حفره‌ای بر تنه این درخت وجود دارد که برخی بر این باورند در زمان‌های قدیم، مرد کفاشی حفره را ایجاد کرده تا در آن زندگی کند. او در آن حفره به شغل کفاشی می‌پرداخته و همان‌جا هم می‌خوابیده است. قدیمی‌های محل می‌گویند که سال‌ها پیش ناگهان مرد کفاش آنجا را ترک کرده و از آن روز دیگر دیده نشده است، اما برخی دیگر به این گفته اعتقادی ندارند و بر این باورند که این حفره بر اثر دود شمع‌هایی ایجاد شده که زائران آنجا روشن می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چه حیواناتی می‌توانند صد‌ها سال عمر کنند؟ در این مطلب با حیواناتی آشنا می‌شوید که بیشترین طول عمر را در میان جانوران دریا و خشکی دارند.
روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس با بازیکن شفیلد یونایتد درگیر شد.
جاناتان در تمام دوران زندگی ملکه الیزابت در سنت هلن زندگی کرده‌است. دوران زندگی او با رویدادهای مهم زندگی انسان گره خورده است. از شروع جنگ‌های داخلی آمریکا در سال ۱‍۸۶۱ گرفته تا جنگ جهانی اول،‌ جنگ جهانی دوم، انفجار دو بمب اتم در هیروشیما و ناکازاکی دوران جنگ سرد آمریکا و شوروی، تا حادثه چرنوبیل.
پورعباس توضیح داد: یک داوطلب متولد سال ۱۳۸۸ جوان‌ترین و یک داوطلب متولد سال ۱۳۱۸ از شهر شیراز پیرترین داوطلب در آزمون این نوبت است.
روی هاجسون، پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر، قراردادش با کریستال پالاس را یک سال دیگر تمدید کرد و فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
روی هاجسون، پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر، قراردادش با کریستال پالاس را یک سال دیگر تمدید کرد و فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
روی هاجسون یک فصل دیگر مربی کریستال پالاس می‌ماند. این مربی 75 ساله در ماه مارس جانشین پاتریک ویرا شد و اکنون پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر است.
ادامه حضور برخی از بازیکنان مسن در ادنوک لیگ، میانگین سنی این رقابت‌ها را بالا برده تا فوتبال امارات دچار چالشی جدی شود‌.
بابی تمام عمر خود را با صاحبش لئونل کاستا در دهکده‌ای [به نام Conqueiros]در پرتغال زندگی کرده است. کاستا اعلام کرد که روز شنبه برای جشن تولد ۳۱ سالگی بابی یک مهمانی برگزار می‌کند که در این مهمانی بیش از ۱۰۰ نفر، از جمله طرفداران بابی از کشور‌های دیگر، حضور دارند.
در جنوب کشور شیلی درختی وجود دارد که عمر آن چندین هزار سال تخمین زده می‌شود.
الشوبکی که یکی از نزدیک‌ترین افراد به یاسر عرفات رهبر فقید فلسطین بود، پس از آزادی بر مزار او حاضر شده و یک دسته گل به وی هدیه کرد.
سگی از نژاد رافیرو دو آلتینجو در پرتغال با سن ۳۰ سال و ۲۲۶ روز (تا ابتدای ماه فوریه ۲۰۲۳) عنوان پیرترین سگ جهان را از آن خود کرد.
پیرترین ورزشکار المپیکی در سن ۱۰۸ سالگی درگذشت.
به گفته مسئولان باغ‌وحش سن‌دیگو، موش جیبی کوچکی که ۹ سال پیش در این مرکز متولد شد، اکنون مسن‌ترین موش زنده در اسارت محسوب می‌شود.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش در حاشیه بازدید از حوزه آزمون سراسری گفت: در کنکور سراسری نوبت دی ۴ داوطلب ۱۳ ساله جوان‌ترین و یک فرد ۷۸ ساله مسن‌ترین شرکت کنندگان در این دوره از کنکور سراسری هستند.
خواهر آندره پس از کین تاناکای ژاپنی که در سن ۱۱۹ سالگی فوت کرد، مسن‌ترین انسان زنده روی زمین بود. راندون در سالی به دنیا آمد که نیویورک اولین متروی خود را افتتاح کرد و زمانی که تور دو فرانس برای اولین سال برگزار شد.
پیش از شروع جام جهانی 2022 از تیم ملی فوتبال ایران با میانگین سنی 28.9 به عنوان پیرترین تیم شرکت کننده در جام جهانی دوحه یاد شد.
جوان‌ترین عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 ابوالفضل جلالی با 24 سال سن است.
مرد پرتغالی به این نتیجه رسید که با اسکلت جام جهانی روسیه به دوحه برود و کار ناتمام ۲۰۱۸ را با سربازانی که او را می‌شناسند و او نیز روی آنها شناخت دارد، به سرانجام برساند.
تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 بالاترین میانیگن سنی را در بین 32 تیم حاضر دارد.
تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 بالاترین میانیگن سنی را در بین 32 تیم حاضر دارد.
شناخت ابعاد شخصیتی و روانی پادشاه جدید انگلیس می‌تواند در فهم تحولات آتی این کشور و خود نهاد پادشاهی انگلیس، کمک‌کننده باشد.
دو ملی‌پوش ایران در صدر برترین‌های مسابقات قهرمانی جهان تا این مرحله قرار گرفتند.
بیشتر مربیان خارجی حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران جزو سنین بالای نیمکت ها هستند و مربیان ایرانی زیادی از نسل جوان به نیمکت ها راه یافته‌اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ