مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در روز زن یک خط ویژه ارائه خدمات معاینه فنی به مراجعه کنندگان بانو در ۴ مراکز معاینه فنی اختصاص یافته و این خودروها خارج از نوبت پذیرش می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از حمله شدید سایبری علیه وب‌سایت یکی از بیمارستان‌های اسرائیلی خبر دادند که موجب از کارافتادن بخش پذیرش آن شده است.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: پذیرش درخواست صدور «گواهی مستثنیات» از این پس، فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین امکان‌پذیر است.
وزیر ارتباطات گفت: هر پلتفرم خارجی و ارائه‌دهنده خدمت خارجی در حوزه زیرساخت و دیجیتال اگر قواعد جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد از آن استقبال می‌کنیم.
سخنگوی مطبوعاتی وزارت خارجه آمریکا از دلیل اصلی تعلل ناتو در پذیرش اوکراین در این ائتلاف نظامی شرایط کنونی پرده برداشت.
اعلام خبر پذیرش نیرو‌های حشدالشعبی در دانشگاه تهران در شرایطی است که چندی پیش وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق تعدادی از دانشگاه‌های ایران را از فهرست دانشگاه‌هایی که برای بورسیه تحصیلی به رسمیت می‌شناسد خارج کرد.
وزیر امور خارجه اجازه دادن در اهانت به مقدسات دینی و قرآن‌ کریم از سوی سوئد را غیرقابل پذیرش خواند و گفت: دموکراسی و آزادی خواندن این رفتارها، فقط و فقط مشوق تروریسم و افراط‌گرایی است.
وزیر امور خارجه با اشاره به حمایت ۵ کشور عضو بریکس از عضویت ایران در این گروه گفت:‌ منتظریم سازوکاری که برای پذیرش عضو جدید مورد توافق است را در آینده نزدیک به ما اعلام کنند.
شهردار منطقه 22 تهران گفت:یکی از ویژگی‌های پروژه تقاطع کاج و گلها ارتقا سطح نفوذ پذیری بافت شهری است که در بستر آن محله کوهک و هوانیروز از بن بست خارج می‌شود.
نورنیوز نوشت: سال‌هاست که برخی، نارسایی‌های موجود در تجارت خارجی ایران را نتیجه عدم پذیرش «FATF» می‌دانند، اما سیاسی‌کاری اخیر این گروه علیه روسیه و آفریقای جنوبی در حالی که حامیان داعش، النصرة و... در ردیف معتبرترین کشور‌ها از نظر شفافیت مالی دسته‌بندی شده‌اند، حقانیت ایران را نشان می‌دهد.
وحیدی در خصوص امکان بازگشت سلبریتی‌های ساکن خارج کشور که در ناآرامی‌ها نقشی داشته‌اند، گفت: آغوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و الان هم باز است. الان فرصت خوبی است. ما فرض را بر این می‌گذاریم که عده‌ای دچار هیجان شده و اقداماتی انجام داده‌اند که الان نادم هستند. این آمادگی برای پذیرش کسانی که ابراز ندامت کنند، وجود دارد.
در شرایطی که مردم با همه تنگنا‌های معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند، تحمل و پذیرش چنین وضعیت نگران‌کننده‌ای در محیط آموزشی خارج از توان ذهنی آنان است. نگرانی از چنین مشکلاتی و درخواست برای مدیریت آنها، چیزی نیست که با گذر زمان به فراموشی سپرده شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: وزیر دفاع آلمان با اظهارات ضد روسی خود، چارچوب بین المللی را نادیده گرفته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: غرب به پذیرش ایده‌های نئونازیسم تمایل دارد.
مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار طی اطلاعیه ای اعلام کرد که درخواست صدور هر نوع مجوز کسب و کار فقط از طریق درگاه ملی مجوزها امکان پذیر و ثبت هرگونه درخواست خارج از این درگاه تخلف است.
کیهان نوشت: امثال آقای صدر، یا باید همان زمان با هشدار صاحب‌نظران همراه می‌شدند و دولت و وزارت خارجه وقت را از پذیرش توافقی چنین نامتوازن، نامعتبر و فاقد تضمین بر حذر می‌داشتند، یا دست‌کم امروز باید اذعان کنند که به اندازه صاحب‌نظران منتقد، دوراندیشی نداشتند.
شهردار تهران گفت: به جمع بندی اولیه‌ای رسیدیم؛ بسیاری از مخازن زباله در تهران امکان انتقال به زیرزمین را ندارند و علت این امر به واسطه شرایط شهرسازی شهر تهران است؛ در حقیقت امکان و اقتضائاتی در تهران وجود دارد که انجام چنین کاری امکان پذیر نیست.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: مقام‌های ایرانی به‌صراحت اعلام کرده‌اند که این توافقی نیست که آن‌ها آماده پذیرش آن باشند، توافق برای احیای برجام در آینده نزدیک قطعا دور از ذهن است.
کافیست سری به مغازه‌های فست‌فود و اغذیه‌فروشی‌های نقاط مختلف شهر بزنیم تا دستمان بیاید که این نان پرملات و خوشمزه که قرن‌ها پیش به عنوان غذای فقرا ابداع شد و تا مدتی پیش جزو پرفروش‌ترین غذای فست‌فود‌ها بود، با رشد سرسام‌آور قیمت مواد غذایی، از سبد غذایی بسیاری از خانوار‌ها خارج شده است.
سردار اشتری گفت: بیشترین ازدحام در مرز‌های شلمچه ومهران است و احتمال بسته شدن کامل مرز‌ها نیز وجود دارد؛ با رایزنی‌هایی که با کشور عراق انجام شده توانستیم تعداد زیادی را از مرز خارج کنیم، در شرایط فعلی مرز‌ها گنجایش و ظرفیت پذیرش زائران جدید را ندارد.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: طرف آمریکایی آمادگی پذیرش بازگشت به برجام را قبل از انتخابات کنگره ندارد اما با استفاده از ابزارهای وسیع تبلیغاتی و رسانه ای می کوشد این طور جا بیاندازند که ایران مشغول به تعویق انداختن توافق است.
تاسفانه منابع خبری در این باره، بیشتر منابع خبری خارج از ایران است و اخبار مذکور نشان می دهد که اتحادیه اروپا در عمل منعی در احیای برجام به عنوان واسطه مشاهده نمی کند. در آمریکا هم سکوتی که وجود دارد بیشتر نشاندهنده وضعیت داخلی ایران است یعنی دولت آمریکا در حال ایجاد فضای پذیرش داخلی است.
وزارت راه و شهرسازی از اعزام و پذیرش بیش از یک میلیون نفر در پروازهای خارجی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.
اینکه بگوییم هر کسی می تواند با یک دوره آموزشی بیل و کلنگ دستش بگیرد و با مجوز نسبت به پیدا کردن آثار تاریخی و باستانی کشور اقدام کند کاری غیراصولی است و هیچ منطقی آن را نمی پذیرد. این طرح فاقد پختگی لازم است و به جز نگرانی حاصلی نداشت که البته خوشبختانه از دستور کار مجلس خارج شد.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ