اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست و پنجم تیرماه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۴۰ میلیارد ریال ارز و همچنین تعدادی مدارک هویتی جعلی کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که به بهانه گرفتن بورسیه تحصیلی و اقامت از شهروندان ۲۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از کلاهبرداری ۴۰ میلیارد تومانی در یک پرونده رمز ارز خبر داد.
کلاهبرداری های میلیاردی با رسیدهای جعلی!
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری کلاهبرداری که با تعویض کارت های عابر بانک ۱۰۰ فقره کلاهبرداری دراین شهرستان مرتکب شده بود خبرداد.
دادستان تاکستان از دستگیری یک خانم جوان کلاهبردار خبر داد که با وعده پرداخت سود ۵ تا ۷ درصد ماهانه به سپرده افراد از ۵۰۰ نفر کلاهبرداری کرده و از این طریق ۶۰ میلیارد تومان به جیب زده است.
لیلا کریمی خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد.
شوش- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری میلیاردی در شهرستان شوش خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای که از ۳۲ مال باخته ۳۰ میلیارد ریال با ترفند اشتغال زایی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با نرم‌افزار رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
متهم با راه‌اندازی نرم‌افزار جعلی صیغه‌یاب طعمه‌های خود را فریب می‌داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۵ پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان نماینده سازمان ها
کلاهبرداری هزار میلیاردی یک خانواده در قائمشهر
کلاهبرداری میلیاردی با شگرد دعانویسی و رمالی
کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با جعل سند زمین
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: مالباختگان این پرونده در ادامه اظهارات خود گفتند قصد خرید پوشاک در فضای مجازی را داشته که با یک سایت فروش آنلاین این کالا‌ها با قیمت‌های ارزان که نماد اعتماد الکترونیک نیز داشته است مواجه شده و پس از انجام فرآیند خرید و واریز وجه کالایی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدند.
کلاهبرداری 4 میلیاردی با ادعای نفود در دستگاه‌های اجرایی
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: افسران پلیس فتا تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرم تحت پوشش یک گل فروش روز‌های پنجشنبه و جمعه در بهشت زهرا «س» تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده اند.
کلاهبرداری میلیاردی به بهانه پذیرش دانشجو در ترکیه
افراد این باند هتلی را در ترکیه اجاره و سردر آن تابلویی به نام این کالج نصب کرده بودند و در این مکان برای متقاضیان کلاس درسی برگزار می‌کردند تا برای ورود به دانشگاه آماده شوند و خوابگاهی نیز برای دانشجویان در نظر گرفته بودند، اما در واقع دانشجویان سال‌های بالاتر آموزش آن‌ها را به عهده می‌گرفتند و از اساتید معتبر دانشگاهی خبری نبود.
پانزی یک شیوه کلاهبرداری برای جذب سرمایه‌گذاران است تا از این طریق افراد را با تبلیغ سودهای غیرمتعارف و نجومی به دام انداخته و در نهایت کلاهبردار با پول بسیاری که به جیب زده متواری می‌شود.
کلاهبرداری میلیاردی با وعده افزایش زود هنگام سرمایه
امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ به درخواست کاربران سایت نبض بورس گشان و سمگا به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار گرفتند. این دو نماد چه روندی را طی خواهند کرد؟
مسمومیت ۵۵ دانشجوی دختر دانشگاه فرهنگیان در خوابگاه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ