شهردار تهران گفت: درحال توسعه مترو هستیم و تا نوروز ۲۵ خودروی برقی وارد چرخه حمل و نقل عمومی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در جریان یک نشست خبری اعلام کرد که حدود 50 درصد از پورتفوی اعتباری بانک سامان به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص دارد.
وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۰۰۰ پرواز در ایام اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت:در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود ۷۰۰۰ اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از اختصاص ۸۰ هزار تُن برنج و شکر برای برپایی آیین‌های ایام محرم و صفر خبر داد.
رئیس شورای عالی سیاستگذاری جایزه ملی تعالی گردشگری گفت: سازمان‌های کوچک و بزرگ صنعت گردشگری ارزیابی می‌شوند تا در نهایت به آنها جایزه ملی تعالی گردشگری اهدا شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌های دولتی به زنان و خانواده خبر داد.
زنگنه تاکید کرد: پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق، مجلس دولت را مکلف کرد که لوایح و قوانین بودجه سنواتی به هیچ عنوان نباید مغایر با احکام دائمی کشور و همچنین قانون برنامه توسعه باشد.
وزیر کشور گفت: قرار شده تا حدود ۱۵۰ گیت ورودی و خروجی در مرزها داشته باشیم تا مشکلی برای تردد در مرزها برای سفر اربعین وجود نداشته باشد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی برای احیای کارگاه‌های صنایع‌دستی در شهرها و روستاهای جهانی خبر داد و گفت: تجهیز کارگاه‌های صنایع‌دستی در اولویت اداره کل است.
در سال گذشته برای اولین بار ردیف مستقل بودجه برای ۱۱ پارک علم و فناوری سلامت وزارت بهداشت معادل ۷۴ میلیارد در بخش تملک و عمرانی جذب شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از اختصاص یک بیمارستان صحرایی در عرفات و حضور تیم‌های واکنش سریع در رمی جمره جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج خبر داد.
کرمان-نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص بودجه لازم و مکفی برای انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان باید در اولویت قرار گیرد.
مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان سال گذشته، بالاترین رضایت از فرآیند فروش تا تحویل به خودروهای رانا، پارس، هایما S5، هایما S7 و پژو ۲۰۶ اختصاص دارد، اظهار کرد: در این دوره رضایت از سمند، سورن، تارا، هایما S۵، رانا و دنا پلاس اتوماتیک بیش‌ترین نرخ رشد را داشته است.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از سوی کمیسیون ایمنی راه‌ها پیشنهاد می شود سهمی از فروش خودروها به عنوان منابع مالی پایدار برای افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش سوانح رانندگی اختصاص یابد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نصف خودروهای عرضه شده در طرح فروش یکپارچه، به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اختصاص دارد.
قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: بانک‌ها باید بابت ۵۰۰ میلیون تومان پول مسدود شده به متقاضیان خودروهای وارداتی سود کوتاه مدت بپردازند.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در روز زن یک خط ویژه ارائه خدمات معاینه فنی به مراجعه کنندگان بانو در ۴ مراکز معاینه فنی اختصاص یافته و این خودروها خارج از نوبت پذیرش می‌شوند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اعلام این‌که در حال حاضر کم‌تر از سه درصد از تولیدات این گروه صنعتی به محصول مونتاژی اختصاص دارد، تصریح کرد: هم‌اکنون، خودروهای داخلی بیش‌ترین سهم را در ۳۲ سال اخیر و از زمان آغاز همکاری‌های خارجی در سال ۱۳۶۹ در سبد محصولات ایران‌خودرو دارد.
در راستای تحقق برنامه‌های دولت و اجرای مفاد بند ف تبصره هفت بودجه سال ۱۴۰۱، شرکت ایران‌خودرو اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را پس از ۱۰ سال توقف، با همکاری ستاد حمل و نقل و سوخت از شهریور امسال از سر گرفته و به این منظور مطابق قانون، ۱۰ درصد از ظرفیت فروش خودروها در طرح های قرعه کشی، به مالکان خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده است.
با توجه به سیاست‌های دولت مبتنی بر بند «ف» تبصره هفت قانون بودجه، ۱۰ درصد از ظرفیت‌های فروش ماهانه ایران‌خودرو به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص داده می‌شود.
موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران از تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی تعطیل است.
سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از اختصاص سهم ۲۰ درصدی از میزان فروش خودروهای شرکت‌های تولید کننده داخلی به مالکان خودروهای فرسوده خبر داد.
خودروهای کوییک و ساینا در نمایشگاه اختصاصی علمی، فناوری و صنعتی ایران در ونزوئلا خوش درخشیدند.
جنرال موتورز که از قیمت بالای تراشه‌های مورد نیاز خود به خشم آمده، تصمیم دارد تراشه‌های اختصاصی خود را به منظور استفاده در خودروهای خودران تولیدی بسازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ