کرمان-نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص بودجه لازم و مکفی برای انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان باید در اولویت قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درصدد اختصاص بودجه ۷۰۰ میلیون شِکِلی (نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار) برای توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌های دولتی به زنان و خانواده خبر داد.
در سال گذشته برای اولین بار ردیف مستقل بودجه برای ۱۱ پارک علم و فناوری سلامت وزارت بهداشت معادل ۷۴ میلیارد در بخش تملک و عمرانی جذب شده است.
اگر قرار است جلسه شورای عالی تشکیل شود باید برای یافتن پاسخ این سؤال باشد که چرا با اینهمه صرف بودجه، بکار گرفتن نیرو، اختصاص دادن اینهمه ساختمان و تجهیزات، ایجاد آنهمه سازمان و تشکیلات و انجام آنهمه تبلیغات دینی، امروز کار جمهوری اسلامی به جائی رسیده که نیازمند بازنگری در آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز است؟
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: امسال ۵٠ درصد بودجه عمرانی آتی شهرداری به مناطق حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: روزانه ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب وارد دریاچه ارومیه می‌شود؛ اختصاص ۲,۶۰۰ میلیارد تومان بودجه برای احیای دریاچه ارومیه تصویب شده است.
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: امسال اولین سالی است که برای ایمن سازی ساختمان‌های شهرداری بودجه تعیین شده است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان از تخصیص بودجه چندبرابری حوزه اشتغال‌زایی به استان‌هایی که دارای سابقه درخشان در دور اول سفر استانی بودند، خبر داد.
تراشه سازان برای بهره مندی از یارانه ۳۹ میلیارد دلاری دولت آمریکا باید توافق نامه ای امضا کنند و تعهد دهند که ظرفیت تولید خود را در چین افزایش نمی دهند.
اهواز- انتقاد معلولان نسبت به بودجه ۱۴۰۲ در حالی اعلام شده که منابع مالی اختصاصی برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در این بودجه لحاظ نشده است.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی نوشت: با بودجه ۳۱۷۷۳۸۶۲ میلیون ریالی حتی در صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی چه کاری میتوان کرد؟
استادیوم شهید وطنی با وجود اینکه به تازگی بازسازی شده، دارای نقصان های زیادی است.
صداوسیما دو سالی است سریال فاخرِ «سلمان فارسی» را آغاز کرده و سناریویِ «حضرت موسی(ع)» را هم پیش می‌برد. بالأخره هرکدام از این سریال‌ها، دو هزار میلیارد بودجه می‌خواهند. سالی هزار میلیارد باید تزریق بشود تا این‌ها راه بیفتند. با بودجه‌های محدود صداوسیما به جایی نمی‌رسند
روزنامه یسرائیل هیوم از اختصاص بودجه هنگفت برای توسعه شهرک‌سازی برای صهیونیست‌ها در کرانه باختری خبر داد.
سخنگوی دولت گفت: زمین جنگ در فضای مجازی زمین بازی دشمن است ما سعی داریم شبکه ملی اطلاعات را تقویت کنیم و به همین منظور ۶ هزار میلیارد تومان به تقویت شبکه ملی اطلاعات بودجه تخصیص داده شد.
مشهد ـ شهردار مشهد خواستار اختصاص بودجه مصوب قطار شهری مشهد از سوی دولت شد.
مشهد ـ شهردار مشهد خواستار اختصاص بودجه مصوب قطار شهری مشهد از سوی دولت شد.
سرپرست مرکز ملی هوا می‌گوید برای نخستین بار ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از قانون هوای پاک احصاء شده و با این موضوع برنامه‌های مقابله با آلودگی هوا بسیار بهتر اجرا می‌شود.
رئیس شورای شهر تهران از مخالفت شورای شهر برای اختصاص بودجه جهت ساخت پروژه تونل جاویدالاثر متوسلیان از سوی شهرداری خبر داد و گفت: به‌طور واقع بودجه‌ای برای آن نداریم.
رئیس شورای عالی استان‌ها از اختصاص ۲۰ درصد از بودجه آموزش شوراها به شورای عالی استان‌ها در تفاهم با وزارت کشور خبر داد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: در بودجه ۱۴۰۱ توسعه محلات دارای ردیف مخصوص شدند و افتتاح این پروژه ها منجر به کاهش فاصله شمال و جنوب می‌شود.
سخنگوی هیئت وزیران عراق از اختصاص ۶ میلیارد دینار (معادل ۴.۱ میلیون دلار) بودجه برای برگزاری مراسم اربعین خبر داد.
تفاهم‌نامه‌ای با بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی برای افزایش جمعیت و فرزندآوری دانشجویان به ثبت رسید که با این بودجه برای دانشجویان متاهل بسته‌های بلاعوض و وام‌هایی طراحی می‌شود که متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت نام در سایت مربوطه از این طرح‌ها استفاده کنند.
جوبایدن رئیس جمهور آمریکا روز گذشته لایحه ای را امضا کرد تا ۵۳.۷ میلیارد دلار یارانه برای تولید و تحقیقی درباره نیمه رساناها اختصاص یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ