تکمیل همایون با آن اندام تنومند و با سخنان شیرین و با لحن همیشه آرام و مطمئن که حاصل عمری تجربه بود، خدمت‌های بیشماری در طول بیش‌از ۶۰ سال به فرهنگ ایران کرد. دو جلد یادنامه او یعنی «همایون‌نامه» و مقالات متعددی که درباره او نوشته شده و خواهد شد، گواه این امر است که البته همگی تنها بخشی از شخصیت این بزرگوارِ نادر زمانه خود را نشان می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش‌بینی می‌شود که با خرید جنگنده‌های پیشرفته، توان نیروی هوایی پیر ایران به طور چشمگیری ارتقا یابد. از زمان حمله روسیه به اوکراین، ارتباطی بین تحویل احتمالی جت‌های سوخو به ایران و افزایش همکاری نظامی بین دو کشور به وجود آمده است. در دسامبر ۲۰۲۲، آژانس‌های اطلاعاتی غربی ادعا کردند که روسیه قصد دارد ۲۴ فروند هواپیمای سوخو۳۵ در ازای پهپاد‌های انتحاری ایران معامله کند.
باشگاه سپاهان در یک توییت به شایعات مطرح‌شده پیرامون تغییرات در راس مدیریت این باشگاه واکنش نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان از روند بازسازی ورزشگاه آزادی ابراز رضایت و اعلام کرد این مجموعه به ورزشگاهی در شان ملت تبدیل می شود.
مدیر اداره سلامت اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه سالانه دست کم ۱۰ درصد به جمعیت استفاده کننده از خدمات کانون‌های سالمندی در سرای محله‌ها افزوده می شود، گفت: این موضوع از رشد جمعیت سالمندی در پایتخت حکایت دارد.
ونک یک نفر! تقریبا هر کجای تهران که باشید. سر هر چهارراه و گره‌گاه مهم شهری، صدای تاکسی‌های خطی را می‌شنوید که صدا می‌زنند ونک یک نفر! بپر بالا تا پرسه‌مان را از میدان ونک شروع کنیم. میدانی با قدمتی بیشتر از نیم قرن، که در خاطرات تمامی اهالی شهر از پیر و جوان، رد پایی از خودش به جا گذاشته و هر سمتش، روایت خاص خودش را دارد.
قراگوزلو گفت:به منظور عبور موفق از اوج بار تابستان پیشِ رو دراستان تهران، قم و البرز، ۹ پروژه اولویت‌دار برقی،در قالب ۱۴۰ اقدامِ وزارت نیرو اجرا شده که کمک بسیاری به تامین برق پایدار میکند.
احتمال غیبت پیر لوئیجی کولینا، علی‌رغم دعوتی که از آن انجام شده در دربی تهران است.
قرار است که پیر لوئیجی کولینا دیدار حساس استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کند.
ورزشگاه پیر آزادی اگرچه تحت بازسازی است اما بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها این ورزشگاه به دوران خوب خود برگردد!
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو پیرو تعامل ایجاد شده با پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و اداره آگاهی تهران بزرگ، دو فروشگاه توزیع کننده لوازم ‌یدکی تقلبی در تهران و شیراز را شناسایی و پلمب کرد.
هادی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم پرسپولیس چند سالی است عهده‌دار هدایت تیم‌های پایه آکادمی کیا در لیگ برتر تهران است.
نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به محکوم شدن پیرو تهمت زدن به قالیباف، گفت: درخواست اعاده دادرسی درباره شکایت قالیباف می‌کنم.
ورزشگاه پیری آزادی تهران در شرایطی پس از ماهها میزبان تماشاگران است که طبقه دوم آن به واسطه ورود کارشناسان حقوقی و اعلام خطر، وضعیت بغرنجی پیدا کرده و منتظر اعلام نتیجه یک آزمایش است.
مدیریت حیات وحش از تلف شدن «کوشکی» – یوزپلنگ آسیایی در اسارت در منطقه حفاظت شده توران– بر اثر کهولت سن خبر داد.
حفره‌ای بر تنه این درخت وجود دارد که برخی بر این باورند در زمان‌های قدیم، مرد کفاشی حفره را ایجاد کرده تا در آن زندگی کند. او در آن حفره به شغل کفاشی می‌پرداخته و همان‌جا هم می‌خوابیده است. قدیمی‌های محل می‌گویند که سال‌ها پیش ناگهان مرد کفاش آنجا را ترک کرده و از آن روز دیگر دیده نشده است، اما برخی دیگر به این گفته اعتقادی ندارند و بر این باورند که این حفره بر اثر دود شمع‌هایی ایجاد شده که زائران آنجا روشن می‌کردند.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: اگر اکنون در هفته‌های ابتدایی آغاز موج باشیم احتمالا تا اواسط اسفند ماه موج به اتمام برسد، ولی با این محاسبات احتمالا اوج یا پیک بیماری در بهمن ماه خواهد بود. البته همانطور که ذکر کردم این صحبت یک پیش‌بینی ۱۰۰ درصدی نیست؛ چرا که کرونا می‌تواند با غافلگیری هم پیش برود.
با این که عنوان شده ورزشگاه «پیر» آزادی تهران بعد از ۵۰ سال مجوز حرفه‌ای‌سازی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده اما شواهد نشان می دهد این ورزشگاه پیر و قدیمی در «خطر» است.
شب گذشته افراد ناشناس شعار‌هایی را بر ضد حکومت انگلیس بر روی سفارت این کشور در تهران با اسپری‌های رنگی نوشتند. لانه تجزیه طلبان، هرکی بیاد به مهمونی باید بره تو گونی، لانه جاسوسی تعطیل باید گردد، دشمن ابدی، جاسوس انگلیسی اخراج باید گردد، روباه پیر، BBC داعش انگلیسی، سفارت انگلیس حامی تروریست، مرگ بر انگلیس، پرورشگاه تروریست و مزدور انگلیسی ازجمله شعار‌های نوشته شده روی سفارت انگلیس در تهران است.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از افزایش تشکیل پرونده ساخت و ساز در بافت فرسوده این منطقه، پیرو ابلاغیه ضوابط خاص ساخت و ساز مسکن و ساختمان در محدوده بافت فرسوده شهر تهران خبر داد.
پیرس مورگان، مجری مشهور، مدعی شد کریستیانو رونالدو از تبعات مصاحبه اش در مورد منچستریونایتد مطلع بوده است.
مجری مشهور انگلیسی علاوه بر مصاحبه جنجالی که با رونالدو منتشر کرد، از مکالمه تلفنی اش با ستاره پرتغالی پرده برداشته است.
پیرس مورگان می‌گوید در مصاحبه جنجالی‌اش با کریستیانو رونالدو که امشب و فردا به صورت کامل پخش می‌شود بخشی هیجان‌انگیز وجود دارد که کریستیانو در آن درباره رقابتش با لیونل مسی صحبت می‌کند.
پیرو اعلام تحریم‌های خود سرانه و بی اساس انگلیس علیه چند مقام و واحدی از یک نهاد جمهوری اسلامی ایران، سفیر این کشور ساعتی قبل توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این دادگستری در رابطه با اتفاق رخ داده برای مرحومه مهسا امینی پیرو دستور رئیس قوه قضائیه، گفت: بلافاصله بعد از وقوع این اتفاق، دادگستری استان تهران موضوع را از طریق مراجع ذی‌ربط و پزشکی قانونی مورد رسیدگی قرار داد و به هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی نیز ماموریت‌هایی را محول کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ