مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به ساخت خوابگاه‌ برای دانشجویان دختر اقدام کرده و تاکنون ۱۰خوابگاه را در سراسر کشور به بهره‌برداری رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساخت ساختمان ۱۰ طبقه در مدت تقریبا 48 ساعت توسط یک شرکت چینی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. منبع: خبرفوری
مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه گفت: به طور میانگین میزان سرقت‌های خرد تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ درصد نسبت به سال پیش از آن، افزایش داشته است.
یاسوج- رئیس جمهور گفت: واگذاری زمین و ساخت مسکن برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه دارد و ۱۰ هزارواحد مسکونی در این استان احداث می شود.
مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه گفت: با بکارگیری ۳ دستگاه حفار مکانیزه و تأمین مصالح مورد نیاز، امکان احداث فاز نخست خط ۱۰ مترو تهران طی مدت زمان ۳ سال وجود خواهد داشت.
معاون شهرسازی و معماری گفت: حدود ۱۰ درصد زمین‌های شهری احتکار شده است و دولت به دنبالساخت و ساز در زمین های احتکار شده است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور گفت: بیش از ۱۰ هزار کیلومتر مسیر آزادراهی، بزرگراهی و ریلی به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در حال اجراست.
رئیس سازمان فضایی ایران با تشریح وضعیت ۱۰ پروژه مهم فضایی گفت: فرآیند طراحی و ساخت ماهواره ایرانست ۱ که یک ماهواره مخابراتی با قابلیت کار در ارتفاعات بالاست، امسال توسط نخبگان آغاز می شود.
مدیرعامل متروی تهران گفت: برای اولین بار بودجه مترو ۶ برابر شده است و بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه خط ۶ در نیمه نخست امسال صورت گرفت.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به روند فروش املاک مازاد آموزش و پرورش و اختصاص منابع حاصله برای ساخت پروژه‌های آموزشی جدید در پایتخت اظهار کرد: حداقل بالغ بر ۱۰ مورد از املاک مازادمان را در تهران برای فروش اعلام کرده‌ایم.
شهردار منطقه ۱۰ از انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۳۰۰ پارکینگ در این منطقه خبر داد و گفت: پارکینگ گلستانی اولین پارکینگ بلند مرتبه در منطقه ۱۰ خواهد بود.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ۱۰ شهروند فلسطینی در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس اشغالی زخمی شدند.
رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان گفت: ۱۳۰ هزار دانش‌آموز در این منطقه در حال تحصیل هستند که تعداد مدرسه‌ها با این جمعیت تناسب ندارد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ساخت ۱۰ شهرک جدید در ۴ استان خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ساخت ۱۰ شهرک جدید در ۴ استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در متروی تهران برنامه ۲۰ ساله تا سال ۱۴۲۰ تنظیم شده است که قرار شد در سه فاز هفت ساله خطوط ۸ تا ۱۱ با برنامه ریزی وارد مدار شوند. مدیریت شهری تهران تلاش می‌کند این بازه ۲۰ ساله را به ۶ سال کاهش دهد.
«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پنجشنبه (۱۰ نوامبر، ۱۹ آبان) در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه مدعی شد اعلام ایران مبنی بر ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک نگرانی‌ها درباره برنامه هسته‌ای این کشور را تشدید می‌کند.
درایو الکتروموتورهای صنعتی یک شرکت دانش بنیان ایرانی اکنون قادر به تحمل رطوبت ۱۰۰ درصدی و دمای ۵۵ درجه سانتی‌گراد است و بر اساس برآوردها می‌تواند تا ۱۰ سال عمر مفید داشته باشد.
شهردار منطقه یک از آغاز پروژه ۳۲۰ واحدی سرمایه‌گذاری هلال احمر همزمان با آیین آغاز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن در شمال تهران خبر داد.
کلنگ زنی ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تهران به زمین زده شد.
یک زیرمجموعه خودروسازی جیلی تصمیم دارد اتومبیل برقی با باتری بسازد که در ۱۰ دقیقه ۸۰ درصد شارژ می شود و می تواند با یک بار شارژ هزار کیلومتر را طی کند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: اگر سفارش ساخت به صنایع دریایی داده نشود، رکود جدی در این صنایع ایجاد خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: همه طرح‌های مسکن حمایتی از بیمه کیفیت برخوردار خواهد بود ضمن اینکه ۳ تا ۱۰ سال اجزای ساختمان بیمه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ