کنعانی گفت: این دیدار نقض فاحش مسئولیت‌های بین المللی فرانسه در مبارزه با تروریسم و خشونت طلبی است و به منزله ترویج این پدیده‌های شوم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال به اظهارات وزیر امورخارجه در عربستان که از احتمال برگزاری دیدارهای دوستانه میان تیم های فوتبال دو کشور خبر داده بود، واکنش نشان داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با سفیر ترکیه در ایران بر لزوم توسعه همکاری‌های محیط زیستی دو کشور تاکید کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: ایران نمایش خیره کننده ای برابر تیممان داشت. این تیم سطح فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و با تلاش بسیار زیاد و به سختی در این دیدار پیروز شدیم.
دبیر ستاد حقوق بشر و رئیس هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین اجلاس شورای حقوق بشر با واتسلاو بالک، رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل، دیدار کرد.
تیم ملی والیبال ژاپن در بازی اول از هفته نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به مصاف تیم ملی والیبال ایران خواهد رفت.
ند پرایس در پاسخ به این که واکنش آمریکا به سفر الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس به ایران و دیدار او با مقامات ارشد آن چیست، با ادعایی علیه مناسبات بلاروس و روسیه در زمینه جنگ اوکراین و گفتن این که لوکاشنکو «استقلال کشورش را به کرملین واکذار کرده است»، مدعی شد: ما این سفر را به نوعی، گسترش روابط ایران و روسیه می‌دانیم که بیش از پیش بر عمق آن افزوده می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آنان که حضور بی‌نظیر ایرانیان در حمایت از انقلاب را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه ملت ایران را می‌شناسند.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز سه شنبه در دیدار با سید ابراهیم رئیسی همتای ایرانی خود به صراحت تاکید کرد: صرف نظر از هرگونه تحولات منطقه‌ای و بین المللی، چین دوستی و همکاری خود با ایران را بطور استوار و تزلزل ناپذیر حفظ خواهد کرد و به مشارکت سازنده در مسیر از سرگیری مذاکرات توافق هسته‌ای ایران ادامه خواهد داد.
عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به قضاوت پسرش در جام حذفی، انتخاب سرمربی تیم ملی، قضاوت دیدار تراکتور و استقلال و موارد دیگر واکنش نشان داد.
سردار رمضان شریف گفت: اینکه رییس جمهور آلمان با بازیکن پرخاشگر، ملاقات و به کمک او می‌خواهد ایران را آزاد کند و رئیس جمهور فرانسه هم با زنی بدون استحکام خانواده ملاقات می‌کند و می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است.
اتحادیه جهانی کشتی در صفحه رسمی خود به دیدار حساس و دیدنی تیم‌های ایران و آمریکا در فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد واکنش داد.
سفیر آمریکا در عراق در توییتی به دیدار حساس تیم‌های فوتبال جمهوری اسلامی ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲، واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا می‌گوید که اجازه ورود سیاست به دیدار این تیم برابر ایران را نخواهد داد؛ دیداری که به گفته وی آمریکایی‌ها در آن محکوم به پیروزی هستند.
سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا می‌گوید که اجازه ورود سیاست به دیدار این تیم برابر ایران را نخواهد داد؛ دیداری که به گفته وی آمریکایی‌ها در آن محکوم به پیروزی هستند.
پیمان یوسفی که وظیفه گزارشگری دومین دیدار تیم‌ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ را عهده‌دار است، به نحوه‌ی پوشش تلویزیونی این رقابت واکنش نشان داد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو از مهاجم ایرانی تیمش به خاطر گلزنی در دیدار مقابل انگلیس تمجید کرد و به تلاش باشگاه‌های دیگر برای خرید او واکنش نشان داد.
نشریات انگلیسی، دیدار این تیم برابر تیم ملی ایران در جام جهانی را آسان توصیف کرده اند.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کرد.
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در واکنش به دیدار رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضدایرانی و همراهان وی در حاشیه مجمع صلح پاریس، گفت: این اقدام دخالت قطعی در امور ایران است.
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در واکنش به دیدار رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضد ایرانی و همراهان وی در حاشیه مجمع صلح پاریس، گفت: این اقدام دخالت قطعی در امور ایران است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی کرد، با به ثمر رساندن پنج گل در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا در کنار مهاجمان منچسترسیتی و بارسلونا قرار گرفت.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در بازی با ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا حق اشتباه نداریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در بازی با ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا حق اشتباه نداریم.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مطمئن نیست که دیدار دوستانه ایران مقابل روسیه برگزار بشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ