رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی برای احیای کارگاه‌های صنایع‌دستی در شهرها و روستاهای جهانی خبر داد و گفت: تجهیز کارگاه‌های صنایع‌دستی در اولویت اداره کل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان امور دانشجویان از برنامه وزارت علوم برای تخصیص یارانه تغذیه به دانشجویان از مهر جاری خبر داد و گفت: بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یعنی معادل ۲۰ درصد اعتبار دانشگاه‌ها از سوی دولت به این مراکز اختصاص می‌یابد و برنامه داریم این مبلغ به صورت یارانه به دانشجویان پرداخت شود.
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای تحقق اعتبارات در استان گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان‌، مازاد بر اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان اختصاص یافته است.
در چهارمین جلسه هئیت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص خط اعتباری ۶۳ میلیارد تومانی ودیعه ضمانت‌نامه‌ به ۳۲ صندوق پژوهش و فناوری به تصویب رسید.
رشت- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور از اختصاص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ذخایر ماهیان خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیون قطعه بچه ماهی برای پایداری تولید هدفگذاری شده است.
رشت- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور از اختصاص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ذخایر ماهیان خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیون قطعه بچه ماهی برای پایداری تولید هدفگذاری شده است.
سرخه- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ۲۹۰ میلیارد تومان‌ اعتبار توسط دولت در اختیار دهیاری‌ها قرار داده شد که باید برای خدمات به مردم‌ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
سمنان- هاشمی، استاندار سمنان از اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای قنوات، پوشش انهار و مدیریت منابع آبی موجود از سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.
شهرکرد_معاون وزیر صمت از اختصاص ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای واحدهای تولیدی راکد در کشور خبرداد.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان دستاورد سفر رئیس‌جمهور به خوزستان خواهد بود.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش تربت حیدریه خبر داد.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه از تخصیص ۴۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به دادگستری استان اصفهان برای رفع بخشی مشکلات این نهاد خبرداد.‌
نمایندگان مجلس، ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت تأمین جهیزیه کالای ایرانی و لوازم خانگی زوج‌هایی که از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یا فرزندآوری استفاده نکرده‌اند، اختصاص داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای نصب دوربین در محاکم قضایی در راستای شفافیت و تکریم ارباب رجوع پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده با اختصاص چهار همت سهم گازرسانی به روستاها و مناطق کوهستانی سردسیر و صعب‌العبور موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با اختصاص چهار همت سهم گازرسانی به روستاها و مناطق کوهستانی سردسیر و صعب‌العبور موافقت کردند.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده (۵۶) برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش موافقت کرد.
خیراله خادمی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و به منظور تسریع در روند اجرای راه آهن استراتژیک رشت-کاسپین به زودی مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۶ به این پروژه تخصیص می‌یابد.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از اختصاص اعتبار مورد نیاز برای رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز خبرداد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای معرفی آثار جهانی این شهرستان، پنج میلیارد ریال اختصاص داد.
اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان زنان و زایمان اراک خبر داد.
احمدی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: وقتی می‌توانند ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان برای برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اختصاص دهند، چرا هر ماه همین مبلغ به تامین اجتماعی پرداخت نشد؛ چرا ۹۰ هزار میلیارد تومان که الزام قانون است پرداخت نشد تا لااقل همان بدهی معوق ۵ ماهه‌ی بازنشستگان کارگری یکجا پرداخت شود؛ با ۹۰ هزار میلیارد تومان، هم اعتبار پرداخت معوقات فراهم می‌شد و هم اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی.
خرم آباد- معاون وزیر راه و شهرسازی از حل مشکل قرارداد پروژه راه آهن لرستان و ابلاغ آن به قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد و گفت: برای امسال ۷۰۰ میلیارد اعتبار به پروژه اختصاص می‌یابد.
گرمسار- استاندار سمنان گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سیلوی گرمسار اختصاص و تا کنون پنج میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای از اختصاص یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای آماده‌سازی پایانه‌های مرزی و راه‌های مواصلاتی در ایام اربعین سال ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ