشان داد.
یک رسانه برزیلی از حضور گزینه ای غیرمنتظره در میان کاندیداهای مربیگری تیم ملی این کشور خبر داده: کارلو آنچلوتی.
انجمن مدیران رسانه های ورزشی، با انتشار اطلاعیه ای، حمایت خود را از پدرام پاک آئین اعلام کرد.
انجمن مدیران رسانه های ورزشی، با انتشار اطلاعیه ای، حمایت خود را از پدرام پاک آئین اعلام کرد.
در این مدت برخی مدیران شهری نیز سفری به اکسپودبی داشتند . همچنین برخی از معاونان و مدیران شهری نیز در ششمین اجلاس مجمع عمومی شهرداران آسیایی به شهر دوشنبه تاجیکستان، رفته بودند .سفر شهردار و برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر به کشور عراق از دیگر سفرهای خارجی مدیران شهری است که تاکنون رسانه ای شده است .
وزیر ورزش گفت: وقتی در رسانه ملی از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس صحبت کردیم برخی از مدیران ورزشی از این صحبت‌ها انتقاد کردند و گفتند که این امر شدنی نیست ولی توانستیم این مهم را انجام دهیم.
وزارت صمت از سازمان بازرسی کل کشور تذکر گرفت
انجمن‌ مدیران پایگاه های خبری استان تهران و انجمن صنفی مدیران رسانه، در پیام‌های جداگانه از ابلاغ قانون آگهی‌های دولتی، توسط معاون اول رییس جمهوری و افزایش بودجه یارانه مطبوعات در سال ۱۴۰۱ قدردانی کردند.
اندکی پس از انتقاد رئیس سازمان صداوسیما نسبت به کاهش مخاطبان رسانه ملی، محسن برمهانی جایگزین حمید شاه آبادی شد و تصدی معاونت سیما را در دست گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ