موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران از تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی تعطیل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پینینفارینا پورا ویژن مجموعه‌ای از عناصر کلاسیک و جزئیات بدیع را به شکلی هنرمندانه ارائه می‌دهد. زمانی که به درپوش موتور خمیده و گلگیر‌های حجیم آن نگاه می‌کنیم، ناگهان چهره‌ای از سیسیتالیا ۱۹۴۷ را در ذهن مخاطب بیدار می‌کند، همان خودرویی که به عنوان اولین وسیله نقلیه به موزه هنر مدرن نیویورک راه یافت.
این کانسپت، نسبت‌های کلاسیک و جزئیات را با کاپوت نسبتا پایین و گلگیرهای بلند ترکیب می‌کند که از سیسیتالیا ۱۹۴۷، اولین وسیله‌ای که وارد موزه هنر مدرن (MoMA) در نیویورک شد، الهام گرفته شده است.
معاون صنایع دستی کشور در بازدید از نمایشگاه دست‌آفریده‌های عاشورایی از راه‌اندازی موزه آئینی صنایع دستی ویژه محرم خبر داد.
احتمالا شما هم این جمله را بار ها شنیده اید که در دهه ۶۰ تمام باشگاه پرسپولیس در صندوق عقب خودروی علی پروین خلاصه می‌شد.واقعیتی نزدیک به وقایع تاریخ.
نمایشگاهی از نقاشی‌های شگفت انگیز با موضوع خودرو در موزه خودروهای تاریخی ایران برپا می‌شود.
رئیس موزه خوشنویسی سازمان زیباسازی شهر تهران از فعالیت این مجموعه در تمام ایام هفته خبر داد.
نمایشگاه «دست ساخته‌های فلزی» همزمان با هفته صنایع دستی در موزه خودروهای تاریخی ایران برگزار می‌شود.
مراسم رونمایی رسمی از مجوز موزه افتخارات باشگاه سپاهان به مناسبت روز جهانی موزه برگزار شد.
کتابخانه و موزه ملی ملک (موقوفه آستان قدس رضوی) برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، تعدادی محدود از متقاضیان دانش‌آموخته دانشگاهی را برای گذراندن دوره خدمت مقدس سربازی به صورت امریه می‌پذیرد.
مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی به صورت استثناء شنبه ۲ اردیبهشت و در ایام عید سعید فطر، باز است.
براساس قرارداد اجاره بین میراث فرهنگی مازندران و حوزه علمیه بابل، اجاره موزه بابل به صورت ماهیانه یا سالانه توسط میراث فرهنگی پرداخت می شود تا این موزه همچنان با کاربری قبلی فعالیت کند.
آئین افتتاح موزه معارف جنگ و دستاوردهای نوین هوانیروز ارتش با حضور سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح برگزار شد.
موزه خودرو نیاوران سال ۱۳۹۱ به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد و اکنون یکی از بخش‌های پربازدید این کاخ است؛ جایی که شماری از خودرو‌های شخصی خاندان پهلوی اول و دوم، موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های کوچک فرزندان این خاندان در فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع به نمایش گذاشته شده است.
معاون میراث‌فرهنگی استان تهران از تعطیلی موزه «رضاعباسی» در روز شنبه ۲۸ آبان‌ماه خبر داد.
تصاویری که از موزه شخصی برانیسلاو ایوانوویچ، ستاره سابق چلسی، منتشر شده هواداران آبی‌های لندن را شگفت‌زده کرده است.
موزه ملی ایران در روزهای یکشنبه ۱۰ مهرماه و دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ تعطیل است و خدماتی به بازدیدکنندگان ارائه نمی‌شود.
در میان آثار می‌توان به ماکت خانه «ایمن الظواهری» رهبر پیشین القاعده اشاره کرد که برای اطلاع یافتن «جو بایدن» رئیس جمهور امریکا در مورد محل اختفای او ساخته شده بود.
براساس بخشنامه اداره‌کل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ساعت کار موزه‌های زیر نظر این وزارتخانه در۶ ماهه دوم سال تا ساعت ۱۷ اعلام شد.
موزه ملی ایران روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ برای بازدیدکنندگان تعطیل است و خدماتی ارائه نمی‌کند.
ممنوعیت ورود خودروهای آفرود به جنگل ابر، انتقاد وزیر میراث فرهنگی از بساز بفروش هاو تغییراتی در بازدید از کاخ گلستان و موزه ملی از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
موزه هنرهای معاصر اهواز در ۲ طبقه و با پنج گالری در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد. بعد کشمکش‌ها و حواشی که داشت این روزها در سکوت متروکه رفته و هر روز شاهد خرابی‌های بیشتر این بنا هستیم.
موزه مردم شناسی آستان قدس رضوی در ضلع غربی حرم مطهر رضوی قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ