قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: بانک‌ها باید بابت ۵۰۰ میلیون تومان پول مسدود شده به متقاضیان خودروهای وارداتی سود کوتاه مدت بپردازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در جریان یک نشست خبری اعلام کرد که حدود 50 درصد از پورتفوی اعتباری بانک سامان به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص دارد.
وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۰۰۰ پرواز در ایام اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت:در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود ۷۰۰۰ اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از اختصاص ۸۰ هزار تُن برنج و شکر برای برپایی آیین‌های ایام محرم و صفر خبر داد.
رئیس شورای عالی سیاستگذاری جایزه ملی تعالی گردشگری گفت: سازمان‌های کوچک و بزرگ صنعت گردشگری ارزیابی می‌شوند تا در نهایت به آنها جایزه ملی تعالی گردشگری اهدا شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌های دولتی به زنان و خانواده خبر داد.
زنگنه تاکید کرد: پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق، مجلس دولت را مکلف کرد که لوایح و قوانین بودجه سنواتی به هیچ عنوان نباید مغایر با احکام دائمی کشور و همچنین قانون برنامه توسعه باشد.
وزیر کشور گفت: قرار شده تا حدود ۱۵۰ گیت ورودی و خروجی در مرزها داشته باشیم تا مشکلی برای تردد در مرزها برای سفر اربعین وجود نداشته باشد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی برای احیای کارگاه‌های صنایع‌دستی در شهرها و روستاهای جهانی خبر داد و گفت: تجهیز کارگاه‌های صنایع‌دستی در اولویت اداره کل است.
در سال گذشته برای اولین بار ردیف مستقل بودجه برای ۱۱ پارک علم و فناوری سلامت وزارت بهداشت معادل ۷۴ میلیارد در بخش تملک و عمرانی جذب شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از اختصاص یک بیمارستان صحرایی در عرفات و حضور تیم‌های واکنش سریع در رمی جمره جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج خبر داد.
کرمان-نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص بودجه لازم و مکفی برای انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان باید در اولویت قرار گیرد.
واگذاری سهام به فرهنگیان در قالب طرح ارزش مالکانه وارد فاز عملیاتی شده است. نحوه واگذاری این سهام مطابق مدل‌ها و فرمول‌های مالی احصاء و مجموع ارزش‌ها شامل ارزش روز دارایی، آورده دولت، سهم الشرکه فرهنگیان و سود سنواتی به یک میلیون و ۶٠٠ هزار فرهنگی اختصاص می‌یابد.
محمدرضا حیدرزاده گفت: مجمع این شرکت با گزارشی مطلوب و بدون هیچگونه بندی برگزار شد و سود ۹۰ درصدی به سهامداران شرکت اختصاص داده شد که  ۵ اردیبهشت‌ماه سود همه سهامداران پرداخت خواهد شد.
شرکت عمرانی فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم نیویورک سیتی را برعهده گرفته است. این نخستین ورزشگاه فوتبال نیویورک خواهد بود.
شرکت عمرانی فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم نیویورک سیتی را برعهده گرفته است. این بزرگترین ورزشگاه فوتبال نیویورک خواهد بود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکار‌های تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد، موافقت کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکارهای تعیین هزینه های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد موافقت کردند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مهدی بلیغ که به دنبال سود زیادی بود و از طرفی زبان عربی و انگلیسی اش عالی بود، مدتی را به گشت و گذار در مقابل مراکز رفت و آمد خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و عرب‌ها اختصاص داد. بعد از مدتی هم دو توریست آمریکایی را برای اجرای نقشه اش انتخاب کرد. آرسن لوپن ایرانی فهمیده بود که این دو نفر می‌خواهند هتلی را در ایران بخرند.
علیرضا فغانی بار دیگر یک بازی پرخورد و سنگین را در جام جهانی 2022 سوت زد. بازی بین پرتغال و اروگوئه که در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود پرتغال پایان یافت.
طراح و مجری بسته هواداری پیروز از اختصاص سود حاصل از پروژه این بسته هواداری در جام جهانی به زیستگاه یوزپلنگ ایرانی خبر داد.
عصر امروز یگان‌های امدادی کشورمان در پی تماس‌های تلفنی، به وقوع سیلابی پی بردند که در پی بارندگی شدید در شهرستان‌های نی ریز و استهبان رقم خورده و به طغیان و خروش شدید رودخانه رودبال منجر شده است. رودی که از منطقه تفرجگاه سلطان شهبازی استهبان هم عبور می‌کند که اواخر هر هفته میزبان شماری از خانواده‌هاست.
زمان پرداخت هزینه های پرواز اختصاصی تیم از حساب شخصی شخص معلوم الحال نبوده ام !! که البته غرض از عنوان این مطلب بحث مطالبات مالی نیست و دغدغه بنده از طرح موضوعات در مصاحبه رادیویی مغفول ماندن طرحهای سود ده میلیاردی برای باشگاه از سوی مدیران ناکارآمد بوده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ