بانک تجارت با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در سال ۱۴۰۱ از طریق اعطای تسهیلات در قالب‌هایی همچون وام ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن، اشتغال خانگی و ... فراتر از گذشته وارد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
لوئیس انریکه لیست سیاهی تهیه کرده که در آن نام هشت بازیکن دیده می شود.
بارسلونا می‌تواند بالاتر از چلسی ژوزه مورینیو، به بهترین تیم تاریخ از لحاظ دفاعی تبدیل شود و برای این مهم هشت بازی دیگر پیش رو دارد.
طبق گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به دانشگاه تهران، مرکز این زمین لرزه ساعت ۶ و ۴۷ دقیقه صبح روز جمعه در منطقه یزدگان خوی و در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاد.
رئال بهترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد و امشب باید برابر تیمی قرار بگیرد که فقط و فقط هشت گل دریافت کرده است.
هوادار بعد از گذشت هشت روز دوباره میزبان مس رفسنجان است.
در حالی سالانه هشت هزار نفر به دلیل سرطان لوله گوارش جان خود را از دست می‌دهند که یکی از عوامل اصلی ایجاد این سرطان، باکتری هلیکوباکتر پیلوری است. نتایج یک تحقیق جدید نشان داد استفاده از عسل کُنار ایرانی در رژیم غذایی، می‌تواند کمک بسیار زیادی به درمان آلودگی دستگاه گوارش ناشی از باکتری هلیکوباکتر پیلوری کند.
پی‌یر امریک اوبامیانگ طبق قانون فیفا و به خاطر تنها هشت دقیقه بازی برای بارسا در فصل جاری نمی تواند به اتلتیکو مادرید یا هر تیم دیگری ملحق شود.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس از پیگیری بیش از هشت هزار و ۵۰۰ گزارش ویژه مردمی در این سامانه خبر داد و گفت: تخلفات ۷۰ نفر از عوامل شهرداری تایید شد.
شاگردان دشان به دنبال کسب پیروزی مقابل لهستان و راهیابی به جمع هشت تیم برتر جام جهانی هستند.
روزنامه ایندین اکسپرس (Indian Express) گزارش داد که سرویس اطلاعاتی قطر اخیرا هشت هندی که در گذشته از افسران نیروی دریایی هند بوده اند، به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت کرده است.
آتشپاد دوم مجید فرهادی گفت: در پی گزارش ارسالی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد، حدود ۵۰ آتش نشان و نجاتگر به همراه ۱۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و نردبان ۳۲ متری آتش‌نشانی از هشت ایستگاه به محل حادثه در بلوار معلم اعزام شدند.
دو تیم هشت امتیازی لیگ برتر امروز در تهران به مصاف هم می روند.
مارکا امروز در گزارشی ویژه خبر از تصمیم مدیران رئال مادرید برای تمدید یا قطع همکاری با هشت بازیکنی داد که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می رسد.
رئال با کارلو آنچلوتی هر هشت بازی ابتدایی خود در فصل جاری را پیروز شده و اگر در چهار بازی بعدی خود نیز پیروز شود، رکوردی تاریخی ثبت خواهد کرد.
اتحادیه فوتبال اروپا امروز اعلام کرد که برای پاری سن ژرمن، مارسی، موناکو، بشیکتاش، میلان، یوونتوس، اینتر و رم جریمه مالی در نظر گرفته است. تراز مالی این هشت باشگاه در سه سال گذشته منفی بود.
منچستریونایتد در هشت سال اخیر 185 میلیون یورو برای خرید بازیکن از رئال مادرید هزینه کرده و از این حیث رکورددار است.
مس کرمان در خانه و در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر میزبان پیکان تهران است.
مس کرمان در خانه و در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر میزبان پیکان تهران است.
رئال مادرید در هشت سال گذشته رکورد ویژه ای در فینال ها دارد. آنها در 16 فینال برنده شده اند و تنها دو بازی را واگذار کرده اند.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوا در هشت کلانشهر کشور در تاریخ ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ