«مسئولیت‌های نظامی آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های اول انقلاب»، «ممانعت ایشان از فروش هواپیما‌های نظامی توسط دولت موقت»، «ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران»، «ماجرای آزادسازی سوسنگرد» و... از موضوعاتی هستند که «در لباس سربازی» به آن‌ها می‌پردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور از هواداران این تیم درخواست کرد که بدون بلیت راهی ورزشگاه نشوند.
شکست تلخ مقابل استرالیا، مانع بزرگ بر سر مسیر زنان فرانسوی در جام جهانی شد.
همچنین تیم ویژه اعزامی از ستاد بهزیستی کشور با حضور در استان و مرکز یاد شده به بررسی کامل دلایل، مستندات و شواهد در این خصوص پرداختند و بر این اساس به دلیل اهمال در نظارت صحیح و عدم رعایت دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی ابلاغ شده، معاون امور توانبخشی و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد استان برکنار شدند.
حضور استقلالی‌ها در مصاحبه‌های تصویری، منوط به رعایت کردن یکسری پروتکل ویژه شده است.
طبق روایت دانشجو‌ها از حدود ۹ صبح با حضور گارد ویژه فضای اطراف این دانشگاه امنیتی شده و با وجود اینکه گارد ویژه با دانشجو‌ها برخوردی نداشته، اما افراد لباس شخصی برای برخورد با دانشجو‌ها اقدام کردند. حتی طبق اظهار برخی دانشجوها، با والدین برخی دانشجو‌هایی که در داخل دانشگاه تحصن کردند، تماس گرفته شده تا فرزندشان هرچه زودتر از دانشگاه بیرون بیاید.
واشنگتن‌پست در گزارشی به اعدام خیابانی فلسطینی‌ها به ویژه کودکان از سوی رژیم صهیونیستی اشاره کرده، رخدادی که شبه نظامیان لباس‌شخصی‌ صهیونیست نقشی اساسی در آن ایفا می‌کنند.
پرسش مهم این است که دولت (به ویژه تیم اقتصادی) می‌بایست برای مهار تورم چه اقداماتی انجام دهند؟ به روایت دیگر پیش‌شرط‌های مهار تورم در کشور چه خواهند بود؟ یا حتی در پرسشی مقدماتی‌تر، مساله این است که آیا چشم‌اندازی برای مقابله با تورم افسارگسیخته و متوالی بالای ۴۰ درصد وجود دارد؟
برمن در ادامه افزود: این وضعیت به خوبی معضل اسرائیل در قبال ایران، به ویژه در زمینه «روابط ویژه» دراز مدت آن با آمریکا را برجسته می کند. آمریکا توانایی مقابله با تهدید هسته ای ایران را دارد، اما اراده سیاسی برای انجام آن را ندارد. بر عکس، اسرائیل، اراده کافی دارد، اما فاقد توانایی مقابله با ایران به شکلی پایدار است.
وزیر صمت در جلسه استیضاح خود گفت: با هرگونه ویژه خواری مبارزه می‌کنیم؛ چه شرکتی است که به مطامعش نمی‌رسد برخورد فیزیکی با معاون وزیر صمت می‌کند.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا اقتدار پلیس یگان ویژه را پیامی دلهره‌آور برای دشمن و از طرفی امنیت‌آفرین برای مردم دانست و گفت: امروز مردم از اقتدار و موفقیت‌های یگان ویژه رضایت دارند.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا اقتدار پلیس یگان ویژه را پیامی دلهره‌آور برای دشمن و از طرفی امنیت‌آفرین برای مردم دانست و گفت: امروز مردم از اقتدار و موفقیت‌های یگان ویژه رضایت دارند.
اتفاقات اخیر در اراضی اشغالی باعث شده تا رمضانی متفاوت تر از گذشته در انتظار فلسطینی ها باشد. فلسطینیان امسال به صورتی ویژه تر به استقبال ماه مبارک رمضان رفته اند.
سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در گفتگوی ویژه خبری گفت: کمبود درهم در بازار این را تلقی ایجاد کرد که کشور ارز کم دارد.
سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه گفت: حاج قاسم عاشق حضرت آقا بود؛رهبری نظرات حاج قاسم برایش مهم بود.
دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال با همکاری «خانه کتاب و ادبیات ایران» مسابقه روایت‌نویسی «هوادار» ویژه جام جهانی قطر را برگزار می‌کند.
رییس فراکسیون ورزش مجلس از احتمال تصویب طرح معافیت از خدمت ملی‌پوشان فوتبال خبر داد.
سیاوش یزدانی مدافع استقلال که مدتی با تصمیم سرمربی تیم از حضور در تمرینات منع شده بود، پس از عذرخواهی و جلب رضایت ساپینتو از امروز دوباره به جمع سایر بازیکنان پیوست و مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت.
به قول خود سردار آزمون او در ایران به شکل اروپایی یک تیم را مدیریت می کند.
روز گذشته عکسی از مأمور یگان ویژه در فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه و تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
مسابقه ادبی «تهران به روایت دختران» با محوریت «تهرانِ خانواده» ویژه دختران نوجوان برگزار می‌شود.
ویژه برنامه «مزد اخلاص» روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید همدانی است که به فاصله چند روز بعد از شهادت ایشان انجام شد.
ویژه برنامه «مزد اخلاص» روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید همدانی است که به فاصله چند روز بعد از شهادت ایشان انجام شد. برای اولین بار امشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
جایزه ویژه سرباز وطن یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به پاس تلاش مجاهدانه برای روایت نزدیک از مقاومت و توجه به مردم غیر نظامی آسیب دیده از جنگ‌های منطقه است که دغدغه جدی آن شهید بزرگوار اهدا شد به «چشم ایرانی» به کارگردانی ساسان فلاح‌فر و حسن قائدی.
این مجموعه به دلیل داستان تازه خود از تکنیک‌های ویژه‌ای برای روایت بهره می‌برد. بر همین اساس سریال «اسپینجر» یکی از پر هزینه‌ترین جلوه‌های ویژه بصری پروژه نمایش خانگی است که مدیریت آن را «هادی اسلامی» برعهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ