مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان سال گذشته، بالاترین رضایت از فرآیند فروش تا تحویل به خودروهای رانا، پارس، هایما S5، هایما S7 و پژو ۲۰۶ اختصاص دارد، اظهار کرد: در این دوره رضایت از سمند، سورن، تارا، هایما S۵، رانا و دنا پلاس اتوماتیک بیش‌ترین نرخ رشد را داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از رانش هولناک زمین در هندوستان را مشاهده می‌کنید.
حداقل ۳۶ نفر در معدن یشم در شمال میانمار پس از رانش زمین به سمت دریاچه جان باخته‌اند.
حداقل ۳۶ نفر در معدن یشم در شمال میانمار پس از رانش زمین به سمت دریاچه جان باخته‌اند.
سفیر عراق در اسلام آباد با وزیر کشور پاکستان درباره موضوعات متعددی، رایزنی کرد و رانا ثناء الله خان بر روابط برادرانه با عراق تاکید کرد.
رافا مارین که اخیرا قراردادش را تمدید کرد بود، با قراردادی قرضی و یک ساله راهی آلاوس شد.
مقامات کلمبیا روز سه‌شنبه اعلام کردند در پی رانش زمین ناشی از باران‌های شدید حداقل ۸ کشته و حدود ۲۰ نفر ناپدید شدند.
رانش زمین در منطقه چوموکدیما شهر دیماپور ناگالند ۲ کشته برجای گذاشت.
تولید خودروهای ساینا دستی S۲۳۲ M، پژو ۲۰۷ دستی پاناروما، دنا، رانا، رانا گیربکس ۶ دنده و پژو ۴۰۵ دو گانه سوز متوقف شده است.
با توجه به اینکه ائتلاف جمهور اکثریت پارلمان را به دست آورده و با توجه به حمایت سنان اوغان، احتمال پیروزی اردوغان بیشتر است مگر اینکه قلیچداربتواند،جوانان بیشتری را به صندوق رای بیاورد.
تنیسور شماره یک جهان جهان از رویای بازی با هموطن خود رافائل نادال در مسابقات دونفره در المپیک پاریس صحبت کرد.
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
پپه رینا معتقد است وینیسیوس جونیور باید رفتار پخته‌تری از خود نشان دهد و هواداران و بازیکنان تیم‌های رقیب را تحریک نکند.
قرار است فردا آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم برگزار شود که علاوه بر اعضای هیئت رئیسه فعلی، برخی دیگر از نمایندگان هم در حال رایزنی برای کسب کرسی هیئت رئیسه هستند.
یکی از دلایل اصلی که مجلس به دنبال استیضاح وزیر صمت است همین مورد است که تناسبی میان قیمت خودرو با کیفیت آن وجود ندارد.
متقاضیانی که تحویل خودروشان۱۴۰۳میباشد میتوانند از فردا ۵اردیبهشت با مراجعه به سامانه یکپارچه، خودروهای دیگری را از بین رانا، تارا، آریسان و هایما که امکان تحویل در۱۴۰۲ دارند را انتخاب کنند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سردشت گفت: همچنین بر اثر باران شدید و طغیان رودخانه‌ها، چندین دهنه پل نیز دچار آبگرفتگی شد که راهداران در مسیر سردشت - پیرانشهر دو دهنه پل را که بر اثرطغیان رودخانه دریچه‌های آن‌ها مسدود شده بود پاکسازی و مسیر آب را رهاسازی کردند.
همه چیز در خصوص مسیر سخت دختران ایران برای صعود به المپیک پاریس
سرمربی مادرید در حال بررسی تیم انگلیسی است.
رئیس شبکه تلویزیونی «راشا تودی» در فرانسه اعلام کرد که به دنبال مسدود سازی حساب‌ هایش در پاریس، بسته شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال افزایش تنوع و تعداد خودرو برای عرضه در بورس کالا هستیم، از عرضه دنا، سورن و رانا در آینده نزدیک با دریافت مجوزهای لازم خبر داد.
در حاشیه بازدید عشقی از ایران خودرو، مدیر عامل ایران خودرو از عرضه دنا، رانا و سورن در بورس کالا در هفته های آتی خبر داد.
در حاشیه بازدید عشقی از ایران خودرو، مدیر عامل ایران خودرو از عرضه دنا، رانا و سورن در بورس کالا در هفته های آتی خبر داد.
حضور یک تیم جوان ایرانی در مسابقات رالی فصل 2022 ترکیه بی‌تردید یک اتفاق هیجان‌انگیز و بی‌سابقه است.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو اعلام کرد: رانا پلاس موفق شد آزمون ایمنی عابر پیاده را بر اساس استاندارد روز اروپایی ECE R۱۲۷ با موفقیت پشت سر گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ