زنگنه تاکید کرد: پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق، مجلس دولت را مکلف کرد که لوایح و قوانین بودجه سنواتی به هیچ عنوان نباید مغایر با احکام دائمی کشور و همچنین قانون برنامه توسعه باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسوج- وزیر کشور گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد، ۶۳۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان مارگون اختصاص داده شد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی برای احیای کارگاه‌های صنایع‌دستی در شهرها و روستاهای جهانی خبر داد و گفت: تجهیز کارگاه‌های صنایع‌دستی در اولویت اداره کل است.
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای تحقق اعتبارات در استان گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان‌، مازاد بر اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان اختصاص یافته است.
رشت- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور از اختصاص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ذخایر ماهیان خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیون قطعه بچه ماهی برای پایداری تولید هدفگذاری شده است.
رشت- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور از اختصاص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ذخایر ماهیان خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیون قطعه بچه ماهی برای پایداری تولید هدفگذاری شده است.
سرخه- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ۲۹۰ میلیارد تومان‌ اعتبار توسط دولت در اختیار دهیاری‌ها قرار داده شد که باید برای خدمات به مردم‌ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان دستاورد سفر رئیس‌جمهور به خوزستان خواهد بود.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش تربت حیدریه خبر داد.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه از تخصیص ۴۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به دادگستری استان اصفهان برای رفع بخشی مشکلات این نهاد خبرداد.‌
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده با اختصاص چهار همت سهم گازرسانی به روستاها و مناطق کوهستانی سردسیر و صعب‌العبور موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با اختصاص چهار همت سهم گازرسانی به روستاها و مناطق کوهستانی سردسیر و صعب‌العبور موافقت کردند.
سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس از اجرای طرح آبرسانی و پوشش اینترنت روستاهای حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: به این طرح‌های محرومیت زدایی ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نیازمند ساختاری برای کاهش مخاطرات طبیعی در مدهای حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی هستیم و باید ردیف بودجه به این امر اختصاص یابد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده (۵۶) برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش موافقت کرد.
خیراله خادمی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و به منظور تسریع در روند اجرای راه آهن استراتژیک رشت-کاسپین به زودی مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۶ به این پروژه تخصیص می‌یابد.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو پیرامون فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو گفت: تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود و تولید کامل و رشد تیراژ در شرایطی است که هر روز خبری از تحریم های جدید علیه کشورمان منتشر می‌شود و شرایط تامین مواد و قطعات و تولید خودرو سخت تر می‌شود و این در حالی است که بالاترین اعتبار به پروژه‌ها در سال جاری اختصاص یافته است.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای معرفی آثار جهانی این شهرستان، پنج میلیارد ریال اختصاص داد.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه نوسازی مدارس شهرستان در اولویت قرار دارد، گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس گرمسار در نظر گرفته شده است.
هیئت دولت با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل مرداد ماه سال جاری در چند استان کشور موافقت کرد.
خرم آباد- معاون وزیر راه و شهرسازی از حل مشکل قرارداد پروژه راه آهن لرستان و ابلاغ آن به قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد و گفت: برای امسال ۷۰۰ میلیارد اعتبار به پروژه اختصاص می‌یابد.
گرمسار- استاندار سمنان گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سیلوی گرمسار اختصاص و تا کنون پنج میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
با تصویب هیئت وزیران، اعتبار لازم به منظور مدیریت خشکسالی و تکمیل عملیات پروژه انتقال آب از سد آزاد به شهر سنندج در استان کردستان اختصاص یافت.
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای از اختصاص یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای آماده‌سازی پایانه‌های مرزی و راه‌های مواصلاتی در ایام اربعین سال ۱۴۰۱ خبر داد.
هیئت دولت با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل و آبگرفتگی در برخی شهرستان‌های استان‌های مازندران، اردبیل، تهران، اصفهان، خوزستان و ایلام موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ