ورزشگاه پیری آزادی تهران در شرایطی پس از ماهها میزبان تماشاگران است که طبقه دوم آن به واسطه ورود کارشناسان حقوقی و اعلام خطر، وضعیت بغرنجی پیدا کرده و منتظر اعلام نتیجه یک آزمایش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان «فائو» مربوط به امور امنیت غذایی، از وضعیت بغرنجی خبر داد که سودانی‌ها به علت درگیری دو ژنرال با آن دست و پنجه نرم می کنند.
سید عادل مولا معاون محیط‌زیست طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان خوزستان گفت: مهمترین عاملی که باعث شده است تالاب هورالعظیم وضعیت نامناسب امروز را داشته باشد، کشت غیرمجاز محصولات آب‌بر در بالادست حوضه آبریز کرخه در سال آبی جاری بوده است که در این میان، کشت شلتوک (برنج) بسیار بیشتر از سایر محصولات آب‌بر به منابع آبی استان ضرر می‌زند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی از ممنوعیت واردات برنج تا به تعادل رسیدن وضعیت برنج تولید داخل خبر داد.
فائو در گزارشی از وضعیت تولیدات کشاورزی ایران اعلام کرد: ایران سیزدهمین تولیدکننده بزرگ گندم دنیا، سیزدهمین تولیدکننده بزرگ برنج و یازدهمین تولیدکننده بزرگ گوشت در آسیا و همچنین بزرگترین صادرکننده محصولات لبنی در این قاره بوده است.
فائو در گزارشی از وضعیت تولیدات کشاورزی ایران اعلام کرد: ایران سیزدهمین تولیدکننده بزرگ گندم دنیا، سیزدهمین تولیدکننده بزرگ برنج و یازدهمین تولیدکننده بزرگ گوشت در آسیا است.
بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی با وضعیت بغرنجی مواجه است و درحالیکه با محدودیتهای شدید مالی روبرو است در چند پست به بازیکنان جدید نیاز دارد.
گندم، برنج، گوشت مرغ و... بازار ناآرامی دارند، کاهش قدرت خرید و افزایش نرخ تورم تولید و فروش آن ها را با مشکلاتی همراه کرده است.
نهادهای سیاسی پاکستان، با یک وضعیت بغرنج روبرو هستند و دولت ائتلافی، تمایل دارد نشان دهد که زمینه برای برگزاری انتخابات مساعد نیست.
یک روزنامه صهیونیستی درباره وضعیت بغرنج رژیم صهیونیستی در جنگ‌های احتمالی در آینده هشدار داد.
تیم فوتبال سپاهان در مصاف با آلومینیوم اراک با محرومیت سه بازیکن اصلی و همینطور مصدومیت یک بازیکن کلیدی مواجه شده است.
گنبدکاووس- تالاب بین المللی «آلاگل» در گلستان این روزها خالی از آب و پرنده بوده و وضعیت خوبی ندارد.
وضعیت تورم در کشور آنقدر عیان و قابل لمس است که حتی نیازی به آمار ندارد و همه مردم می‌دانند در کشور چه خبر است. مردم به خوبی می‌دانند گوشت، مرغ، برنج و ... طی این یک سال چقدر افزایش داشته است. بنابرین اصلا آقای رئیسی بگویند ما تورم ۲ درصدی داریم. فرقی نمی‌کند.
مشکل انرژی در کشورمان با بحران انرژی در اروپا قابل مقایسه نیست. صنایع اروپا از بحران انرژی فعلی بسیار متضرر شده اند. کاهش تولید صنایع انرژی بر نظیر فولاد، شیشه سازی و سرامیک سازی بیانگر وضعیت بغرنج صنایع اروپا است.
ببینید وضعیت در حوزه سیاست خارجی به قدری بغرنج شده و چالش‌ها برای کشور تا جایی پیش رفته است که اکنون ایران در موضوع مشخصی مانند مواجهه با بانوان و حقوق بشر با حکومت طالبان در افغانستان مقایسه می‌شود. آیا واقعا جمهوری اسلامی ایران در ردیف طالبان قرار دارد؟ خیر، به‌هیچ‌وجه این‌گونه نیست.
ببینید وضعیت در حوزه سیاست خارجی به قدری بغرنج شده و چالش‌ها برای کشور تا جایی پیش رفته است که اکنون ایران در موضوع مشخصی مانند مواجهه با بانوان و حقوق بشر با حکومت طالبان در افغانستان مقایسه می‌شود. آیا واقعا جمهوری اسلامی ایران در ردیف طالبان قرار دارد؟ خیر، به‌هیچ‌وجه این‌گونه نیست.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید بایر لورکوزن با شرایط بغرنجی روبرو است و درحالیکه قرارداد 5 بازیکن این تیم تابستان آینده به پایان می‌رسد مدیران باشگاه نتوانسته‌اند آنها را برای تمدید راضی کنند.
مسجدجامعی در واکنش به اظهارت یک مسئول درباره پالایش انقلابی نوشت: دست‌کم، همه می‌دانند که گروه درخورتوجهی از مدیران کنونی از چه مراکز و نهاد‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی برگزیده شده‌اند و فارغ از اوضاع گذران زندگی روزمره مردم و وضعیت بغرنج اجتماعی و اقتصادی همین گفته نشان‌دهنده ناکارآمدی مدیران کنونی است.
محمد بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: اگر تمهیدات لازم صورت نگیرد، اوایل زمستان به مشکل خواهیم خورد.
جایگاه باورنکردنی در جدول لیگ برتر، مصدومان پرتعداد و کاهش شدید شانس قهرمانی؛ اینها عواملی است که باعث شده شنونده صحبت‌هایی غیرعادی از یورگن کلوپ باشیم.
عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای در توئیتی نوشت: رئیسی برای اولین بار از محیط گلخانه‌ای که یک تیم سیاسی خاص، پنج سال است برایش ساخته، خارج شده و ناگهان در محیطی باز، با خبرنگاران و رسانه‌ها مواجه میشود.
کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد که وضعیت بغرنج مردم سیل زده پاکستان نیازمند کمک های مالی فوری است.
یک کارشناس اروپایی در زمینه امنیت انرژی تاکید کرد: اتحادیه اروپا در شرایط کنونی در وضعیت بغرنجی قرار گرفته، چون هر لحظه ممکن است پوتین ضربه نهایی را در جنگ انرژی وارد کند.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته اول شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است ضمن اینکه قیمت برخی کالاها از جمله برنج، مرغ و تخم مرغ کاهش جزئی داشته است.
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه فراوانی کالا داریم اما تقاضا کاهش یافته و رکود سنگین است، توضیحاتی را در مورد قیمت برنج ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ